Smyk reviews

Smyk reviews

4.7

Kommer mine varer mon nogensinde?

Jeg bestilte et par øreringe for en uge siden, men har ikke hørt noget siden. På hjemmesiden praler de med, at de sender samme dag eller dagen efter. Yeah right ...

Jeg har endda prøvet at kontakte dem, men de reagerer ikke på henvendelser.

Lynhurtig levering

Jeg bestilte et par øreringe, og de kom med posten dagen efter, smukt indpakket i æske. De er superfine og det er bestemt ikke sidste gang jeg vil handle hos Smyk :)

Super service, hurtig levering, fede smykker.

Jeg har fået en usædvanlig god og personlig service hos smyk.dk og deres smykker er så fede. Kan virkelig anbefales ...også fordi de leverer lynhurtigt.

super skønne smykker

du kan slet ikke lade være med at se denne spændene side ,altid fine varer og super hurtig levering

Jeg vil stærkt anbefale denne shop til andre!

Jeg havde en fremragende oplevelse med smyk.dk, ikke alene fik jeg super service ved at jeg ringede dem op og de guidede mig igennem men oven i købet fik jeg et gratis bonus-smykke. De smykker jeg bestilte er også rigtig flotte i virkeligheden.

Yummiiii! Lækre farver og god service, man får endda et gratis smykke! Jeg fik mine øreringe dagen efter at jeg bestilte. Skrev og spurgte om noget og jeg fik hurtigt svar. Kan virkelig anbefales.

smyk.dk Details

Dansk designede smykker af halvædelsten. Smyk.dk er kendt for sin livlige farvesammensætning, høje kvalitet, hurtige levering og store udvalg af designs. Online shop hvor du kan bestille farverige smykker til dig selv eller få dem sendt direkte til en anden som gave, med et fint kort vedlagt, -kostfrit, hvor du bestemmer teksten.

Visit Smyk

Write to: info@smyk.dk
We live here: Kenny Drews vej 85, 1.tv.
2450 Kbh SV