Soelvhalskaede reviews

Soelvhalskaede reviews

9.0

Super god service.

Jeg vil helt klart anbefalde http://www.soelvhalskaede.dk til andre!
Fakturanummer: 2Z36192105-172.
19. juni 2013 12:33:53
20. juni 2013 09:00:00
Jeg modtage min Postpakke i dag kl 9

Super god service.

Jeg vil helt klart anbefalde sølvhalskæden til andre og vil helt klart selv bestille derinde fra igen:) Det er super fedt at de har dag til dag levering, også når man bestiller med gravering.
Da jeg bestilte min ordre glemte jeg at bestille en gratis æske, som kunne følge med ordren, hvorefter jeg skynder mig at tage kontakt til dem, via mail, og spørger om jeg stadig kan få den gratis æske med til min ordre. De svarer dagen efter og siger at det er intet problem og spørger hvad jeg ønsker der skal stå på den. GOD SERVICE! (Bestilte en lørdag, så derfor der ikke lige var levering dagen efter)

Guld Service!

Fantastisk købeoplevelse, overskuelig samt nem website, bestillingen er hurtig overstået, levering helt i top! Soelvhalskæde.dk yder guld i service! Kan kun anbefales til alle.

Det virker bare

Bestilte en Thors hammer og tilhørende halskæde lige over middag den ene dag og varerne lå i postkassen næste dag. Det kan da ikke gøres bedre.
Jeg siger tak for en perfekt behandling.

Fantastisk service og fine produkter - ganske enkelt

Jeg har købt en julegave på www.soelvhalskaede.dk. Inden jeg handlede, tjekkede jeg shoppens anmeldelser på nettet, og jeg kan kun give andre kunder ret. De yder en super god service!
Jeg har både fortrudt et køb og returneret en læderhalskæde pga. fejl. I begge tilfælde er jeg blevet mødt med venlige, imødekommende svar, få timer efter min henvendelse. Jeg blev lidt bekymret, da jeg opdagede, man kun kan kontakte dem på mail, men det var der ingen grund til. Jeg kan kun give mine bedste anbefalinger :)

Fantastisk service, en virksomhed i topklasse!

Jeg kan kun ANBEFALE soelvhalskaede.dk!!!
Bestiller et flot smykke til meget rimelig pris, men så f***er Post Danmark op i det og sender pakken tilbage til dem fordi det enkelte postbud har bestemt vores postkasse ikke står i skel.
Chris fra soelvhalskaede.dk og jeg mailer lidt frem og tilbage. Hvor han er så flink at tage billeder af pakken som jeg videresender til Post Danmark. Få dage efter sender Chris pakken igen og vupti. Her står jeg med et smykke i hånden som er 100 gange flottere end jeg havde turde håbet.

Servicen er i topklasse, gid alle virksomheder kunne prale med en service som denne.

Produktet blev mod forventning leveret i den flotteste lille sølvetui, med indgraveret navn. Virkelig virkelig flot smykke!

Det er ikke sidste gang jeg handler hos soelvhalskaede.dk

Kanon service!

Sølvhalskæde har en kanon service! Jeg ønsker at bestille en gave til min kæreste, og jeg falder over denne side, da de har lige præcis det jeg gerne vil have.
+++ Indgravering og forsendelse er med i prisen!

Jeg tjekkede hjemmesiden her på trustpilot, og blev ikke mere i tvivl om at jeg ville støtte netop dem!

Jeg havde mange spørgsmål og sendte derfor en e-mail, de svarede efter 5-10 minutter.
Efter at have fået en fantastisk svar fra dem, vælger jeg at bestille min gave ved dem.

Jeg bestiller torsdag middag, (og hold nu fast), pakken kom fredag formiddag.. :)
Jeg tjekkede pakken fredag, og fandt ud af at kæden der fulgte med, var i stykker, jeg skriver igen til dem, og får svar tilbage at de sender et nyt om søndagen.. :) venter stadig på den anden pakke, men håber den kommer i dag, da det vil holde servicen helt oppe!

Kan varmt anbefales at handle hos sølvhalskæde!

Fantastisk service!

Jeg bestilte mit dogtag, dagen efter lå det i postkassen. Jeg ville have forkortet kæden til det, og skrev en mail inden jeg bestilte og fik et hurtigt svar som gjorde at jeg kunne bestille dagen efter uden at være i tvivl om at jeg fik den rigtige længde på kæden. En fantastisk oplevelse som kunde!

Jeg bestilte min morgengave til min kommende mand og dagen efter min bestilling lå den i vores postkasse.

Grunden til jeg ikke giver 5 stjerner er at når jeg bestiller så kommer der ikke en boks frem, hvor jeg har mulighed for at komme med en kommentar eller lign. til min bestilling og dette manglede jeg.

Dog sendte jeg dem en mail lige bagefter og fik hurtigt svar tilbage.

Så de kan varmt anbefales.

Klart noget af det bedste..

Har købt her nogen gange og hvergang med kanon service og hurtighed.. og har endnu ikke modtaget en eneste vare med fejl i..

Vil klart anbefale denne side til andre da den 100 % lever op til det den skriver i FAQ :)

Flot service

Fik tilsendt halskæden dagen efter bestilling, så super hurtig service. Men men desværre havde de sendt en forkert. Skriver en mail til dem, og 2 dage senere lander den rigtige i min postkasse :-)

Se det er flot kundeservice. Anbefaler dem klart og vil handle der igen.

Nemt og hurtigt

Har kun handlet der en enkelt gang, men det var perfekt.
Lynhurtig levering.

Kanon service!

Min kæreste og jeg besluttede os for at give hinanden en lidt sen julegave og fandt så et sølv armbånd på hjemmesiden som vi besluttede det skulle være. Vi skulle have gravering på begge sider af armbåndene. Vi bestilte d. 26 december og da vi kom hjem d. 28 december lå begge armbånd i postkassen. Det må man sige er hurtig levering! Ikke nok med det så fik vi også 2 æsker med hvor vi selv kunne vælge hvad der skulle graveres på, helt gratis endda. Da vi modtog pakken blev vi meget positivt overrasket. Armbåndene er så flot og det samme er graveringen. I pakken lå der også en lille ekstra gave.

Alt i alt super god handel. Kan helt klart anbefales til andre!

Hurtig levering, godt produkt, fair pris

Specielt leveringen har overrasket positivt. Jeg bestilte lørdag og havde mit indgraverede dogtag mandag!
Indgraveringen er flot og præcis, omend jeg havde overset at jeg skulle vælge funktionen "vend skrift", så resultatet ikke blev helt som jeg ville. Men det er nu min egen fejl! (men så kan andre måske undgå samme)
Helt igennem reel virksomhed med gode priser!
Jeg vil bestemt bruge dem igen.

Kan varmt anbefales!

Gode priser, god kvalitet, imponerende hurtig levering -også selvom der skal indgraveres, hurtig svar når man mailer til dem, god og overskuelig hjemmeside. Jeg kan kun anbefale dem!!

Jeg har købt et dogtag og en kæde til min mand fra siden. Det hele er superflot - dogtagget blev indgraveret. Der er hurtig levering og god service - man kan få tingene næsten præcis, som man gerne vil have det. Desuden er det meget billigere end mange guldsmede, jeg har handlet hos - et lignende dogtag gav jeg mere end dobbelt så meget for et andet sted.

Kanon god service

Jeg bestilte for et stykke tid siden en dogtag, en halskæde og en æske. Dagen efter jeg bestilte det, fik jeg sendt det hele med posten. Men ikke nok med det, så synes jeg også at min nye dogtag er utrolig flot. Jeg har sammenlignet den med mine venners. De har købt deres et andet sted. Min er meget flottere indgraveret. Teksten står det rigtige sted og med en flot skrifttype. På mine venners dogtag, er skriften ikke særlig pæn og på nogle af dem kan man se skriften bagpå, hvilket ikke er meningen. Jeg giver sølvhalskæde.dk 5 store stjerner og anbefaler alle til at købe deres smykker der. Da man får en rigtig god service og smykkerne er super flotte.

Super flot service...

Bestilte en halskæde torsdag eftermiddag, havde kæden fredag formiddag. Super vare, super hurtig levering. Flot gået.

Super service!

Jeg bestilte nogle manchetknapper og en æske som begge skulle indgraveres, hvilket jeg kom til at lave fejl i efter, jeg havde afgivet ordren. Men det var intet problem, fik svar max. 1 time efter jeg havde skrevet til dem og fik varen 2 dage efter. Det er super service. Det var endda en søndag de svarede på min mail!

Is Soelvhalskaede your company?

Soelvhalskaede Details

Sølvhalskæde, armbånd og halskæder i sølv, læder og bomuldssnor. Mange modeller i 5 længder og 4 tykkelser. Altid billigst...

Visit Soelvhalskaede