Softfair reviews

Softfair reviews

9.5

Gode priser og hurtig levering.

Jeg har flere gange hanldet hos softfair. dk og hver gang skyldes det, at de har haft den bedste pris på varen.
Hver gang så har de leveret som lovet og sidste gang havde jeg varen dagen efter købet.
Softfair.dk kan varmt anbefales til andre :-)

Hurtig respons

Tilpas prisleje og hurtig leverance.

Hurtigt

hurtig og enkel bestilling, betaling og levering

Super god, hurtig og på alle måder i orden service og behandling.

Først og fremmest var softfair den eneste webshop jeg kunne finde, der havde lige præcis det spil jeg søgte. Allerede dér vinder de point på at have et bredere sortiment.

Jeg var på udkig efter en speciel collector's edition af et spil med en figur i, og der var flere forskellige collector's editions af dette spil, og de mindede meget om hinanden. Èn af dem jeg kiggede på, havde de kraftigt bemærket med "BEMÆRK! DETTE ER IKKE UDGAVEN MED FIGUREN I" - ekstremt god service at de gør sådan noget, da jeg ellers nemt kunne have købt den forkerte. Endnu et point. Det kunne mange webshops lære noget af.

Prisen var også ekstremt god. Endnu et point.

Efter bestillingen sendte de mig hele tre mails - én ordrebekræftelse, én da pakken var afsendt (hvilket skete samme dag), og én med track & trace information. Disse emails var meget oplysende uden at være lange, og de var skrevet på en super forståelig, pædagogisk og personlig måde, som jeg heller ikke har set før ved andre webshops. Det var super fedt, og igen, kunne andre webshops lære noget af det her!

Sidst men ikke mindst, da jeg endelig fik pakken, var den super godt og forsvarligt pakket ind og i ekstremt god stand. Jeg har før skullet modtage store collector's editions af spil fra andre firmaer, og det er altså ikke alle, der er lige gode til at pakke ind, hvilket betyder at pakken kan blive beskadiget og grim. Men softfair havde pakket den virkelig, virkelig godt ind, og derfor var den i mint condition da den ankom. Det var lækkert og forfriskende at se.

Jeg kunne simpelthen ikke være mere tilfreds, og vil helt sikkert købe dér fremover.

Det var perfekt på alle områder.

Nemt og hurtigt - præcist som ønsket

Bestilte et Wii spil som jeg fandt via. spilpriser.dk. Der stod der var lidt leveringstid, da det skulle bestilles hjem fra underleverandøren. Men da ordren var på plads fremgik det tydeligt hvilken dag (7 dage senere) de forventede at sende spillet, og det kom præcist til tiden.

Perfekt service - hurtig levering

Jeg vil blot anføre, at jeg har været yderst tilfreds med servicen hos softfair.dk, og at dette tidligere også har været tilfældet, hvorfor jeg varmt kan anbefale folk at gøre en god handel hos softfair.dk.

Rigtig god service, og hurtig levering

Jeg bestilte DJ Hero med pult og Guitar Heroes - Warriors of Rock med guitar (var udsolgt og de vidste ikke hvornår de kunne skaffe det). Jeg fik DJ Hero spillet rigtig hurtigt (meget hurtigere end forventet), og da det ikke var muligt at skaffe Guitar Heroes spiller mere fik jeg hurtigt besked herom. Superp service og perfekt levering. Jeg har ikke fortrudt at jeg handlede hos dem.

Fik spillet til halv pris i forhold til Steam og Elgiganten. Bestilte ved middagstid og modtog det næste morgen.

Meget informativt

Gode "to the point" forklaringer og vejledninger gennem hele processen. Kort leveringstid og god brugervenlighed på sitet.

Lynhurtig levering

Jeg bestilte en vare torsdag morgen, modtog i løbet af formiddagen en mail om at den var afsendt, og kunne hente den i min postkasse fredag. Så kan det vist ikke gøres meget hurtigere. Varen var præcis som bestilt, jeg har intet at udsætte.

Overraskende hurtigt!

Min bestilling blev leveret en dag tidligere end lovet, så helt fantastisk! :D

Overskueligt indhold, hurtig levering

Det var nemt at finde hvad jeg søgte, nemt at betale og varen ankom hurtigt. 5/5 herfra!

Fin pris og hurtig levering. Mere er der ikke at sige om det.

Billig og lyn hurtig.

Købte et xbox spil. Det var det billigeste sted jeg kunne finde! Ingen problemer ved bestiling og lyn hurtig levering.

Skide god service

Jeg er godt tilfreds fik min vare 2 dage efter weekenden så det er en side jeg vil bruge igen og anbefale andre

Ingen problemer overhovedet

De havde den billigste pris på den bluray serie jeg søgte efter. Boksen blev leveret hurtigt. Handler der gerne igen.

En super netbutik - gode priser og hurtig levering

Har handlet hos Softfair mange gange. Altid en perfekt handel!

Nem betaling men lidt lang ventetid.

Bestillingen og betalingen gik nemt og fint, men der gik 6-7 dage før jeg fik min pakke, deraf 4 stjerner frem for 5 :)
softfair.dk

Reply from softfair.dk

Du bestilte spillet onsdag d. 27. marts og vi sendte det tirdag d. 2. april. Det giver ganske rigtigt 6 dages leveringstid. MEN.

Vi modtog din bestilling kl 17:27, hvor lageret har lukket. Derfor blev ordren ikke sendt samme dag. Dagen efter var det altså skærtorsdag. Og 2. april var dagen efter påske - så ja, der gik seks dage, men alt var jo lukket de seks dage :)

Ikke køb der blev behandet professionelt

Jeg havde bestilt en DVD som vi gerne ville se, så kom konen hjem med den samme film, jeg afbestilte den hos Softfair. Inden for en time var handelen annuleret.

Tak
Kai

Holder hvad de lover

Varen leveret dagen efter bestilling.

UG xo

softfair.dk Details

Køb DVD-film, spil og soundtracks hos SoftFair DK til lave priser. Hurtig og gratis levering i hele Danmark!

Visit Softfair

Video Games