Solfilmhalvpris reviews

Solfilmhalvpris reviews

8.2

Helt i orden.

Jeg bestilte og det blev leveret efter aftale med indehaveren.
Ingen minusser "so far"

;)

Sandblæst folie

Super fin oplevelse fra bestilling og til folien sad på mine vinduer.

Hurtig ekspedition

Fin og overskuelig hjemmeside. Hurtig levering og godt produkt

Kanon god butik

Varene kommer til tiden.
Nem at montere.
Kan varmt andbefaldes.

Nemt og problemfrit

Har købt sandblæst folie til 8 små vinduer.

Selve handlen gik nemt. Hjemmsiden er lidt uoverskuelig, og man skal lige hold tunge lige i munden når man bestiller korrekt antal.

Levering gik hurtigt og nemt. Pris for levering er dog lidt høj.

Jeg læste den medsendte monterings-vejledning et par gange. Den er rimeligt nem at forstå og følge, også selvom den er skrevet til andre typer af solfilm.

Montagen gik fint og problemfrit.

Jeg kan varmt anbefale Solfilmhalvpris.

Total bondefangeri - Her handler jeg ikke igen.

Vi skrev rigtig mange gange sammen via mail, da jeg skulle være helt sikker på at det var det helt rigtige til mit kæmpe store stuevindue. Jeg skriver målene på mit vindue 290*130 cm, rigtig mange gange i vores skriven frem og tilbage og 1 eneste gang, glemmer jeg et 3´tal i min tekst.
De vil finde noget til mig som passer siger de og hvis jeg vil samle min solfilm af 2 stykker, så kan han give mig et godt tilbud på en rest han har.
Jeg takker ja og får et link, som jeg blot skal klikke på, for at bestille. Da jeg klikker undrer jeg mig over der står 1 i antal og skriver endnu engang en mail, inden jeg bestiller, om det er korrekt, når vinduet er 290*130 cm . Ja ja skriver de, det er helt korrekt. Da jeg får mine varer og har betalt over 300 kr, er det nogle tynde lange strimler og undskyldningen er at jeg et sted havde skrevet målene, med det manglende 3 tal. Jeg tilbyder at returnerer folien, men selvfølgelig godt vil betale for den købte hobbykniv, som jeg havde fået åbnet inden jeg havde set fejlen og så bare få folien krediteret.
Da det var en rest, burde det kunne lade sig gøre, men nej - jeg får bare en mail om at han ikke gider have det retur og at han ikke kan gøre mere for mig. Hvad fanden er det for noget bondefangeri!!!!!

produkterne er gode nok men...................

Det ville være en fordel hvis de manualer der bliver reklameret for også blev vedlagt, de manualer der er på youtube kan ikke bruges til noget.
Jeg er nok ikke kunde i fremtiden..

Godt tilfreds

Jeg købte sandblæst film til at sætte på et badeværelsesvindue, og det var faktisk lettere at montere, end jeg havde regnet med (det kan anbefales at se den YouTube-film, der linkes til på hjemmesiden, inden man går i gang).

Selve købsoplevelsen var også helt fin. Man kunne måske dog godt ønske sig en lidt mere overskuelig hjemmeside.

Sandblæst folie

Hurtig handel og varen leveret som den skulle.

Simpel montage. Dog kunne der godt have fulgt en lille skraber med til montage. ;-)

Solfilm

Hurtig levering og hurtigt svar på mail hvis der er spørgsmål.
Og solfilm i god kvalitet.

fint

bestilte sandblæst film til toilettet, let at montere og sidder der endnu

Fup billeder

Jeg hat ikke købt noget og kommer nok heller ikke til det!
Jeg var inde på deres hjemmeside for at blive lidt klogere på hvilke typer man kunne købe og hvilken indvirkning det har på udsynet, det jeg fandt var et billede der havde et spejlrefleks der ikke passede til udsynet og ville placere bygningen midt ude i en flod!!!
Jeg kan ikke ligge mine penge i sådan et firma.

Aldeles uproblematisk

Meget fin service og hurtig levering.
Ingen problemer i monteringen af mat film på badeværelses-vinduer.

Sandblæst folie

Handel gik hurtigt og nemt.

Folien blev leveret hurtigt.

Læste manual og så den vejledende film inden på sætning.

Påsætning tog knap 7 timer, da det var 24 små vinduer der skulle laves.

Resultat er blevet upåklageligt.

Fin service fra virksomheden omkring fremsending af manual, som også findes på deres hjemmeside.

Tilfreds

Har handlet hos www.solfilmhalvpris.dk flere gange. Bå de til bil og hus.

De hjælper en godt på vej med monterings vejledning. Hurtig levering og hurtig svar på mail ang spørgsmål til min ordre.

ikke sidste gang jeg handler der

Tæt på 5 stjerner men der skal være plads til forbedrimg

Har købt sandblæst solfilm til et vindue på en dør, alt gik fint havde også læst brugervejledning på nettet inden mont. og det et godt resultat dog med et ar enkelte luftblære.

5 af de skarpe til solfilmhalvpris.dk

Meget tilfres. hurtig levering, opfølgning på om varen var tilfreds stillende osv.
Sådan skulle alle internet firmaer fungere :)

silver 20

Produktet var nemt at arbejde med, og den vedlagte vejledning var kort men god. Jeg brugte filmen som spejl ved kasseterminalerne i et supermarked. Man har endnu ikke taget kunder i ikke at lægge alle varer op på båndet, men kassedamernes hår sidder efterfølgende altid perfekt.

solfilm

Det var som det skulle være.

Kan kun anbefale jer

Leveringen er måske lige dyr nok.
Ellers god monterings vejledning alt gik godt.

Is Solfilmhalvpris your company?

Solfilm til Biler - Bolig og Erhverv Details

Visit Solfilmhalvpris