Sommer As reviews

Sommer As reviews

7.7

God service på trods af en små-dum kunde der misforstod..!

Jeg havde en forspørgsel på en diktafon og sendte derfor sommer-as en mail. Allerede morgenen efter fik jeg svar på min mail med et link. Jeg misforstod dog linket og fik sendt en noget sur besked tilbage til sommer-as.. En sød gut ringer mig op få minutter senere og oplyser mig om at det faktisk er det jeg har efterspørgt han har sendt mig.

Flovt.. Men ja, tak for en god service på trods af mit sure opstød. =)

Jeg har købt flere ting ved dem og altid fået en super service og god betjening. Og de er altid friske på en go handel hvis man køber større ting.
Helt sikkert et sted jeg kommer for at handle igen.

Is Sommer As your company?

Sommer A/S Details

Sommer A/S er et landsdækkende firma, som har en meget høj ekspertise, når det gælder alle mærker af dikteremaskiner, telefax, kopi, papirmakulering og radio/TV. Eneagent for JSTV.

Visit Sommer As

We live here: Roskildevej 260