Softfair reviews

Softfair reviews

9.5

Fin side.

Jeg benyttede mig af af Softfair.dk's tilbud om fem varer for 100 DKK og fik således fire blu-ray's plus en box med fem dvd'er, inkl. fragt/levering. Jeg bestilte torsdag og fik varerne med posten tirsdagen efter, så jeg er alt i alt tilfreds.

Det er på den ene side fedt at priserne er inkl. fragt, så man frit kan forholde sig til priserne der står under varerne. På den anden side har man ikke andet valg mht. levering, eller evt. personlig afhentning. Priserne kan godt synes noget dyre, men nok ikke i forhold til så mange andre sider, og dette opvejes af de gode mængde tilbud. Siden bærer på godt og ondt præg af at være et slags elektronisk restlager, hvor man skal være hurtig for at få fat i de gode og ret stærkt nedsatte tilbud. Den meget billige fragt og tilbuddet om '5 for 100' er absolut noget Softfair.dk skal blive ved med!

Fantastisk hurtig service

Jeg bestilte en del spil og film om søndagen, der var på tilbud til en super god pris. Mandag blev ordren pakket og gjort klar, og om tirsdagen ankom GLS med pakken til min dør, og jeg kunne begynde at spille de fede spil, jeg havde købt. Jeg har købt mange ting hos Softfair gennem årene og har aldrig haft problemer, så kan klart anbefale dem til andre.

Hurtig betjening - langsom levering

Bestilte Fifa 14 søndag og det blev afsendt mandag. Modtog det først torsdag - så softfair.dk kan næppe lastes for dette!

Super :-)

Super hurtig betjening. Har abselut intet at klage over :-)

Atter super service fra Softfair

Fredag, den 31. januar, så jeg, at Softfair igen ryddede ud i lageret og solgte 5 ting til 100 kroner. Det være sig spil, film, musik mm. Jeg fandt da også hurtigt 5 ting, der havde interesse og som fluks blev bestilt. Kort tid senere kom bekræftelsen, at tingene var blevet sendt. Efterfølgende mandag modtog jeg tingene, som altid godt pakket ind og derfor i perfekt tilstand. Det kunne bl.a. CDON og El-Giganten lære noget af...

Den helt store overraskelse var dog den lille gave på 8 GB. :) Det må jeg nok sige!

Eneste lille krølle ved sagen er, at jeg måske skulle have ventet en time eller to med at bestille, for der kom hele tiden flere ting til. Omvendt havde jeg så måske ikke fået det jeg fik. Det var jo trods alt først til mølle.

Opsummerende kan jeg sige, at jeg næsten ikke kan rose Softfair nok. En fornøjelse at handle hos dem.

Super godt!

De kontaktede mig pr mail, da de opdagede at der var problemer med Post Danmarks hjemmeside og de ikke kunne sende pakken. De sendte den i stedet med GLS den følgende dag og jeg oplevede det kun som god service!

Julehandel hos Softfair.

Jeg har købt en dvd hos Softfair, som blev leveret uden problemer efter få dage. Jeg vil ikke betænke mig på at handle hos Softfair en anden gang.

Ingen problemer

Fik ordren tilsendt hurtigt. Jeg er glad

Ok Hurtig levering. Kan kun anbefale andre at handle ved softfair.

Nem og hurtig ekspedition

God orientering undervejs. Kan anbefales.

Fin pris - hurtig levering

Absolut tilfreds, fandt dem tilfældigt via Google da min søn skulle have det nye lego marvel spil til wii u
Handler her gerne igen

Stik i mod alle ods, levering fra dag til dag, SUPER kundeservice fra Softfair.dk

Jeg fandt Softfair.dk ved et tilfælde, da jeg googlede Lego Minecraft som jeg/vi skulle bruge, som en lille ekstra gave til vores søns fødselsdag på søndag.

Som sædvaneligt var jeg i vanvittig "god tid" (torsdag eftermiddag ca. kl. 15) - så jeg kontaktede Softfair.dk via deres supportsystem, dels for at hør om varen var på lager og om de kunne levere den senest lørdag pr. post.

Softfair.dk bekræftede at de havde varen på lager og at de ville sende varen i morgen fredag (i dag) - posten har lige været og banke på for at aflevere pakken fra Softfair.dk, som først blev bestilt i går eftermiddag.

Det kalder jeg sgu super god og hurtig kundeservice, som absolut ikke findes mange andre steder.

Softfair.dk gjorde det umulige muligt, stik i mod alle ods.

Jeg kan klart anbefale Softfair.dk og handler der gerne igen..!

STOR tak herfra

/Frydendal

Super billigt og god kvalitet :)

Man kan ikke finde bedre priser end på softfair.dk... et lille minus er at fragten er lidt dyr.
Deres side hvor man handler på ser lidt forældet ud, men alt i alt en super god handel med fin service.
Håber de beholder standarden.

perfekt. Kan anbefales.

Bestilte et pc-spil om lørdagen, blev orienteret om, at det var sendt om mandagen og modtog spillet med posten om tirsdagen.
Kan ikke gøres hurtigere.

God service, Softfair.

fed LEGO til den bedste pris

fandt en LEGOmodel der udgår til den bedste pris overhovedet på nettet. Var lidt usikker på hjemmesiden, da jeg bestilte. dels fordi der stod man ikke kunne ringe, dels fordi siden måske ikke ser sådan helt professionel ud som mange andre butikker. Men alle mine fordomme blev gjort til skamme :-) varen blev leveret superhurtigt, med track and trace og helt som jeg havde bestilt den. Vil helt sikkert vende tilbage en anden gang!!

Hurtig levering og super information undervejs

Fandt et spil, som ikke har kunne opdrives andre steder og de levere på ingen tid og gav super information undervejs i forløbet. Kan kun anbefale at handle her.

Hurtig levering, konkurrence dygtige priser

Fandt gta5 til en og pris, tilmed fragtfrit. Hurtig levering

Gode priser og hurtig levering.

Jeg har flere gange hanldet hos softfair. dk og hver gang skyldes det, at de har haft den bedste pris på varen.
Hver gang så har de leveret som lovet og sidste gang havde jeg varen dagen efter købet.
Softfair.dk kan varmt anbefales til andre :-)

softfair.dk Details

Køb DVD-film, spil og soundtracks hos SoftFair DK til lave priser. Hurtig og gratis levering i hele Danmark!

Visit Softfair

Video Games