Smykkebixen reviews

Smykkebixen reviews

9.4

Alt gik som det skulle - tak for handlen

Her handler jeg gerne helt trygt

Alt perfekt.

Søde ejere og skønne varer 😊

Intet at klage over

Bestilte en vare mandag aften, har modtaget den i dag onsdag - dvs. super hurtig levering (som er billig!). Produktet stemmer overens med mine forventninger, og prisen var helt fair. God kvalitet af produkt. Ja, kun positive ord herfra :-)

Altid super hurtig levering, skønne varer og super priser.

Synd de måtte lukke butikken i Østergade i Maribo. Der kom jeg tit, for jeg kan godt lide at se og føle på varen inden jeg køber dem.

SUPER

Altid super hurtig levering, skønne varer og super priser

god butik

God service. Fin kvalitet og hurtig levering

God kundeservice & bredt udvalg

Brev ringet op omkring en vare som var udsolgt, men muligheden for at vælge noget andet. Super service og hurtig levering

Super sted at handle

Kan kun anbefale smykkebixen, da jeg flere gange har bestilt ting ved de, og har det med posten dagen efter. De ting de sælger lever op til min forventning og jeg har aldrig været utilfreds.. Kan kun anbefales.. :)

God service og hurtig levering

Jeg har købt en del sølv smykketilbehør i Smykkebixen og disse har altid været helt perfekte og altid hurtig levering.

Kvalitetsprodukter og hurtig levering

Jeg har købt smykketilbehør flere gange i Smykkebixen og det er bestemt ikke sidste gang jeg handler der. Det er rigtig fine ting de har og et stort udvalg med kvalitetsprodukter
Også hurtig levering.

Altid god og hurtig levering!!

Smykkebixen.dk har en fantastisk god service, hvor man inden for få dage, og typisk dagen efter sin bestilling, modtager sine varer. Mangler lageret noget af ens bestilling, får man en opringning, med en foreløbig leverings dato. DET er god service, så ikke man tror ens vare er gået tabt i posten- hvilket jeg aldrig har oplevet fra Smykkebixen.dk.

Jeg har kun ros for deres gode og hurtige service!

Altid troværdig

Bestiller man varer hos dem, kommer de med posten inden for kort tid! Det er fantastisk..

Købte nogen magnet øreringe, levede fuld ud op til forventningerne.
Vil helt sikkert handle her igen. Ingen problemer overhoved.

Man kan altid regne med at få det man ser på nettet

Jeg synes både butikken og net-butikken har et stort udvalg. Når man handler på nettet og modtager sine varer er der ikke nogen overraskelser i farver, størrelser eller lign. Det er gode materialer og der er også masser af inspiration hvis man er kørt fast. Kan helt klart anbefales hvis du selv laver eller ønsker at lave smykker :)

god sikker levering i top kvalitet

Jeg har bestilt mange dele til smykkefremstilling, jeg har modtaget varerne hurtigt og har altid været tilfreds med kvaliteten.

Smykkebixen er bare super

Altid fin service og superhurtig levering. Købte magnetarmbånd til min søn. Desværre var det ikke stål, men det blev byttet og i løbet af 3 dage havde vi et nyt armbånd - det er en flot service. Jeg anbefaler gerne Smykkebixen, også med smykkedele, til andre, og handler der helt sikkert selv.

kreative smykker

varer i god kvalitet og hurtig levering

Super god betjening og hurtig leverance!

Jeg har handlet meget ved smykkebixen og altid fået god og hurtig betjening!

DEN BEDSTE

Smykkebixen er bare den bedste, det er den jeg altid ender med at handle i.

Is Smykkebixen your company?

Smykkebixen Details

Design og fremstil dine egne unikke smykker og spar mange penge. I smykkebixen.dk finder du et stort udvalg i superbillige kvalitets materialer til smykkefremstilling. Her kan du handle når du har tid 24 timer i døgnet.

Visit Smykkebixen