Sneakershop reviews

Sneakershop reviews

7.8

Super hurtig levering og ingen problemer

Bestilte varerne om søndagen og havde dem tirsdag, ingen problemer med skoene og dejlig smertefri oplevelse. Kan varmt anbefales.

Ekstrem hurtig ekspedition, men intet svar på mail

Jeg modtog mine nye lækre sko ultrahurtigt! Så god stil :-)

Ville dog ønske, at man også tog sig tid til at svare på mails - for tænk, hvis der var komplikationer, og well, nu ville jeg egentlig have dem sendt et andet sted hen, men skoene var afsendt inden man nåede at se mailen. Har faktisk stadig ikke fået svar... Men skidt pyt, luksusproblem!

Har købt et par sneakers, som måtte returneres pga. forkert størelse. Kunne have været undgået ved bedre størrelsesguide, men heldigvis var de meget søde og behjælpelige ved ombytning.

Intet svar fra kundeservice !

Hurtig levering og varen var som den skulle være. Dog havde den en fejl som først blev set senere. Har skrevet til dem på mail 3 gange og har aldrig fået svar. Vil ikke smide mine penge i den her butik igen når der er så mange andre der leverere det samme til bedre service.

Rigtig fin service. Gode Priser

er godt tilfreds, fik besked om at der var lidt længere lev. tid grundet flytning af deres lager. men så sendte de en lille gave med.

Dårlig service og defekte varer

Bestilte et par støvler, blev lovet 10% rabat, jeg aldrig fik

De kom for sent, og da jeg så fik dem var de defekte.
Herefter ville de så have 70 kroner for at tage dem retur og ville kun give 90% tilbage (for jeg havde jo fået 10% rabat...).
Til sidst kom jeg igennem til deres kundeservice (efter adskillige opkald og over en halv times ventetid).
Derefter sendte jeg støvlerne retur og hørte ikke fra dem eller fik nogen penge.
Måtte efterfølgende ringe og høre. Fik svaret "Vi har fået dem, har du ikke fået en kvittering..?" Så fik jeg den, og pengene kom ind. Det tog "kun" en uge
Som undskyldning for den forsinkede vare, fik jeg et gavekort på 100 kr. til streetammo - koden var ugyldig.

Handler aldrig hos streetammo eller sneakershop igen. Amatører

Kongeservice

Det kan ikke gøres bedre, hurtigere eller billigere.

Har ikke oplevet noget der ligner!!

Jeg bestilte onsdag den 31 juli et par Addidas sneakers, da jeg godt to timer efter at have afgivet ordren ikke havde modtaget nogen orderbekræftigelse pr. mail, så kontakter jeg der "kundeservice" Amanda gensender så til en anden mail, hvilket jeg så også modtager og får at vide at nu køre det hele.

Fredagen efter har jeg endnu ikke hørt noget, dvs. ingen mail, kan dog se at pengene selvfølgelig er trukket fra min konto, kontakter så igen "kundeservice" skriver med peter og får og vide ordren er pakket og afsendt og at mailen burde være på vej - nu her onsdag den 8 august har jeg endnu ikke modtaget hverken pakke eller mail.

Skriver så igen med Peter der intet kan finde i deres system og står uforstående over for det hele, bedere om at få annuleret orderen og at få lov til at blive kontaktet af serviclederen for kundeservice, får så at vide jeg kan jo bare skrive en mail hvis jeg vil mere....

Det er absolut den værste oplevelse på en webshop jeg har haft, deres kundeservice arbejde åndsvagt langsomt, sidst jeg skrev med Peter gik der mere end 45 min. inden han gav op og lod mig vide han ikke viste hvor mine sko befandt sig.

Så jeg bestiller ganske sikkert ikke noget fra dem igen - med mindre jeg får en ordentlig forklaring på hvad der er gået galt og hvorfor jeg står uden sko!

Helt sikkert en god oplevelse

Hurtig levering, super produkt, hurtig tilbagemelding ang. spm.
Alt i alt super oplevelse!!

PERFEKT!

Det var perfekt at handle med sneakershop.dk

Sneakershop.dk

Fin service, og hurtig levering. Næsten dag-til-dag. Så kun ros herfra.

Yderst tilfreds kunde

Jeg er meget tilfreds med Sneakershop.
Jeg fulgte dem på instagram hvor de postede et billede der sagde "Halv pris på ALLE sneaks i dag" ...så sandt som sagt!

Er nu den lykkelige ejer af et par smukke Jeffrey Campbell sneaks.

Jeg skrev en mail til dem med et spørgsmål og fik svar morgenen efter!
Dog fik jeg aldrig svar af en såkaldt "Kristian" i deres online chat inde på hjemmesiden, da jeg var i gang med at købe skoen. -Dette har jeg oplevet hver gang i online chatten.

Hotellevering

Bestilte til et hotelværelse uden problemer.

SPAM!

Jeg har egentlig fået mine sko helt som ønsket, men jeg fik også mere end det. For efter at jeg havde takket ja til et nyhedsbrev fra Sneakershop, så bliver man pludselig også bombaderet med både nyhedsbreve og SMS'er fra både Karmaloop og Streetammo.
Nyhedsbrevene kan man jo let anmelde som SPAM, men deres SMS'er er en anden sag.
Der er ingen mulighed for at stoppe disse irriterende beskeder og når jeg så sent som i dag, har skrevet til dem via deres chat, så er der ingen svar på hvordan! Det er simpelthen ikke i orden og i strid med loven! Så 1 *

Meget professionel kundeservice

Sneakershop har gode kvalitetsvarer og gode tilbud. Ved spørgsmål pr. mail fik jeg hurtigt et svar og ved en fejl bestilling fik jeg uden problemer rettet fejlen pr. Tlf. Super god, venlig service og hurtig levering. Helt sikkert en netbutik jeg vil handle i igen.

tilfreds!

Køb af julegave -> lang returfrist. Hurtig levering. Rigtig fint med leveringsmulighed et sted i byen!

God service og lækkert produkt

Meget tilfreds.
Hjælpsom kundeservice, hurtig levering, godt tilbud og flot produkt.
Fik en lille pose vingummier og nogle stickers med i min pakke, hehe.. en sjov lille og venlig ting at gøre for sine kunder.
Kan kun give sneakershop min bedste anbefaling!

Sygt nok

Jeg har købt 2 gange fra sneakershop, og begge gange kom de ting jeg havde bestilt lyn hurtigt med posten, desuden har de en rigtig god service og masser af fede sager.

Det fungerer hos Sneakershop.

Købte 2 par Merrell sandaler hos Sneakershop og handlen forløb uden problemer. Og da jeg skulle reklamere over det ene par, fik jeg hurtig og venlig kontakt til deres kundeservice og vi fik løst problemet til fuld tilfredshed.

Super kommunikation og hurtig lev.

Købte 2 par vans fra deres hjemmeside. Alt forløb som det skulle. Fik besked når varen var sendt og de var super flinke til at hjælpe. Handler gerne ved sneakershop.dk igen ;-)

Sneakershop Details

Sneakershop.dk er en anerkendt online butik, som har eksisteret siden 2000. Vi er kendt for et kæmpe udvalg af alle de bedste sneaker brands, desuden har vi flere limited og eksklusive modeller. Vi har 1-2 dages levering, den bedste kundeservice, og over 10 års erfaring i online kundeservice og handel. Alt i alt den bedste shop at handle dine sneakers hos. Vi ved hvad vi har med at gøre :)

Visit Sneakershop

We live here: Voerbjergvej 40, Port 4