Søernes Trafikskole reviews

Søernes Trafikskole reviews

9.8

Effektivt, nemt og smertefrit!

Kan kun anbefale Søernes! Alt fra oprettelse over start med teori til kørelærer foregaar nemt og hurtigt uden problemer. De guider dig mht. lægeerklæring, førstehjælpskursus, samt med manøvre- og glatbanekursus. Betalingssystemet fungerer ogsaa fint - baade med skolen og den enkelte kørelærer.
Jeg havde Adam Pejrup som kørelærer, og med hans ærlighed over for min kørsel, hvad der kunne forbedres og arbejdes paa, gled jeg smertefrit igennem og bestod første gang. De indstiller ikke elever, der ikke er klar, saa du kan roligt stole paa deres bedømmelser. Køreskolens egen video teori er virkelig pædagogisk og ligetil, hvilket ogsaa gjorde at jeg bestod min teori i første hug.

Nemt, hurtigt og troværdigt

Kan kun sige god for denne kørerskole!
Inden jeg begyndte, havde jeg min skepsis med teorien som foregår på video. Den skepsis blev hurtig til begejstring for de grundige teorivideoer Søernes trafiksikkerhed har lavet. Derudover er evalueringen af hver teoritime med teorilæren helt fantastisk, fordi man får teorilæren på en-mands-hold, og derfor sidder man ikke tilbage med "dumme" spørgsmål man måske ikke turde at spørge om i et åbent forum.
Jeg havde fornøjelsen af at have Adam Pejrup som kørelærer. Osse ham kan jeg kun anbefale, han er bestemt og siger tingene ligeud (på en sød måde selvfølgelig), netop det synes jeg er ret fedt, da det er den eneste måde du kan lære at køre ordentlig bil på. Derudover ef hans bil rigtig god at køre i og nem at betjene.

Jeg var lynkursus elev, det tog 1 1/2 måned for mig, dette kunne jeg kun gøre så hurtig pga. Den grundige og fleksible teoriundervisning og Adams indstilling og fleksibilitet til at det skulle gå hurtigt, og derfor bestod jeg teori- og køreprøvers 1. Gang :-)

Thumps up for denne skole!!!

Suveræn oplevelse at generhverve køreevnerne

Jeg har ikke ført en bil siden august 93 - det skulle ændres i år!
Jeg læste alle de anmeldelser om rutinetimer jeg kunne finde på nettet - og valgte (ret nemt) at kontakte Søernes Trafikskole (Johnnie Everland). Det var det helt rigtige at gøre. Jeg er gået igennem et kortere forløb af rutinetimer og er nu 100% rede til at køre i den købehavnske trafik. Jeg har oplevet forløbet som værende topprofessionelt - med udgangspunkt i mine specifikke behov. Jeg har kun positive ord om Søernes Trafikskole og Johnnie Everland. Jeg giver dem mine varmeste anbefalinger.

En fantastisk køreskole

Jeg er idag blevet stolt indehaver af et kørekort efter et fantastisk forløb med min kørelærer Adam. Både skolens fleksible, og rigtig godt udviklede IT teoriforløb og Adams sublime undervisning gav mig de bedste forudsætninger for at bestå teori og praksis uden problemer første gang. Jeg valgte selv Søernes ud fra Trustpilot, og giver derfor skolen 5 stjerner og min varmeste anbefaling. 1000 tak

Det sikre valg

Søernes Trafikskole er en gennemført professionel trafikskole, der fører dig sikkert og trygt fra første teoritime og frem til kørekortet på den anden side af køreprøven. Du lærer teorien igennem skolens eget velfungerende og moderne IT-undervisningssystem, der ikke overlader noget til tilfældighederne og forbereder dig grundigt til teoriprøven, såvel som de køretekniske forløb og selve køreprøven. Dette understøttes af professionelle ansatte, der løbende samler op på den enkelte elev og sikrer sig, at intet bliver tabt i svinget.

Hos Søernes Trafikskole skal du ikke være bekymret for at få en dårlig og gnaven kørelærer. Skolen samarbejder kun med professionelle og meget pædagogiske kørerlærere, der er i stand til at tage udgangspunkt i den enkelte elev. Jeg havde personligt fornøjelsen af at blive undervist af Jan Wulff – en yderst professionel, pædagogisk og behagelig kørelærer, der aldrig mister overblikket eller hæver stemmen. Hvis de øvrige kørerlærere hos Søernes Trafikskole er bare halvt så gode som Jan, kan du aldrig havne med en dårlig kørelære.

Et af nøgleordene hos Søernes Trafikskole er grundig forberedelse. Du bliver ikke sendt til prøver, som du ikke er klar til, og du bliver aldrig overladt til tilfældighederne. Af samme grund føler du dig ikke stresset på noget tidspunkt i forløbet, og det er nemt at bevare overblikket. Jeg har hørt adskillige skrækhistorier fra venner og bekendte om de såkaldte ”discount”-køreskoler, hvor de som elever er blevet presset igennem forløbet for hurtigt – med flere dumpede køreprøver som resultat. Søernes Trafikskole er ikke den billigste skole i København, men hvis du dumper køreprøven 2-3 gange, fordi du har haft en dårlig køreskole – ja så har du reelt set ikke sparet noget, og du har sikkert haft et frustrerende og stressende forløb. Hos Søernes Trafikskole bliver du en bedre bilist – hurtigere.

Mit råd: Brug lidt ekstra penge på en professionel køreskole, der ikke taber dig i svinget, men som giver dig en behagelig og fuldendt oplevelse fra start til slut. Et kørekort hos Søernes Trafikskole er en garanti for et behageligt, pædagogisk og professionelt forløb, som du ikke får mange andre steder i København.

Søernes Trafikskole kommer med min varmeste anbefaling.

Skøn og lærerig køreskoleoplevelse!

Jeg har været rigtig glad for min køreskole, Søernes Trafikskole. Udover service i højeste klasse, har jeg lært utrolig meget af underviserne på skolen og Henrik, min kørelærer. Jeg vil anbefale skolen til alle jeg kender, der skal have kørekort.

Før turde jeg ikke være passager / nu kører jeg selv!!

Jeg var med i et trafikuheld for ca. 7 år siden - lige efter at jeg havde fået kørekort. Jeg blev vildt bange for at køre og være i en bil og særligt på motorvejen. Men efter 8 rutinetimer hos søernes trafikskole hos Johnnie Everland har jeg nu kørt på motorvej uden panik og endda i dårligt vejr:) jeg vil anbefale Johnnie og søernes trafikskole til alle!!! Hvis jeg kan blive tryg ved at køre kan alle!!

Træd ikke i vande i for lang tid.. tag kortet på Søernes! :-)

Skal du til at vælge en god køreskole? Så er søernes trafikskole et rigtig godt valg.
Jeg har blot færdiggjort mit 7-måneders forløb og står nu glad med et kørekort i hånden. Jeg hedder Marie Louise og er 19 år.
Det har simpelthen været en super oplevelse for mig, at tage mit kørekort hos søernes trafikskole på Østerbro. Især pga. den fleksibilitet køreskolen udbyder - da jeg har en forholdvis travl hverdag i 2.g. så har det været en vigtig parameter at kunne planlægge min teoriundervisning som jeg nu finder bedst. Det har været en fornøjelse at cykle hen til skolen og jeg er altid blevet mødt med et smil, når jeg når frem. Der er styr på tingene og der er altid ro og plads til at blive vejledt gennem forløbet.

SÅ vil jeg specielt rose min (gamle) kørelærer Henrik Overgaard - dig vil jeg savne!
Seriøs køreundervisning har jeg fået - nem at snakke med og at have det sjovt med. Fortsæt dit gode arbejde og dit rare væsen. Du får nok et kald i ny og næ.

Alt i alt har jeg haft en virkelig god oplevelse ved at tage mit kørekort ved søernes trafikskole.

Struktureret og Professionelt forløb...

Jeg kan varmt anbefale Søernes Trafikskole til alle, som skal i gang med at tage kørekort.

Teoriundervisningen er fremragende, som forgår individuelt på PCer i form af videoer, hvor første del af teoritimen kan man sidde afslappet tilbage med høretelefoner på, drik kaffe, spise en sandwich og bare se og lytte, ind til i slutningen af videoen kommer der en prøve, hvor man efterfølgende får kyndig vejledning ved de fejl man evt. har lavet.
Samt at man tage bestemte teorier timer på hvilken som helst hverdag og man har adgang via nettet til teori videoerne, forbedrende videoer, pjecer og billeder af den bil (man kører), instrumentbræt og motorrum (køreprøve relateret), så man godt udrustet til både Teori- og køreprøver.
Oplevelsen af dette virker gennemført, til mindste detalje....

Jeg havde Morten som kørelærer, som jeg også varmt kan anbefale, altid smilende, varm, tålmodig, snak saglig (men det er vel alle kørelærere), men ikke mindst en professionel og fremragende underviser, og du kommer til at køre en dejlig BMW!

PS.
Skulle du få/vælge Morten, kan det være du får en deja vu oplevelse og ja, du har set ham før....

Professionel Trafikskole

Jeg kan kun tale positivt om Søernes Trafikskole i Valby afdelingen hos Carsten og Adam.
Min oplevelse af hele forløbet, har for mig virket helt igennem gennemført professionelt, og der har altid været styr på aftaler og diverse påkrævede dokumenter.
Den let forståelige pædagogiske online teoriundervisning er perfekt skruet sammen.
Derudover var det et godt behageligt køreforløb med min kyndige, kompetente og altid tålmodige kørelærer Carsten.
Nu hører jeg ikke til de helt unge længere, men bestod alligevel teori og køreprøve i første forsøg, takket være Carsten og Søernes Trafikskole.
Så 5 stjerner herfra og en klar anbefaling af Valby afdelingen.

Elegant og hurtigt kørekort

God teoriundervisning!! Søde og kompetente kørelærere. Kan ikke sætte en finger på noget.

Super forløb!

Super god køreskole med et fantastisk teoriforløb. Man møder op, når det passer med ens daglige skema og der er ingen forpligtigelser. Derudover kan man tage alle prøverne gratis så mange gange man vil, så man er ekstra godt rustet til teoriprøven. Min kørelærer, Andreas Müller, som jeg kun kan anbefale på det højeste gjorde også mine køretimer virkelig gode og lærerige. Jeg havde få ekstra køretimer og alt i alt var det et super flydende og let forløb.

Rigtig god køreskole og fantastisk kørelærer

Jeg har haft fornøjelsen af, at tage mit kørekort hos Søernes Trafikskole med Jan Wulff som kørelærer. Skolen er professionel og man bliver guidet godt igennem hele processen, og den digitale teoriundervisninger giver frihed til at passe timerne ind i en travl hverdag. Jeg var ligeledes meget heldig at få Jan som lærer, da han er meget dygtig, rolig og grundig. Det betyder, at man ikke bare føler sig meget velforberedt til køreprøven, men også er det! Alt i alt stor ros herfra - samt de varmeste anbefalinger.

God, seriøs og imødekommende køreskole

Helt igennem en god skole. Fleksibel undervisning og en god hjemmeside med mulighed for ekstra undervisning var for mig vigtigt.
Formidlingen er god, og det er tydeligt at mærke, at det er mennesker, som brænder for det de laver og har godt tjek på reglerne.

Min kørelære var god til at forstå mine behov og måske endnu vigtigere - altid glad og flink :)

Kørekort efter planen

Jeg har først i en sen alder fået taget mig sammen til at tage kørekort. Jeg havde fået anbefalede Søernes Trafikskole af venner og bekendte, og hele forløbet levede op til mine forventninger. Det lykkedes faktisk rimelig smertefrit efter 3 måneders undervisning at få fingre i et kørekort. Hele processen kører efter et fast koncept og du er hele tiden klar over hvor du befinder dig ved hjælp af god information fra div. brochure og fra skolens medarbejdere. Teoriundervisningen er digital og individuel, hvilket passede mig fint - og det er uproblematisk hjemmefra at gennemgå stoffet igen via skolens hjemmeside, hvilket var rart lige op til prøven. Selve køreundervisningen (som jeg synes var den vanskelige del) fungerede fint - og stille og roligt blev jeg fortrolig med at køre bil.

En super køreskole

Søernes trafikskole er en rigtig god køreskole med en smart og fleksibel undervisningform, samt meget kompetente kørelærer. Min kørelærer, Henrik, var super god til at lære fra sig. Jeg interesserer mig generelt ikke særlig meget for biler og vidste stort set intet om det før jeg startede, men følte alligevel at det var en god ide at lære at køre bil. Takket være Henrik har jeg lært alt det som det kræver og jeg føler mig godt klædt på til at køre i selv den strideste trafik. Så hvis du overvejer at få kørekort, så kan Søernes Trafikskole varmt anbefales.

Fleksibelt og målrettet

Havde længe udskudt kørekort, da flere ugers fast teori-klasseundervisning med folk 20 år yngre lød lidet tillokkende. Derfor var det især glædeligt at man her tager teorien 'digitalt' og således via nettet booker en tid når det selv passer en. Udover det, er forberedelses-materialerne til teori- og køreprøve ganske gode, således at man er godt klædt på.

Selve kørelæreren Jenny var rigtigt god og lod i høj grad mig selv 'opdage' bilen og skubbede så på når det var nødvendigt. Præcis som ihvertfald jeg skulle have det.

Jan Wulff - Danmarks bedste kørerlærer!

100% fokus på eleven og fantastisk service!
Jan wulff er en rigtig god kørerlærer med rigtig meget tålmodighed og jeg kan faktisk ikke sige noget dårligt om søernes trafiskole.

Rigtig god køreskole

Super god køreskole.

Er fyldt 30 år og var lidt bekymret for om de ville tage 100 år og en sommer at tage kørekort, men den super fleksible teoriundervisning, og en rigtigt god kørelærer (Michael) gjorde det til en leg.

Teoriprøven bestået i 1. forsøg, køreprøven ligeledes.

Kan klart anbefales

Supergod køreskole!

Søernes køreskole er en rigtig god køreskole.

Jeg har oplevet, at der er rigtig god kommunikation mellem køreskolen og eleverne, og at teori-systemet er meget fleksibelt.

Jeg vil dog primært fremhæve min kørelærer, Jenny, som nok må være verdens bedste kørelærer! Jenny er tålmodig, humoristisk og afsindigt kompetent og pædagogisk!

Tak til især Jenny, men også de øvrige ansatte, der har hjulpet mig til at få kørekort. Kan varmt anbefale Søernes!

Søernes Trafikskole

Afdeling Østerbro

Standboulevarden 162 - 2100 København Ø Kontor: Mandag-torsdag: kl. 15-20 Fredag:kl. 11-14

Afdeling Valby

Gammel Jernbanevej 23 - 2500 Valby Kontor: Mandag & torsdag: kl. 17.30-20.00

Fleksibel teoriundervisning

Teoriundervisning formiddag, eftermiddag og aften. Online teoribooking med sms-service

Online undervisning og teoriprøver

Adgang til Elevforum med online undervisning, teoriprøver og E-teoribog.

Om virksomheden

Telefon: Mandag-torsdag: Kl. 12-19. Fredag: Kl. 11-14.

Visit Søernes Trafikskole

We live here: Strandboulevarden 162