Smykker Online reviews

Smykker Online reviews

8.8

Stjerneservice

En super god service. bestilte en gave kl 15 og den lå i min postkasse næste morgen. og sælger ringede sidst på dagen og sagde den var sendt afsted. tak for super service det kunne mange sku læe af.
Hilsen en meget glad og tilfreds kunde
Mike De la Cruz

Hold da op - sikke en service

Jeg sendte en ankelkæde retur, da jeg syntes, kæden for for tynd. Allerede mandag blev jeg ringet op, kæden var modtaget og pengene var sat ind på min konto. Og den søde dame ønskede mig en god dag. Det kalder jeg fin service. Rigtig mange andre firmaer kunne lære af det. Tak.

Positiv

Har ikke oplevet nogen problemer.

God og hurtig shop

Jeg havde bestilt en halskæde en mandag, og fik varen allerede dagen efter. De har nogle pæne smykker, og priserne er også ok :-)

Serious and fast

Serious website, fast delivery
It would be even better with more detailed description and pictures on models

Hurtig handel - Alt i orden

Bestilte et par øreringe mandag, havde dem onsdag. Alt i skønneste orden!

Hurtig fremsendelse

Øreringe bestilt eftermiddag kom pr. post 2 dage efter i fin stand.
God service, næste gang jeg evt. skal købe smykker bliver det gennem smykker on-line.dk

Har ikke fået den vare som jeg havde forventet

Jeg har ikke fået nogen grov eller dårlig behandling, men har slet ikke fået det for pengene som jeg havde regnet med. Købte nogle øreringe til 299, runde sølvøreringe med zirkoner. Der står de er af 925 sølv, men det er tydeligt at se at de ikke er. Er slet ikke tilfreds med varen.
smykker-online.dk

Reply from smykker-online.dk

Kære Trine

Vi er kede af at du ikke er tilfreds med de købte øreringe. Hvis
dit køb ikke er som du forventede er du meget velkommen til
at sende varen retur til os, og få dine penge tilbage, selvom
din 14 dages fortrydelsesret er udløbet. Øreringene er nu lavet
af sølv - vi er medlem af Ædelmetalkontrollen og får løbende
lavet kontroltest af vores varer, for bedst mulig at være sikker
på at vores varer er i overensstemmelse med den gældende
lovgivning.

Dennis Olsen

hurtigt og effektivt

Jeg modtog mine smykker 2 dage efter bestilling, forsvarligt pakket ind og i bedste stand. Mine øreringe er smukke og jeg er fuldstændig tilfreds med service, ligeledes den service jeg har modtaget ved en tidligere lejlighed per telefon.

Hurtig og billig

Fandt søde og anderledes led til mit Pandora-armbånd hos smykker-online. De var billige, blev leveret hurtigt og var pæne.

Super handel!

Jeg købte et sæt øreringe til min kæreste, lilla zirkoner som vedhæng.

Fra jeg bestilte til jeg modtog dem, gik der 2 dage, hvilket kan forventes når man bestiller sent på dagen.
De blev sendt som post (ikke pakke), hvilket er fint med mig, men nogle vil måske gerne have muligheden for at vælge forsendelse som pakke, så der er forsikring mm. Jeg skal ikke kunne sige om der sendes pr. pakkepost automatisk ved store ordrer.

Det eneste lille minus ved min handel, var at øreringene virkede som om der var fedtede fingre på, men det var lige til at tørre af.

Alt i alt en dejlig handel, til en ganske fair pris, som man kun kan være glad for. Et sted man trygt kan handle, med mange flotte og søde smykker.

smykker-online.dk Details

Smykker - det sidste pift til dit udseende. De fuldfører din stil og udstråling - Køb de flotteste og smukkeste smykker her. Stort udvalg i guld og sølvsmykker i smukke designs - både til hverdag og fest. Smykker til hende og smykker til mænd. Alt i guld smykker og sølvsmykker. Find smykkegave til den du holder af i din online smykkeforretning

Visit Smykker Online

We live here: Valby Langgade 82a