Sol og Strand reviews

Sol og Strand reviews

6.5

Luksus sommerhus i Blokhus Nordjylland

Sommerhuset var fint og pænt og rigtig godt møbleret og indrettet.
Køkkenet var veludrustet, hvilket man ikke så ofte ser.
Derimod var der en del mug i huset, både i vinduer, i soverummene på væggene og i poolen og poolrummet...Hvilket ikke var særlig godt for dem der havde astma i vores familie, der var faktisk brug for ekstra medicin i ferien pga. af dette.

Ferie i marts - det er sagen

Sol og strand stod for det administrative og det gik glat. alt var ok. Kan ikke være meget bedre. Kirsten og Keld

Har bestemt intet at klage over:-)

Alt har været perfekt, dejligt sommerhus og god service.

Det man købte.

Alt ialt en super ferie , dog med tanke om at det var udkants Danmark.

oplevelse

Det er en oplevelse af format at bestille et poolhus ved sol og strand. Helt fri for forviklinger af nogen art. Gled bare helt smertefrit igennem.Hvor er det skønt at
sådan noget sker i vores dejlige land (danmark). At komme i hus i Lønstrup
var også uden problemmer . Og så være 10 personer med en udsigt der siger
spar to til alting. Venlige handelsfolk nede i byen. Hej Lønstrup tak for alt.
Hilsen
Preben Larsen

Vi kommer nok ikke igen

Flotte billeder i katalog og på hjemmeside, men standarden levede i virkeligheden ikke op til det der var sat i udsigt. Dårlig rengøring og vedligehold.
Øv - vi havde forventet noget andet.
Sol og Strand

Reply from Sol og Strand

Kære Erik!

Jeg er ked af at høre, at sommerhuset ikke levede op til jeres forventninger. Jeg håber, at I fortalte vores lokalbureau om jeres oplevelser, så de kunne hjælpe jer. Jeg sørger for, at sommerhuset hurtigst muligt bliver gennemgået, så det lever op til vores beskrivelse.

Mette Mejer Vestermark
Kundechef

Altid en succes

Har aldrig haft nogle dårlige oplevelser med Sol og Strand, så kan helt sikkert anbefale dem.

Romantisk ferie blev "Frosset ned" af IS-KOLDT HUS

Vi havde set frem til en Romantisk ferie uge, selvom det var i februar.
Sol og Strand havde lovet at huset ville være opvarmet. Vi ankom desværre til et Frysehus!! Fra vi ankom og indtil næste morgen, forsøgte vi at få varme i huset, men uden held: Alt for lille og dårlig brændeovn, til Stort Træhus, med loft til kip og åbne arealer igennem hele huset. Der var ikke tændt for gulv varmen, som skulle varme gang og badeværelse op, så vi var nærmest ved at fryse fast til toilettet, når vi sneg os væk fra det varmeste sted, som var lige foran mini ovnen. Natten blev et mareridt, hvor vi forsøgte at sove med tøj på, og alt vi havde af dyner og tæpper. Næste morgen blev vi enige om, at denne oplevelse ville vi ikke have igen!! Så hellere afbryde ferien. Men selvfølgelig skulle Sol og Strand have mulighed for at tilbyde os et andet hus, eller give os leje beløbet tilbage.
Kort fortalt, det eneste Sol og strand ville tilbyde os var, at de ville sørge for at huset blev varmet op, og så kunne vi komme tilbage, efter et par dage. Det var ejerens ansvar at sørge for varmen, og ejer påstod at der var tændt op. Det blev vores ord mod deres , og vi havde ikke lyst til at vende tilbage. Huset er,- efter vores bedste mening - ikke egnet til at leje ud under kolde vejr forhold, med frost mm.
Sol og Strand mente, vi kunne have set på de fotos der var taget af huset, at brændeovnen var lille, og der var åbne forbindelser og et træhus ville være svært at varme op!!
Det eneste vi fik retur, var en syvende del leje, samt udgiften til opvarmning den tid vi havd været der. Vi ringede igen, og skrev mail hvori vi bad Sol og Strand at revurdere deres afgørelse. Men intet hjalp!
Vi rejste hjem med en rigtig dårlig oplevelse, en mistet ferie og tab af 6 dages leje!
Derfor er vores vurdering af Sol og strand, et KÆMPESTORT 0!!
Vi fortæller Alle vores forretningsforbindelser, familie og venner om den utrolig dårlige behandling, og vi vil aldrig nogensinde igen leje noget som helst igennem Sol og Strand. Ja, vi er vrede og er der noget st sige til det ??
Sol og Strand

Reply from Sol og Strand

Hej Lene!

Det var da en kedelig oplevelse. Det er bestemt ikke godt nok, at I ikke fik pengene tilbage, når I ikke kunne gennemføre jeres ferie. Min kollega på lokalbureauet var i går i kontakt med jer, og I har fundet en løsning på sagen. Jeg håber, at det trods alt er et lille plaster på såret for jer og undskylder for, at I ikke fik en afklaring med det samme.

Mette Mejer Vestermark
Kundechef

Fin oplevelse

Vi oplevede et lækkert sommerhus i flot natur og alt var indbydende og i orden.
Vi vil ikke tøve med at bruge Sol og Strand en anden gang.

Rigtig dejlig sommerhus

Vi ankom godt nok til et hundekoldt sommerhus, som skulle have været opvarmet, men vi fik en utrolig god service fra jer da vi ringede og meddelte det.
Der kom en rigtig flink servicemedarbejder ud som havde styr på det hele ........ der var lige kommet et par ting mere som vi skulle have hjælp til.

Alt i alt - dygtig service medarbejder.

Fin service

Nemt at booke, sommerhuset svarede fint til vores forventninger. Der gik dog lidt lang tid, inden vi fik vort depositum tilbage.

Skøn ferielejlighed centralt i midtbyen.

Pris, beliggenhed, inventar og indretning passer perfekt.

God værdi for pengene, men koldt om vinteren

Det er et fint hus, og særligt om sommeren tror jeg, det er godt. Der er utrolig meget spændende historie i området.

Suverænt

Det var på alle måder en god oplevelse. Flotte
sommerhuse, hyggeligt. Vi kommer helt sikkert
igen!

Havde brug for to ferie lejligheder op til en skole ferie. Bureauet gjorde en stor insats for at det skulle lykkedes. Stor tak.

Perfekt helt igennem

Bestilling på nettet uden "bøvl"
Huset helt efter forventningerne, billederne lyver ikke.
Ankomst og nøgle udlevering lige til og som beskrevet på lejebevis.
Afregning af forbrug, jeg havde oplyst forkert kontonr, som straks blev rettet.

Åben mark

Det første jeg så var en stor åben mark,men ved nærmere eftersyn lå det fantastik
huset var et gennemført og dejligt indrettet,så med 2 børnebarn var det rigtig luxus,bestilling var perfekt ikke noget med hvordan og hvorfor nej det ordner vi med dt samme,så min bedste anbefaling

Kanon

De var virkelig gode

lever ikke op til forventningerne og prisen .

Generalt levede huset ikke op til vores forventninger da opvaskemaskinen og massagestolen ikke virkede, glas kopper og tallerkner var med masser af skår i efter at der havde været nogle unge mennesker og holde nytår i det og ødelagt en masse ... En anden gang ville vi nok hellere give lidt mere og så få et rigtig luksus sommerhus af nyere stand .

Fantastisk

En helt igennem god oplevelse.
Alt var som det skulle være. Sol og Strand havde helt styr på det hele.
Huset var pænt og rent, så vi kan ikke klage over noget.

Sol og Strand Support

Om Sol og Strand

Sol og Strand udlejer over 5.000 private sommerhuse i hele Danmark. De 250.000 feriegæster om året kommer både fra ind- og udland.

Visit Sol og Strand

Call us on: +45 99444444