SnowTrex reviews

SnowTrex reviews

7.3

online bestellt - Rechnung bezahlt - Voucher erhalten - Voucher für Appartment und Skipässe eingelöst - Urlaub genossen

Wir haben zum zweiten mal über Snowtrex gebucht und waren wieder sehr zufrieden mit der Abwicklung der der Buchung

Preis/Leistung super und trotzdem 1a Service

Wir waren zum 2. Mal mit SnowTrex unterwegs. Ich finde hier bekommt man eine tolle Auswahl an verschiedenen Skigebieten. Man bekommt alle Informationen, die man braucht. Einfach den Hotelvoucher und den Skipassvoucher abgegeben.. und schon funktionierte alles.
Wirklich super war folgendes: Ich habe in meiner Mail der Reiseunterlagen die 2. Seite übersehen. Nachdem ich via Mail nachgefragt hatte, kam innerhalb weniger Stunden schon die Antwort.
Ich kann SnowTrex nur weiterempfehlen..

Sehr gutes Preis- Leistungsverhältnis bei garantierter Schneesicherheit.

Man fühlt sich bestens umsorgt, genießt die hervorragende italienische Küche und kann mit dem Skibus innerhalb kürzester Zeit die Pisten ereichen.
Das Personal ist äußerst aufmerksam und zuvorkommend.
Die Zimmer sind großzügig geschnitten.

Dieses Hotel incl. des Anbieters sind nur zu empfehlen.

Zuverlässiger Veranstalter für einen gelungenen Skiurlaub

in diesem Jahr treten wir unseren 4-ten Skiurlaub mit Snowtrex an. Es geht zum 4-ten mal nach Frankreich. Wir sind mittlerweile in 8 Ländern in Europa Ski gefahren, jedoch unser Favorit wurde und bleibt Frankreich. Dorthin fahren wir nur mit Snowtrex. Aufmerksam auf Snowtrex wurden wir im Internet durch Skifahrer, die über „Crazy booking night“ begeistert berichteten. Diese fantastischen Preise konnten wir erst mal gar nicht glauben und leider auch nicht genießen, da wir über Schulferien also ausschließlich über Ostern Skifahren können. Vor allererster Buchung haben wir die Kundenhotline kontaktiert um Infos zur Buchung zu bekommen sowie den ersten Eindruck zu gewinnen. Unsere Fragen wurden freundlich und kompetent beantwortet.
Verglichen mit anderen Reiseportalen, die Frankreichchalets incl. Skipass anbieten, ist vielleicht Snowtrex nicht das Preisgünstigste. Man kann jedoch sicher sein, dass man in einer anständigen Unterkunft Urlaub machen wird. Manch andere sind vielleicht günstiger, aber die schlechte Qualität der Unterkunft erkennt man schon auf den Fotos sowie an angebotenen Sternen. Solche Behausungen bietet Snowtrex den Kunden gar nicht erst an.
Nach Rückkehr bekommt man immer von Snowtrex eine Email mit einem Gutschein über 50 € für die nächste Reise, sowie einigen Gutscheinen z. B. 2f1 für eine Skihalle in Bottrop. Ebenso hat man zum Schluss eine Möglichkeit, die gebuchte Unterkunft zu bewerten.
Auf die Angaben bzgl. des Skigebietes kann man sich immer verlassen. Wenn z. B. 150 km Pisten steht, dann hat man den Inklusivskipass eben für dieses Gebiet. Darüber hinaus wird ausdrücklich erwähnt, dass man den Skipass für das gesamte Gebiet (z.B. 400 km Piste) gegen Aufpreis aufwerten kann. Bei anderen Anbietern ist es oft irreführend. Angepriesen wird Gebiet mit 400 Pistenkm, den Inklusivskipass bekommt man jedoch nur für 150 km. Das „Kleingedruckte“ muss man dort mühsam suchen. Bei Snowtrex ist alles transparent.
Die Unterkünfte von Snowtrex in Frankreich sind in bester Lage, direkt "auf" der Piste oder weniger Meter davon entfernt. Man hat auch eine Möglichkeit, die gleiche Unterkunft zum „Sparpreis“ zu buchen. Dann muss man mit kleinen Abstrichen rechnen, z.B. eingeschränkte Balkonaussicht oder Aussicht zur Parkplatzseite statt zur Pistenseite etc. Dafür kann man 100€ und mehr pro Person sparen.
Was die einzelnen Hotels/Anlagen bieten oder nicht einhalten, hier kann man doch nicht Snowtrex beschuldigen. Kaltes Wasser im Pool oder fehlende Küchenutensilien, kaputte Spülmaschine, Schneemangel etc. Vor der Buchung sollte man sich im Internet nach jeweiliger Unterkunft schlau machen. Wer 24m2 Appartement für 4 Personen bucht, soll nicht über die Enge und fehlende Rückzugsmöglichkeiten klagen.
Alles in allem hatten wir immer einen gelungenen Urlaub und können schon kaum unseren nächsten Skiurlaub erwarten.

Dårligt beskrevet - ringe service - INGEN GODGØRELSE!! Aldrig aldrig mere...

Vi betalte 21475kr for 7 dage i Østrig på Wellness hotel, hvor det dog INGEN steder nævnes at alt ophold i wellness området, heraf sauna - spa - udendørsbassin samt koldtvandsbade = 80% af wellnesset IKKE MÅ BENYTTES MED BADETØJ!
Vi havde bla. Valgt hotellet på baggrund af spaafdelingen og kunne så nu vælge at være i svømmebassinet med børnene eller smide tøjet og være i wellness :-(

Wifi var praktisk talt latterligt, også 4G mod egenbetaling var en umulighed!
Hvilket gjorde det umuligt for min kæreste at passe sin virksomhed!

Værelset lå ovenpå deres afterski diskotek, hvilket betød ingen ørenlyd eller nattesøvn fra kl 15 - 02 HVER DAG trods forsøg med at efterisolere vinduer med håndklæder!

Den inkl. Mad var ringe standart og tjeneren bar meget præg af at vi så at sige var "ekspederede" penge hjemmefra og ydede derfor ingen service!!

Vi endte med at tjekke ud 2 dage før endt ophold grundet ovenstående og blev flabet afvist af Snowtrex på vores frustrationer over at ha haft et dagsophold på rundt regnet 4295kr pr dag inkl liftkort, uden det levede bare 50% op til prisen.
Dog tilbød de 150kr i AFSLAG PR MAND på en fremtidig booking hos dem!
HOLD KÆFT EN MÅDE AT DRIVE FORRETNING PÅ!!

FOR DÅRLIGT

Vi bestilte i lørdags en rejse gennem SnowTrex til Itter (som jeg beklageligvis for neden kan ikke kan anbefales). Vi kom ved en fejl til at booke det forkerte hotel. Jeg ringede og informerede bureauet, som det første da de åbnede mandag morgen, om vores situation og at vi gerne ville ændre vores booking til det hotel vi faktisk ville have booket (som både er dyrere og bedre). Personen jeg snakker med siger så, at de allerede (hvilket så skulle have foregået minutter før jeg ringede) havde meddelt det forkerte hotel, om vores booking - og der derfor ikke var noget at gøre!

Hvis et rejsebureau ikke kan ændre en bestilling som de kun har kendt til i få minutter så kan det bestemt ikke anbefales!! Vi er meget meget skuffede og er nu tvunget til at skulle tilbringe en ferie, vi ellers havde glædet os til, på et pensionat, der på ingen måde er tilfredsstillende!

Den eneste mulighed vi havde var, at afbestille vores rejse, betale 40% af beløbet, og så betale fuldt for den nye booking! Det er bare under al kritik!

Havde de ville gøre en ordentlig indsats, ville det sagtens kunne lade sig gøre - det kan andre rejsebureauer godt finde ud af.

SÅDAN VINDER MAN IKKE KUNDER

Jeg kan derfor kun grine af SnowTrexs kommentar for neden :
"Vi vil igen gerne betone, at vores kunders tilfredshed er meget vigtig for os og har den højeste prioritet. "
Snowtrex

Reply from Snowtrex

Kære Elisabeth.

Vi er mege kede af at høre, at du ikke er tilfreds med vores service. Derfor vil vi gerne tage stilling:

Du har booket bindende på vores hjemmeside. Du har valgt en indkvartering og accepteret vores generelle forretningsbetingelser, hvor der tydeligt fremgår, at der skal betales afbestillingsgebyr, hvis rejsen afbestilles før rejsens begyndelse. Derudover har du klikket på "Bindende booking".

Du har booket på en lørdag og kontaktet os mandagen efter, da bookingen allerede var sendt til indkvarteringen. Derfor er vi også forpligtet til at betale afbestillingsgebyr til indkvarteringen, hvis du afbestiller din rejse. En gratis ombooking var følgelig ikke muligt, uden at vi tager skade.

Vi håber, at I alligevel havde en god ferie sammen med os!

De bedste hilsener

SnowTrex-teamet

STOL IKKE PÅ HVAD DE SKRIVER!

Korte senge, forkert beskrivelse af destination og ingen forståelse da vi klagede - det var vores oplevelse af Snowtrex :(
Vi har været på skiferie med Snowtrex til Østrig i år. Vi var indlogeret på en pension, hvor sengene kun var 190 cm, med fod-og hovedgærde så man ikke engang kunne ligge med fødderne ud over kanten. Så vi sov elendigt.
Endvidere havde bureauet beskrevet stedet med at "Der er også sørget for underholdning og kulinariske oplevelser med forskellige barer, restauranter, hytter og diskeoteker. Festglade kan feste til den lyse morgen i "Salvista-Stadl" i Itter"
Virkelighed: Ingen underholdning eller kulinariske oplevelser (eneste restauranter i byen var på hotellerne). 2 af de tre hoteller i byen havde bar, hvor der INTET skete. Derudover lå der en Cafe hvor der var 2 lokale gl. mænd og bartenderen. Der var INGEN hytter eller diskoteker (og så heller ikke ud at til have været det tidligere). Der hvor de skriver man kan danse til den lyse morgen, var der reelt stort set mennesketomt kl. 16.30, da sidste bus kørte 16.56 - og iøvrigt lukkerde de kl. 19. Vi var afsted i uge 5, så bestemt ikke udenfor sæsonene, og alle andre steder vi har ferieret i Østrig i uge 5 har der været liv og glade dage.
Vi klager dernede fra, og får at vide at de intet kan gøre. Vi klager igen da vi kommer hjem, og får at vide, at iht. en dom fra Tyskland anses senge på 190 cm ikke for en mangel, og iøvrigt er de ikke ansvarlige for de steder de beskriver, for det er jo bare ekstra oplysninger og ikke en del af aftalen.
Så farvel med Jer.
PÆNT ærgeligt at have brugt så mange penge på en skiferie, der på ingen måde levede op til forventningerne :(
Snowtrex

Reply from Snowtrex

Kære Bettina.

Vi beklager meget, at jeres rejse ikke er forløbet tilfredsstillende. Vi hos SnowTrex forsøger hele tiden at give vores kunder en god ferie og en uforglemmelig oplevelse.

Vi beklager den dårlige nattesøvn, som var forårsaget af en for lille seng. Men vi henviser til den foreskrevne regel om en sengestørrelse på mindst 1.90 m, hvorfor vi derfor ikke kan betegne en seng på 1.90 m som en rejsemangel. (Se beslutningen fra landsretten i Hamborg: http://www.kostenlose-urteile.de/LG-Hamburg_318-S-20909_Hotelbett-kuerzer-als-190-m-ist-ein-Reisemangel.news11473.htm).

Også det faktum, at afterskiing ikke levede op til jeres ønsker, kan vi kun beklage. Vi kan sagtens sætte os ind i jeres forventninger og motivation omkring et godt afterskiing. Men desværre har vi ingen indflydelse på, hvor intensive lokaliteterne på destinationerne er eller hvor længe de holder åbent.

De informationer, som man finder på vores side under rubrikken "afterskiing" er en anbefaling, men ikke et bindende udsagn. Med disse ekstra oplysninger ønsker vi at give vores kunder ideer og tips til, hvordan man kunne tilbringe sine aftener. Men det er kunden selv, som før afrejse skal lade sig informere omkring detaljer som åbningstider, afstande til diskoteker osv.

Vi vil igen gerne betone, at vores kunders tilfredshed er meget vigtig for os og har den højeste prioritet. Vi beder dog om overbærenhed, når det drejer sig om omstændigheder, som vi ikke har nogen indflydelse på. På trods af, at jeres rejseoplevelse ikke var tilfredsstillende, så håber vi, at I også kan se tingene fra vores side og at I, hvis I booker hos os igen, vil give os en chance for at vise, hvilke ydelser vil kan tilbyde.

De bedste hilsener

SnowTrex-teamet

Perfect!

Excellent webpage, and cheap

Einwandfreie Organisation, gelungener Urlaub

Die erste Erfahrung, die ich hier weitergeben möchte, betrifft den Reiseanbieter Snowtrex. Im März diesen Jahres (2011) war ich über diese Firma zum Skilaufen in Österreich. Ziel war Matrei in Osttirol.

Folgendes passierte bei meiner Buchung: mein Computer ist abgestürzt. Da ging gar nichts mehr und ich war gezwungen, alles telefonisch durchführen. Ich habe also in Köln angerufen und bin im Callcenter gelandet. Dort wurden die ganzen Daten aufgenommen. Die Unterkunft hatten wir vorher schon ausgewählt, das war das Hotel Rauter in Matrei. Skipass gehörte mit dazu, aber man kann auch noch verschiedene Versicherungen aussuchen sowie Skimaterial und Kurse. Die Gespräche werden mitgeschnitten, das finde ich aber ok Der Preis am Ende war genau der, den ich ausgerechnet hatte. Das Gespräch hat bestimmt 20 Minuten gedauert. Trotzdem blieb die Dame vom Callcenter nett und geduldig. Die Rechnung habe ich als Mail erhalten, nach nur 2 Tagen. Ich konnte diese aber erst nach 4 Tagen lesen, weil mein Computer so lange defekt war. Jedenfalls war alles in Ordnung, alle Angaben von mir waren richtig übernommen worden. Eine telefonische Reservierung klappt im Internet-Zeitalter also auch, was durchaus für die Firma spricht.

Wir haben etwa 10 Tage vor der Reise unsere Unterlagen erhalten (als Mail mit Anhängen). Voucher für Unterkunft, Voucher für Skipass usw. Auf dem Voucher für die Unterkunft war die Adresse angegeben. Wurde vom Navi problemlos gefunden.

Das Hotel Rauter fanden wir sehr gut. Es war so beschrieben: 4 Sterne, zentrale Lage, komfortabel, mit Sauna und Fitness. Zu sehen waren Bilder von einem modernen Hotel, große Zimmer und ein schöner Wellnessbereich. Diese Bilder haben nicht getäuscht. Die Zimmer fanden wir im Vergleich zu anderen Hotels wirklich groß, auch schön eingerichtet. Und der Wellnessbereich war super. Schwimmbad, Sauna, Ruheliegen, alles richtig sauber und gepflegt. Einziger Kritikpunkt: Das Schwimmbad war anfänglich etwas kühl, wurde aber auf Nachfrage ein klein wenig wärmer. Auch das Essen war ganz prima. Ich hatte einige Sonderwünsche, weil ich Allergikerin bin, die wurden bereitwillig erfüllt. Wer möchte, kann im Hotel Rauter sogar Sterneküche testen, ist natürlich entsprechend teuer. Das Personal war herzlich, so wie wir es von Österreich her kennen.

Mit dem Voucher für den Skipass mussten wir zur Kasse der Bergbahnen gehen, dort wurde er eingetauscht gegen den Skipass, eine einfache und gut funktionierende Vorgehensweise. Eine Reiseleitung gab es nicht, wir haben aber auch keine vermißt.

Alles in allem war unser Urlaub sehr gelungen, so dass ich der gesamten Organisation, Beschreibung und Realität volle Punktezahl gebe. Ich habe vor 2 Wochen den nächsten Urlaub gebucht, jetzt online - habe jetzt endlich einen neuen Computer :-) - alles gut geklappt. Wir fahren immer Anfang März, außer wenn Osterferien sind. Neues Ziel ist Rauris. Vielleicht ergänze ich meinen Kommentar hier wenn wir wieder zurück sind.

Billigt og god service!

Har bestilt skitur til om 3 uger gennem snowtrex. Turen går til Alpe d'Huez i Frankrig, og var det billigste jeg kunne finde på markedet til 5 personer.
Har man spørgsmål sidder der danske medarbejdere klar på både telefon og mail, og skriver man på mail svarer de inden for få timer.
Foreløbigt er hele bestillingen gået som smurt, så nu glæder jeg mig bare til rejsen. Følger op på denne tråd, når jeg har været afsted

Snowtrex Details

Skiurlaub und Skireisen in 200 Wintersport-Orten, Top-Angebote inkl. Skipass. 1.200 Hotels, Pensionen, Apartments, Skihütten bei Ihrem Online-Reisebüro Opodo

Visit SnowTrex