Sommerland Sjælland reviews

Sommerland Sjælland reviews

5.9

burde lukkes

sommerland sj er noget skod
så betalte vi for at komme ind. og gik rundt for at prøve nogle ting.
i badelandet var der "kun" en livreder. som hyggesnakkede med nogle andre ansatte, så han så slet ikke at der var en dreng i en vandrutsjebane som fik en anden dreng lige i hovedet.
i cafeen over badelandet var der en kvinde der betalte 75 kr for en bolle med kun agurker. fordi de ikke hadve det rigtige hun bad om. "fandt de først ud af da hun hadve betalt...." og så bestilte vi fritter og hotdogs. det hadve de heller ikke og ringede til en anden cafe, som var lige på den anden side af stien. og så fik jeg min hotdog mens de andre måtte stå i en kø i 20 minutter uden at der var nogen ansat.
og forlystelserne var kedelige. de minder om noget fra 1970erne.

totalt en skodpark.

Dejligt sommerland med masser af plads

Det er et skønt sted med masser af plads. Mine små børn elsker det, og vi overvejer kraftigt årskort til næste år.

Super, kan anbefales

Vi havde i forvejen koebt aarskort til Knuthenborg Safaripark og kunne derfor komme gratis ind i Sommerland Sj. Parkering er inkluderet i entréen, hvorimod andre forlystelsessteder normalt tager 20-30kr for parkering.
De seneste par aar har vi taget vores to børn på nu 4 og 9 aar med til bonbonland, men i aar ville vi proeve noget andet pga bonbonland har skuffet os slemt (dårlig vedligeholdelse og forlystelser der ikke virker). Sommerland Sj overraskede os positivt - alt fungerede, rent og pænt, og bedst af alt, masser af plads og ingen lange køer selvom det var midt i højsæsonen på en varm dag. Det bliver ikke sidste gang vi kommer der :-)
Der er forlystelser til både store og små.

220 kr for entre!!

Det er jo vanvittigt at I tager 220,- - husker for et par år siden kostede det 145,-.
I forhold til jeres forlystelser er det overhovedet ikke det værd. Vildkatten er faktisk den eneste forlystelse som er thrill, resten er bare noget for børn.

Alt for mange mennesker i badelandet, der var ingen liggestole - eller baderinge - det var nærmest umuligt at komme til.

220 er i voldsomt, taget i betragtning af [externt link fjernet], [externt link fjernet] og [externt link fjernet] som i den grad bygger oftere forlystelser end i gør.

Ps. Vildkatten kunne godt trænge til en renovering - den ligner noget som er ved at brase sammen.

Sommerlandets problemer går ud over gæsterne

Vi var en tur i Jesperhus i maj. Her kunne man tilkøbe et årskort for 150kr ekstra pr. person, der så gav adgang til Jesperhus, Den gamle by, Sommerland Sjælland og et par steder mere. Vi tog en tur til den gamle by uden problemer og nød det. Ugen efter at vi er kommet hjem fra Jylland, vælger vi at tage en tur til Sommerland Sjælland. Da vi ankommer til billetlugen efter 1 time og 15 mins kørsel, møder vi en yderst ubehagelig dame. Vi fremviser et årskort og hun siger at det er ubrugeligt uden en voucher? Vi bliver forvirrede og fortæller vi ikke er blevet informeret eller har modtaget en voucher, derefter kommer hun med en lang svada om at de er blevet snydt af Jesperhus og at de får alle pengene og hvor tarvelige de er og at vi desuden ikke kunne komme ind. Jeg kan på ingen måde se hvordan det kan vedkomme os som kunder, så længe det er en gældende aftale. At dette sted har en tosse til at underskrive aftaler og kontrakter, skal simpelthen ikke gå ud over børnefamilier. Dette resulterede selvfølgeligt i at mine børn begynder at græde! Jeg giver 2 stjerner og ikke 1, fordi vi så ringede til kontoret fra parkeringspladsen og en noget kvikkere person så fik os ind, men stemningen var dog ødelagt for dagen. Desuden var der rigtigt mange ting der var ude af drift. Selvom vi har årskort, tvivler jeg stærkt på at jeg spilde benzinpenge på den tur igen, selvom vi havde som tradition at komme der hvert år.

Sommerland Sjælland 2012

Jeg besøgte jer August 2012 med min familie og vi havde en kanon dag,jeg har selv som barn besøgt jer for over 20 år siden og har mange dejlige minder,vi glæder os til at besøge jer i den kommende weekend (Juni 2013)

Super godt til de mindste

Sommerland Sjælland er børnenes legeland - med et årskort i hånden til 360 kr. kan du komme igen og igen og prøve alt muligt. Der mangler nok lidt mere spændende for de store. Hvis vejret er til det er deres badeland super. Maden er desværre alt for dyr og personalet i kioskerne er analfabeter der ikke ved hvornår en toast eller profitter har fået for meget eller for lidt - eller om der skal ½ kg salt på pomfritterne. Sodavand er ubetalelig, så husk drikkevarer hjemmefra. Hvis maden blev billigere og bedre tror nok de ville tjene pengene ind alligevel på bedre omsætnings hastighed

Service forsvundet!

Vi har de sidste 6 år haft familie tradition og besøge sommerland sjælland og altid været glade for at komme der. Men i år var det forandret. Meget ringe service. Tydeligvis sparet på medarbejdere og rengøring.

Der er overhoved ingen ide i og købe billet hjemmefra, når man alligevel skal holde i køen med dem der ikke har billet. 'Undskyldningen lød' Vi åbner kun for service til for indkøbte billetter når vi har bemanding til det. Ok fint tænker jeg. Hvornår har de personale til det hvis de ikke har det i højsæsonen!

Der var ting der var ude af drift. (det kan jo ske) :(

OGSÅ kommer det værste!!!!

Badelandet, føj for en omgang!
I damernes omklædning lå der 1 cm møg beskidt vand på hele gulvet så det var umuligt og tage tørt tøj af og på. Skabene var våde til at aflægge tøjet i. Der var lang vente tid på at komme til at bruse sig inden man skulle ind i badelandet. Hvilke vil sige der var flere der gik ind uden og bade. Nam nam! Badelandet var overfyldt, fuldstændig proppet. Det så hvad det var. Men da vi så efterfølgene skal ud og have fat i tøjet igen ligger der hygiejnebind på gulvet og svømmer i alt det vand der stadig bliver mere og mere beskidt.
Sommerland sjælland er et endt kapitel i vores familie tradition.
Fra at være et sted vi hyggede os og var glade når vi tog hjem, er vi skræmt af den dårlige hygiejne og service de har nu.

Sommerland Sjælland

Min familie og jeg var i Sommerland Sjælland i august mdr. Det er godt nok blevet flot, havde ikke været der siden starten. Der er noget for alle, både børn og voksne og der er pænt og rent. Vi spiste pizza, er som vi nød udenfor, med udsigt til en dejlig sø, hvor man kan låne en båd. Det var god mad og ikke det junk man tit får sådanne steder. Det er 10 gange bedre end tivoli. Vores lille barnebarn på 2 år havde en dejlig dag. Personalet er bare så hjælpsomme og venlige. Det bedste var imidlertidigt, at der var lavet regler for badeland, ikke noget med tøj på, kun badetøj. Vi glæder os til, at se det til næste år.

3,5

Dejlig dag med ungerne i Sommerland Sjælland. Sjove forlystelser til en lang dag! Dog overskruet priser for leje af trækvogn! (50,-) Fruen og jeg kom gratis ind via Sponcercar og ungern til halvpris! Fsamilie entre for under 200,- samlet. se det er noget man kan forstå!

super dejlig og underholdende

2 trætte men superglade børn med retur efter en fantastisk dag i Sommerland Sjælland

Sommerland Sjælland A/S Details

Bade-, skov- og sjovtur for hele familien.Kom og besøg Den blå lagune Sjællands største badeland, Vildmarken en westernby med sjov og ballade, Miniland det perfekte sted for de mindste, Picnicland benyt gratis vores kæmpe grill, Racerland for store børn og voksne med benzin i blodet. Amazonas sejl en tur blandt de farlige krokodiller, Svanesøen tag en tur i robåde eller kano, Minigolf hvem er familiens nye prospiller og de nye boberboats, prøv kræfter med venner og familie. Mere end 60 forskellige aktiviteter - og du har adgang til dem alle når entréen er betalt.

Visit Sommerland Sjælland

We live here: Gl. Nykøbingvej 169