Solroddyreklinik reviews

Solroddyreklinik reviews

5.8

Hold jer væk

Vores 1,5 år gamle kanin blev udskrevet halvt lammet efter en simpel kastrering. Døde få timer efter i børnenes favn. Kostede os 900.- og da vi beklagede tabet af vores søde kanin var der ingen kompensation. Anbefaler at finde en anden dyrelæge

Læge Søren Brynald

så søde og flink

Vi har været kunder der igennem mange år altid mødt med et smil nå man kom med sine dyr aldrig nogle problemer:-)

Is Solroddyreklinik your company?

Solrød Dyreklinik Details

Visit Solroddyreklinik