soleco A/S reviews

soleco A/S reviews

6.6

Ingen kontak ingen opfølgning og utrolig ringe rådgivning

27-6 Ser også med undren på de fine anmeldelser der er her og tænker de må da mindst være købt
Jeg købte et anlæg 6 kw i sept. sidste år fik det monteret i november med ikke andet end bøvl og det er sat op som det bare var smidt hen og aldrig blevet ordentligt færdigmonteret
Men hvad meget værre er jeg har købt et 6 kw. anlæg der både er overdiminsionert på solceller og inveter da jeg har et ret stort forbrug men allerede på nuværende tidspunkt så skal jeg da være glad hvis det måske kommer op 5 kw altså en produktion på ca 20% mindre end det de lovede
Jeg har mailet og været i kontakt med dem mange gange men man får kun en sludder for en sladder og der sker ikke noget Jeg har en da mailet billeder op af den elendige montering af min inverter som gaber ca. 1 cm ved bagsiden og den sidder ude i det fri
Kan kun anbefale både nye Soleco kunder og Bauhaus kunder hold jeg langt væk
Der er intet at komme efter når man først har betalt trods deres store ord om kundebetjening på deres hjemmeside vil meget gerne i kontakt med andre der har haft samme oplevelse som mig jeg kan kontaktes på juhle@tdcadsl.dk
27-6 Er først lige nu blevet ringet op af Soleo og må nok sige sådan et firma skal man ikke handel med overhovedet bliver truet med alskens ulykker af dem bare fordi de får en dårlig anmeldelse her
Og jeg var blevet kompenseret og ja jeg har fået en data lokker for de de ikke kunne få det monteret til rette tid og kun fordi jeg havde så meget bøvl med forkert levering og ikke andet så derfor
1-7 svar på banongskipperens fine kommentar
Ja det må siges har enda snakket med din med direktør idag og han ku slet ikke forstå at en tlf opringning var nok for at få rigtig købsfaktura og atringe til jer er jo deværre håbløst har lagt mindst 2 tlf nr men i ringer joi ikke tilbage så det med at lære af konstruktivt kritik er nok bare flotte ord i har lært

Produkt ok, eksterne håndværker ok, intern support/opføling meget mangelfuld ikke eksisterende

bestilte produktet 23. okt. 2012, betalte d. 19 nov. var først kørende 14. marts 2013:(
Blev ikke en eneste gang ringet op fra soleco's side i de godt 4 måneder leveringen tog, trods utallige opkald til dem, hvor af rigtig mange af dem blod ramte en telefonsvare, hvis ikke det var fordi de var leverandør til Bauhaus havde jeg nok flere gange frygtet at de 61.000 kr som jeg indbetalte d. 19. nov. var tabt, utrolig dårlig service og op føling, det var også mig som spurgte om ikke snart de skulle kontakte en tømmer for opsætning(opsætning med i prisen), det var mig der spurgte om ikke snart de skulle kontakte en elektriker for tilslutning (med i prisen), alt dette efter flere ugers venten hvor det var klar til det. så jeg er meget underne over de ellers så fine anmeldelser de har fået...

Super betjening, levering og montering.

Du får en super god rådgivning, hurtige svar telefonisk eller på mail. Du bliver vejledt om alt nødvendigt. Læn dig tilbage og lad soleco klare dit solcelleanlæg. En fornøjelse at handle med :)

Seriøst firma - kan klart anbefales!

Har fået et anlæg til egenmontering.

Som alle andre har Soleco travlt, så der var lidt problemer med leveringen, men alle mangler blev taget meget seriøst og løst på bedste vis - eftersendt med lørdags ekspres!

En sælger kom til at leve lidt for meget, men Soleco holdt ord og leverede det lovede uden beregning eller brok. Perfekt!

Har fået et anlæg jeg er super tilfreds med.

4KW solcelleanlæg til selvmontage - god kvalitet

Har købt et solcelle anlæg af Soleco.dk. Varene er absolut top kvalitet. Kundebetjening over telefon har været rigtig god. Der var nogle ugers leveringstid, men det er almindeligt for branchen i denne tid. Alt i alt et godt indtryk, specielt på den gode respons og kommunikation.

Rigtigt meget godt, og kun små problemer som hurtigt blev løst.

Vi har fået et 6kw anlæg. Leveret og monteret. Soleco var uden tvivl det billigste, bortset fra Whiteaway og andre typer netbutikker af samme slags.
Fra vores accept af tilbud, til anlægget kørte, gik der 9 dage!! Det er svært at klage over.
De problemer vi havde, var mangelfuld leverance. Så i stedet for 1 dag til montering, gik der 2.
Jeg vil foreslå, at Soleco (som ligger i Bjerringbro), etablerer et lager på Sjælland. Så er man fri for at være 100% afhængig Post DK, hvis noget ved leveringen skulle gå galt.
For det er øv for montørerne at skulle komme igen dagen efter.

Gode produkter og fin vejledning..

Har købt 250 W mono solceller, samt monteringssystem til selvmontage af anlæg.

Var i starten usikker på den korrekte fremgangsmåde. men blev telefonisk vejledt på en god måde.

Firmaet virker som en fornuftig samarbejdspartner.

Hurtig og venlig service - godt produkt og god pris!

Vi skulle have et 6 KW solcelle anlæg og vi satte os rigtig godt ind i sagerne. Vi indhentede flere tilbud og sammenlignede datablade på både solceller og invertere.
Vi var noget i tvivl om hvilket anlæg vi skulle købe og af hvem. Der var flere gode muligheder, men vi endte med at vælge Soleco. De havde et godt produkt og en rigtig god pris og de kunne levere hurtigt.
Jeg havde kontakt på mail og telefon flere gange med Carsten fra Soleco som var venlig og professionel hele vejen igennem. Vi fik udregninger på forventet produktion og han rådgav og besvarede alle de spørgsmål vi havde.
Der gik under en uge fra vi havde besluttet os for hvilket anlæg det skulle være, til det blev leveret (vi sætter selv anlægget op).

Vi er meget tilfredse og vi glæder os helt vildt til at lave vores egen strøm.

soleco.dk Details

Visit soleco A/S