Softmodding reviews

Softmodding reviews

9.5

Genialt..

hurtigt svar, nemt forstående guides,hvad end mand mangler af div konsol guf og ikke mindst ordenlig tone! i har ikke skruet ned for noget ved Softmodding...
Eneste problem er, at jeg har faktisk ikke lyst til at dele jer med nogen jeg kender, og det er jo pointen!!!!! :P
regards
Earlofevil

Super produkt

Har lige købt et R4i kort, som fungerer præcis efter hensigten, hvilket var en kæmpe lettelse, da jeg ellers har haft mange uheldige oplevelser med andre kort (som blev købt andre steder).

Synes der var en god og hurtig service med forsendelse og er siden blev hjulpet godt i gang med kortet fra sidens eget forum.

Ville helt sikkert købe produkter derfra igen hvis det skulle blive nødvendigt.

Vil flashe min xbox 360 men kan ikke komme ind og downloade guides!

Hvis min overstående sætning bliver løst syntes jeg det er godt iniativ :)

Fantastisk side :)

Det her er jo ud over alle grænser, man får hjælp hvis man bare spørg, og er der noget man ikke kan finde ud af jamen så er de klar, og det koster ikke noget.

Udover det har de guides, til folk der gerne vil gør tingene selv, de fortjener virkelig ros, og kan man støtte så vil jeg med glæde gør det :)

PS3 DOWGRADE OG PS3 MED SORT SKÆRM

Jeg har brugt softmod.dk og har haft Jensen76 til at hjælpe mig, den service han gav mig var helt i top og kan kun sige at den mand kan sit kram, så send i trygt jeres ps3 over til ham.. ;-)
Havde en ps3 der skulle ha lavet en Downgrade og en ps3 der var gået kold under en firmware upgrade, (der var kun sort skærm).
Begge maskiner er kommet hjem og de kører uden problemer..
Rigtig mange tak for hjælpen og for den fine service..

Hvem kan Jensen76 kan !!

Super service og hurtig. Tak for det Morten

Super hjælpsomme

Fik hurtigt den fornødne hjælp, som var nem at forstå og bruge. Dejligt at nogle vil bruge deres tid på at hjælpe andre. Stor tak herfra.

Tak For Alt Det Arbejde i Laver i For 5 Stjerner Fra Mig :)

Tak For Alt Det Arbejde i Laver i For 5 Stjerner Fra Mig :)

Hjælpsom og god

Super god og hjælpsom side.Kan varmt anbefales.

Sublim Service!

Ledte efter info vedr. PS3 softmodding, og faldt over Softmodding.dk.

Jeg tog kontakt til en af moderatorerne (Jensen) som hurtigt svarede tilbage på mit spørgsmål. Efter lidt skiven frem og tilbage, tilbød han mig at skaffe en PS3 som han ville softmodde til en god pris!

Ubeklagelig service og en STOR anbefaling herfra!

Hurtig og god service.

Jeg var ikke så god til at forstå guiderne til selv at softmodde og måtte opgive. Til gengæld var der god og lynhurtig service da jeg sendte min wii til rep. hos Morten. Alt virker igen og ungerne slås på ny om hvis tur det er :)

Bedste support jeg længe har haft!

Jeg har en Playstation 3 som jeg besluttede mig for selv at flashe. Da det så ikke lykkedes mig og endte desværre med selv at ødelægge den, prøvede jeg at kigge lidt rundt på nettet for at finde nogen der kunne gøre det for mig eller evt. fikse den. Da jeg så fandt softmodding.dk på trustpilot, ville jeg give det et skud. Da jeg ringede op blev jeg mødt at Klaus som var super flink og jeg fortalte min uheldige historie. Herefter prøvede han at guide mig igennem nogle ting som måske kunne løse problemet. Da det ikke var muligt, sagde han jeg bare kunne sende den hen til ham og så ville han kigge nærmere på det. Efter nogle E-mails og nogle dage kunne han desværre ikke få den til at virke, hvilket selvfølgelig er helt fair da det sådan set er min egen skyld, og ikke deres problem.

Han tog ikke noget for det ud over fragten, og det er selvom han har brugt godt og vel 2 dage på den. Men selv om han ikke fik fikset den, så må jeg sige at de yder ekstremt god support og hjælp til folk, og priserne for at få en downgrade er bestemt fristende. Jeg vil helt sikkert bruge dem en anden gang når jeg får muligheden :-)

XBOX360

Jeg har fået den vildeste hjælp på softmodding.dk jeg skrev i chat og vupti var der et par stk der spurgte ind til mit problem hvor den ene lagde alt til side han var igang med der hjemme og guide mig først over chat og siden på skype ,DENNE side kan kun anbefales
mvh morten

Kanon service og hurtig ekspedition

Kan kun skrive godt om Softmodding. Der var en kanon service fra min ordre blev registreret til jeg fik varen igen :-)

Bedste wii mod side

Hårdt arbejdene moderatorer og rigtig mange gode guides

Det bedste os mest stabile!!!

Jeg har brugt softmod dk i flere omgange, både til wii og PS3 og det er det eneste som rent faktisk virker, man er sikker på at de programmer man får downloadet ikke indeholder alt verdens snavs som man helst var foruden. Udførlige manualer samt instruktioner helt ned folk som er totalt blanke i faget. Så dejligt og 1000 tak for den suverene support side.

Super!

Hurtig hjælp, informativ hjemmeside hvor man finder hvad man har brug for, god tone i forum og kompetent hjælp.
Kan varmt anbefales!

sublim service og vejledning

Sjældent har jeg oplevet sådan en service, som hos softmodding.dk
Brian har besvaret mine mange spørgsmål, og sådan at selv en som jeg har kunne forstå hvordan og hvorledes.

Ydermere sendte jeg en gamle PS3 over, men da den i første omgang ikke ville makke ret, forsøgte han flere metoder osv, han gav sgu ikke op - da han ikke kunne downgrade den, fixede han en af sine egne til mig.

Så hvis man er tvivl om hvor man bør henvende sig med sin Ps3 hvis man har fået opgraderet den, eller et eller andet firmware relateret - så kan jeg varmt anbefale softmodding.dk, hvis service definerer begrebet.

Det hele startede med at jeg lavede http://www.wiisoftmod.dk Det har siden starten gået rigtig godt og tænkte om succesen måske kunne blive lige så stor med et forum til PS3. Den nye PS3 er langt om længe blevet hacket så det nu med den som der er med en wii blevet muligt at tage backup af sine spil og loade dem fra en harddisk. Derfor skulle denne side laves :) Det hele er nu samlet på vores nye side som du finder her http://softmodding.dk

Visit Softmodding