Sneglehuset reviews

Sneglehuset reviews

8.8

God rådgivning

Jeg havde brug for en bæresele, da den, jeg havde, virkede fint til mit første barn, men nu ville jeg have noget lidt bedre. Sneglehuset havde givet et indlæg på en barselscafe, og jeg tog hen til butikken for at få lidt råd og vejledning samtidig.
Jeg tog min strækvikle med, som jeg IKKE havde købt hos Sneglehuset. Det var slet ikke noget problem, og jeg fik suveræn vejledning i at binde den. Nu er jeg meget mere tryg ved at have min lille dreng i strækviklen.
Nå, men jeg kom egentlig for at købe en bæresele, og jeg fandt lige den, jeg havde brug for. Igen fik jeg god vejledning.
Tror jeg var i butikken i 1,5 time hvor jeg trænede at binde min strækvikle samt besluttede mig for hvilken bæresele, jeg ville have.
Virkelig god service og lækre produkter, som jeg giver mine varmeste anbefaling.

Ok vare og levering

Jeg er utilfreds med, at brugsanvisningen kun kom på tysk. Da der var noget jeg ikke kunne finde svar på i brugsanvisningen, skrev jeg en mail og bad om svar på et enkelt spørgsmål. Som svar fik jeg en mail, hvor der stod "Sneglehuset står er altid klar til at hjælpe dig hvis du har spørgsmål" - uden at der stod noget svar i mailen på det spørgsmål jeg konkret spurgte om i første omgang???

Øv.

Kære Louise

Det lader til, at der er opstået en fejl, således at du ikke har fået den nordiske brugsvejledning med.

Det beklager jeg meget.

Mit svar til dig i går aftes var naturligvis af lidt kort karakter, blot for at lade dig vide, at jeg altid er klar til at hjælpe.

Hvis du ønsker at returnere MaM coveret, grundet den manglende brugsvejledning, behandler vi det naturligvis som reklamation og dækker naturligvis alle dine omkostning inkl. dine udgifter til returneringen.

Vi har valgt at sende coveret til vores testpanel og er i gang med at lave en videosekvens, som gerne skulle hjælpe dig med at få mange dejlige stunder udendørs sammen med dit barn. Husk, at coveret også kan bruges til autostole.

Tusind tak for din tid, Louise - dine input er særdeles vigtige og hjælper os med at blive endnu bedre til vores arbejde.

Jeg beklager inderligt det besvær du har oplevet og jeg ER klar til at hjælpe dig, hvis du har yderligere spørgsmål omkring coveret. Du kan altid sende mig billeder via telefon eller mail, hvis du har brug for det.

God efterårsferie

Tina
Sneglehuset.com

Kan anbefales

Købte en vikle og leveringen var hurtig.
Fin vejledning og instruktions dvd fulgte med :-)

suveræn service

Jeg købte en slyngevugge hos sneglehuset. Vareren blev lynhurtigt leveret og og taget retur igen uden besvær, da slyngevuggen desværre ikke virkede for os. Jeg oplevede en helt uovertruffen og vil bestemt handle hos sneglehuset igen. De varmeste anbefalinger herfra.

Ud over det sædvanlige!

Sneglehuset holder vist aldrig fri! Og på trods af det virker de ikke, som om de har travlt. Pakkerne ryger af sted samme dag, som de er bestilt, også selvom det må betyde en tur på posthuset for indehaveren, efter hvad vi andre må betegne som fyraften. Ringer man med spørgsmål, så får man både svar og hjælp.

Man bliver mødt utroligt venligt med sin forespørgsel, og der er ingen smalle steder, når det drejer sig om returret og service.

Udvalget af varer er meget flot, især slyngerne er meget fristende.

Sneglehuset kan varmt anbefales!

fem

fantastisk hurtig ekspedition

Super betjening og lækre varer

Jeg købte en slyngevugge med stativ. Vuggen er lige så lækker som beskrevet på hjemmesiden. De var lynhurtige til at svare på e-mails (har aldrig oplevet SÅ hurtig svar på andre sider) og de oplyste selv i en e-mail at de havde glemt at medsende noget og det ville blive eftersendt. Det kom samme dag som pakker.

En butik der virkelig kan anbefales.

Jeg har købt slynge hos Sneglehuset to gange. Første gang købte jeg en Didymos-vikle og var ovenud tilfreds med både service, vare og levering. Anden gang købte jeg en PUJ-GO, men den levede ikke op til mine forventninger til en lommeslynge - og heller ikke til Sneglehusets egen beskrivelse synes jeg. Derfor sendte jeg den tilbage - og det var egentlig lidt træls.
Fint nyhedsbrev, tit med gode tilbud. Hjemmesiden er dog lidt uoverskuelig synes jeg, fx kan det være svært lige at finde den Didymos man leder efter pga. deres inddeling.

Kære Nicoline

Tusind tak for din anmeldelse af SnegleHuset på Trustpilot. Vi beklager, hvis ikke PUJ og den tilhørende rådgivning omkring produktet har levet op til dine forventninger. SnegleHuset er netop i færd med at teste et større udvalg af lommeslynger.

Vi er altid lydhøre overfor ændringsforslag til navigationen på vores hjemmeside og ser frem til at dele dine erfaringer og forslag.

Du er altid velkommen til at kontakte os på tlf 4045 6347 eller skrive en mail på info@sneglehuset.com

Tina og Kristian
www.sneglehuset.com

Sneglehuset

Jeg har bare fået en super rådgivning og kom hjem med den fedeste Didymos vikle.

mor t 4

Som Mor til fire dejlige børn, har jeg haft rigtigt meget kontakt og brug for Sneglehusets kompetente service.. de er altid klar med gode og brugbare løsninger og har en naturlig tilgang til småbørns problemer. Alene oplevelsen at komme ind i denne "lille storby oase" for at handle så lækre og yderst brugbare ting, til sin lille ny, er helt specielt, og findes vist ikke andre steder. Nu hvor mine egne er store, bruger jeg en hver lejlighed, til at handle til venner familie og veninder, når de på lykkelig vis er blevet beriget med babyer. Hver gang jeg ser en træt mor med et lidt for tungt utilfreds barn på armen skiftevis fra den ene arm til den anden har jeg lyst til at prikke på skulderen og sige " du skal vist en tur i sneglehuset og have hjælp"
hvis alt handel var så venlig og imødekommende og problem løsende i Danmark, ville vi ikke have nogen finans krise.... godt gået bliv endeligt ved. Lena

Jeg bestilte en RS og har netop hentet den. Den er SÅ lækker.
Utrolig sød ejer, meget hurtig til at svare på mails.
Handler der gerne igen.
:O)

Gode varer, men knap så god service

Jeg bestilte en slynge, men modtog en forkert størrelse. Da jeg havde sent den retur, modtog jeg en ny i den rigtige størrelse, men nu uden den pose der følger med til opbevaring. Desuden skulle jeg selv betale porto for at sende slyngen i forkert størrelse retur.

Kære Ditte Marie.

Tak for din anmeldelse af SnegleHuset her på Trustpilot.

Hvis du har modtaget en forkert forsendelse herfra og ikke er blevet krediteret fragten ved ombytning er det naturligvis en fejl, hvilket vi beklager.

Derfor vil vi gerne have muligheden for at kreditere dig det fulde beløb for din handel og vil bede dig kontakte os, så vi kan udbedre fejlen.

SnegleHuset beklager besværet du har oplevet og ser frem til at høre fra dig.

Tina og Kristian
www.sneglehuset.com

Fantastiske mennesker, pragtfulde varer

Vi har købt 4-5 bæreting + slyngevugge til begge vores børn hos Sneglehuset og altid følt os vel modtaget. Der er altid tid til en snak om børn og liv, det er dejligt i en ellers stresset tid. Kristian og Tina: Tak for det I gør.

God handel. Kan kun anbefales.

Ingen problemer. Varen klar til afhentning som lovet.
Nem, hurtig og venlig ekspedition.

Slyngevuggen, både produktet og firmaet, kan klar anbefales.

Fantastisk service

Jeg har købt en Didymos vikle. Var i tvivl om, hvad jeg egentlig havde brug for. Fik kyndig vejledning og instruktion i de forskellige slynger. Fik vist enkle begynderstillinger, og jeg har så været tilbage senere og lært mere. Super service! Føler bestemt ikke, at man bliver prakket noget på.
Lækre omgivelser i "Sneglehuset". Dejligt med folk, der brænder for jobbet.

Super lækre produkter og god service :ø)

Har nogle super skønne og meget brugbare produkter! Jeg kunne købe hele butikken ;ø)
Rigtig god og venlig betjening (også selvom baby er ked af det). Kan på det varmeste anbefalde synglevuggen, viklen og den store ammepude!

Rigtig god og hurtig service

Og lækre varer af god kvalitet.
Bestemt et sted vi vil handle igen.

Unik netbutik og service/vejledning

Sneglehusets ejere er nok de mest vidende i DK om slynger og bæreseler. Dertil kommer at det er en dejlig afslappet oplevelse at shoppe hos Sneglehuset fordi man ikke føler sig presset til at købe men istedet bliver vejledt til det helt rigtige udstyr til at bære sit barn.

excellent shop!

Amazing service, fast delivery, friendly staff, patient, polite people. Excellent prices for goods and delivery. And taxes are deducted. I really liked it. Extend assortient Didymos and I will you always buy wraps. Thank you for everything. I am very happy!

Lækkert sted

Sneglehuset er bare den lækreste net-baby-butik der findes. De har det absolut bedste udvalg i vikler/slynger, hviklet er hovedårsagen til at jeg bruger dem. Men vi har også købt en anden genial opfindelse: Slyngevuggen, og jeg tror nok sneglehuset er det eneste sted man kan købe den. Derudover har de en masse lækre ting, som alle er uden kemi - ret sjældent at finde en butik med udelukkende kemi-fri ting. Tilsidst vil jeg sige, at forsendelse foregår hurtigt og problemfrit, og at det også er hyggeligt at møde op på adressen og købe sine ting "live". Helt unikt har man muligheden for fx. at leje slyngevuggen en uge, for at se om det er noget for os, og så kan man vælge at levere den tilbage eller købe den - SUPER-god service!!!

Top-karakterer fra mig!

Sneglehuset Details

Vi har mere end 10 års erfaring med ergonomisk bæreudstyr til dit barn og dig. SnegleHuset har desuden agenturet på Slyngevuggen®

Visit Sneglehuset

We live here: Ærtemarken 19