Smukbaby reviews

Smukbaby reviews

9.6

Super!

Varen kom dagen efter bestillingen! Det er bare rigtig god og hurtig service, ligesom man ikke skal betale porto! Jeg køber helt klart på smukbaby.dk igen :-)

Super god service :-)

Jeg har netop modtaget en pakke fra smukbaby.dk. Den kom efter to dage. Indholdet var perfekt, og så var det smukt pakket ind - tak. Hilsen Conni

Kun ros

En virksomhed med god service og hurtig ekspedition.

super service

Fra jeg bestillte til jeg modtog, gik der kun 3 dage. Bestilte fredag morgen...modtog det med posten mandag formiddag. Deeeeejligt

Hurtig levering og service i top!

Dejligt med at lille personlig hilsen i pakken - man mærker at der er en person bag internetbutikken. Glad for at kunne finde både Natursutten og FreeBorn til fornuftige priser. Det er absolut ikke sidste gang jeg handler her. Kunne dog være lækkert, hvis man kunne opnå rabatten på Natursutten og Hevera ved at kombinere flere størrelser.

Smukbaby.dk - en dejlig oplevelse

Overskuelig internet shop, god service, hurtig modtagelse af varer. Kan kun anbefales :)

Super service og god samvittighed

Et godt sted at handle lækkert, enkelt, kvalitets børnetøj. Det er også et trygt sted at handle.

lige som det skal være

God kunderservice, hurtig og effektiv kontakt på mail.

Hurtig levering, og produkterne lever bestemt op til det beskrevne.

Uovertruffen :)

Virkelig lækker netbutik med mange gode og sunde sager til de små. Hurtig levering, god service og personlig betjening. Man kan virkelig mærke, at der er mennesker bag den butik. Kan kun give mine varmeste anbefalinger og vil uden tvivl handle hos smukbaby.dk igen.

Skøn pakke

Hurtig til at levere varen, alt var i orden og pænt pakket ind. Kan varmt anbefale butikken :)
Hilsen Anna

lækre varer og hurtig levering...

Gode lækre sunde varer samt gode tilbud... nem overskuelig hjemmeside, og leveringen har begge gange jeg har bestilt derfra være hurtig og korrekt. Skønt!

upåklageligt!

Nem og overskuelig hjemmeside. konkurrencedygtige priser, og hurtig levering. Alt i alt en perfekt nethandel!

Fantastisk hurtig service

Det er en super hurtig netbutik. Bestilte varer en lørdag morgen, og 3 minutter!!!!! efter jeg havde modtaget en ordrebekræftigelse, fik jeg næste mail om at varerne var sendt.

Derudover enormt mange lækre produkter til virkelig gode priser!

Alletiders service

Det var en fornøjelse at handle hos SmukBaby. Der var meget hurtig levering og alt levede fuldt ud op til forventningerne. Jeg handler meget gerne hos SmukBaby igen.

Hurtig og god service

Hurtig levering og det jeg havde bestilt levede op til mine forventninger.

Hyggeligt med en lille hilsen og vingummibamserne (tak fordi de var økologiske) faldt i god smag hos min datter :-)

Hurtig og god service

Jeg fik lynhurtigt svar på en mail med nogle spørgsmål, jeg havde til en vare, på trods af at det var om aftenen. Jeg havde ikke regnet med at høre fra dem før tidligst dagen efter. Bestilling og betaling gik glat, og varen ankom få dage efter.

hurtig og fin service

Hurtig levering og gode varer! Og ja, både hilsen og vingummibamser var en hyggelig måde at få sine varer på :-)

flot service

Fik en mail ca. en time efter bestilling, om at varen nu var afsendt. Modtog varen dagen efter. vingummibamserne gjorde lykke hos børnene og den lille håndskrevede hilsen gjorde lykke hos moderen:-)

Har kun rosende ord tilovers for Smukbaby.dk

Ifølge aftale blev varerne leveret direkte til min datter, som modtog dem allerede dagen efter bestillingen var på plads. Alt var ifølge min datter i skønneste orden også den uventede bonus, en lille pose vingummi :o)
Vi er yderst tilfredse.

Personligt præg

Varen kom hurtig efter jeg havde bestilt -og så med vingummibamser og en personlig hilsen :-) God oplevelse!

smukbaby.dk Details

Økologisk babytøj og økologisk børnetøj samt legetøj og ammeindlæg i økologisk uld til gode priser. Altid gode tilbud, billig forsendelse og hurtig levering.

Visit Smukbaby

Call us on: +45 61308144