SOL reviews

SOL reviews

4.2

Kunne være en hel del bedre

Bruger faktisk alene deres e-mail. Den bruges generelt til net-brug, herunder handel, hvor jeg ikke helt stoler på dem i den anden ende. Modtager en masse SPAM!

Kontoen er sat op, så jeg ser temmelig anonym ud for modtageren. Det er afgjort et plus!

De mangler dog fortsat at levere en større hob mails fra da de sidst omlagde den service.
Og de har endnu ikke gjort det muligt for selv at oprette og justere f.eks. SPAM filtre.
Eller mulighed for at smide mails fra bestemte kilder direkte i undermapper.

Deres debat forum var OK for nogle år siden, men nu er der for mange negative og/eller racistisk betonede indlæg.

De har mistet alle mine mails to gange

1999: http://www.computerworld.dk/art/64485/80-000-sol-brugeres-e-post-slettet
2013: http://www.computerworld.dk/art/225713/dansk-webhotel-din-mail-er-slettet-og-kan-ikke-genskabes

Det er ganske enkelt et gennemført amatøragtigt foretagende, der for det første ikke kan finde ud af at tage backup, for det andet ikke kan finde ud af at lære af sine fejl og for det tredje ikke kan finde ud af at orientere de berørte brugere direkte. Jeg går en stor bue uden om alt, hvad der har med Eniro og SOL.dk at gøre fremover.

Super ringe kundeservice

Mailen har været nede i 3 dage og hamrende langsom når man endelig kan logge på!

Ingen respons eller timeline for hvornår eller om det bliver fixet! Generelt oplevet at spam vælter ind efter de har lavet om på mailen, alt i alt en meget utroværdig og uholdbar løsning at holde mail hos dem!

Har været kunde i mange år og siger nu stop da jeg ønsker en mail der kan åbnes og en kundeservice der holder en opdateret

Super Sol =)

Ja, så kom Sol`s mail i en ny og opdateret udgave.
Den kan nu bruges på smartphones!
Spamfilteret er godt nok blevet strammet op - helt vildt så meget det fanger nu - imponerende!

Thumps up for de gode tiltag :)
Venlig hilsen fra en "gammel" bruger.

sol.dk mail/kundeservice - Hold Jer væk

kundeservice svarer ikke på spg.

Email er forældet, kan f.eks. ikke sættes op til smartphones og er laaaaaaaaaaaaaaaangsomt

Brug gmail eller anden mere teknologisk udbyder

0 stjerner herfra, selv om jeg er tvunget til at afgive mindst én

Sol er = sol

Har aldrig haft problemer med Sol kan varmt anbefales til andre. Hilsen Calle Ringgaard.

sol mail

Har haft en mail-konto hos sol i mange år. Jeg er ganske godt tilfreds med deres produkt.

der er maget vrøvl

men også nogen gode inlæg i mellem

For mange fejl

Solmail har tidligere været virkelig ringe! nu er de bare ringe. Det har ofte forkommet at de har lavet opdateringer hvor man i et halvt til helt døgn ikke har haft mulighed for at logge på sin mail..

tilfreds

Har haft min hovedmailboks hos sol i mange år og er generelt ganske tilfreds. Dog er der enkelte tekniske irritationsmomenter, og til tider driftsforstyrrelser..

Is SOL your company?

Eniro Danmark A/S Details

Find virksomheder, produkter, varemærker, brancheforeninger på krak.dk. Vi giver dig telefon- og mobilnumre, adresser, kort og meget mere

Visit SOL

Call us on: +45 88 38 38 00