SO reviews

SO reviews

7.4

God jobsøgningsfunktion

So.dk har mange funktioner, bl.a. artikler målrettet mod studerende eller råd til jobsøgningen. Via deres nyhedsbrev modtager jeg de mange fine opdateringer, og jeg læser ofte deres artikler, som jeg dog finder lidt for korte. Men deres jobsøgningsfunktion til studerende er rigtig godt lavet. Det er nemt at sortere områder fra, som ikke har interesse, og jobbene der popper op, er altid spændende. Jeg er tit inde og kigge, på trods af jeg ikke er aktiv jobsøgende.

Is SO your company?

So Details

Studerende Online - Danmarks største portal for studerende ved videregående uddannelser.

Visit SO