SoMo-Art Online reviews

SoMo-Art Online reviews

9.4

Den fedeste brugskunst findes hos Somo-art

Min gamle mor ønsker sig Buddha figurer til jul - min første tanke var - tak skæbne, hvor pokker finder jeg sådanne fætre - jeg gik på nettet - Tastede Buddha figurer - og vupti, på et splitsekund fik jeg masser af Buddha ting og sager indenfor visuel rækkevidde - jeg startede med at studere alt det jeg fik præsenteret - på et tidspunkt havnede jeg på hjemmesiden Somo-art - Wauv - her gik verdnen i stå - jeg skulle ellers ud og handle - men glemte alt om at jeg manglede mælk og rugbrød - jeg var havnet i en skæppe skøn verden af det lækreste brugskunst og oven i købet til rimelige priser - lucky me ;-) En del timer senere havde jeg efter største omhu valgt
de figurer som jeg synes, at min mor skal have til jul. Jeg bestilte og betalte
figurerne torsdag eftermiddag - allerede dagen efter - altså om fredagen blev mine figurerne afsendt - inden jeg fik set mig om stod jeg med kassen med mine indkøb i armene - wauv, nu skulle der brygges kaffe, hygges og mine figurer skulle nærstuderes.......og det blev de........jeg glæder mig til at se min mors ansigt juleaften - hun går helt i gulvet ;-) ih guder manner, det er langt fra sidste gang jeg handler hos
Somo-art...........Glædelig jul til dig som læser dette

Hurtig levering og godt produkt!

Jeg bestilte onsdags aften en halskæde med et blåt kors og den var afsendt allerede torsdag morgen. Brevet med halskæden kom så fredag.
Da det var et brev kom den i postkassen hvilket betød at jeg ikke var nød til at være hjemme, hvilket jo er rigtig dejligt.
Produktet er bedre end forventet da det har en unik farveeffekt man ikke kunne se på hjemmesiden.
Men alt i alt, hurtig levering og godt produkt, kan klart anbefales hvis du leder efter smykker til dig selv eller en anden.. :)

Hurtig levering og super varer

Bestilte et armbånd med tilhørerne slide-bogstaver og det er bare super pænt, jeg er virkelig glad for det. Udover det, var det virkelig også hurtig levering, så helt klart et sted der kan anbefales.

Super netbutik

Meget overskuelig netbutik, stort og lækkert vareudbud, meget hurtig og problemfri levering.

Super skøn forretning -

Det er første gang jeg har handlet hos SoMo-Art - Men det er bestemt ikke sidste gang, de har rigtig mange flotte ting og da jeg skulle købe en fødselsdagsgave faldt valget på jer og det har jeg ikke fortrudt :)

Dejlig service og overskuelig hjemmeside

*Desværre blev pakken afleveret på en forkert adresse af PostDK - Men heldigvis bor jeg i et kvarter hvor beboerne er flinke til at aflevere pakkerne til den korrekte adresse

Dette er på INGEN måde SoMo-Art's skyld men det er en kedelig hændelse som jeg mener de bør vide.
SoMo-Art Danmark

Reply from SoMo-Art Danmark

Hej Camilla :-)

Tusind tak for dit venlige og positive indlæg og for din info omkring levering. Det glæder os at du har haft en god oplevelse ved at handle hos os, trods den noget kiksede episode med Post Danmark, som vi selvfølgelig følger op på.

De bedste hilsener
SoMo-Art Online

SUPER Forretning

Bestilte nogle ringe, som til min store overraskelse lå i postkassen dagen efter, desværre viste det sig at disse var for store, men de blev ombyttet uden nogen spørgsmål, en SUPER oplevelse og rigtig GOD service.
Bestilte senere en halskæde, som desværre forsvandt i posten, igen INGEN bøvl eller mistro, der blev bare sendt en ny.
Der er simpelt hen en GOD og REEL forretning med en SUPER service.
Vender helt sikker tilbage.

Superb!!!

Havde købt et armbånd. desværre var der fejl i. Tænkte at nu skulle vi hele turen igennem for at få det byttet. Men der blev jeg godt nok overrasket. Jeg skrev en mail, og indenfor 1,5 minut, var der allerede svar. De ville sende et nyt med det samme. Det er service på højeste plan. Kan klart anbefale Somo-Art.

Det må jeg sige, nok første gang jeg har modtaget vare så hurtigt, havde jo knap nok lukket computeren ned før pakken var her. SUPER SERVICE.

PROFESSIONELT

Jeg har købt to små vandkunstfontæner hos SOMO-ARTonline, som blev leveret hurtigt ( under 48 timer) lige til døren, pakket utrolig godt og forsvarligt ind. Så jeg er meget meget TILFREDS med at handle med SOMO-ART og vil absolut anbefale andre at gøre det samme. Rigtig god hjemmeside forøvrigt også. :o)

Med venlig hilsen Susanne M. Sørensen, Fredriksberg

Meget fin og hurtig service.

Meget smukke ting på denne hjemmeside. Fik hurtig svar på min forespørgsel og mindre fejl blev hurtig bragt i orden.

Varme i den kolde vinter...

En netbutik som man bliver glad i hjertet af at besøge! Massevis af skønne ting med sjæl og varme, som for en stund får én til at glemme den kolde vinter. En helt igennem behagelig oplevelse... og alle varer jeg havde bestilt ankom hurtigt og i intakt stand.
Tak for vores første handel - jeg vender da helt klart tilbage !

Perfekt online handels oplevelse

Købte en ring til min kæreste til jul men den var for lille og købte derfor en ny der kom med posten dagen efter. Glemte derefter at få sendt min anden ring tilbage og huskede det først dagen efter sidste frist for at få pengene retur. Ringede til Somo-art og fik at vide at det tog de ikke så tungt og jeg bare skulle sende ringen tilbage så var det fint. Dagen efter jeg sendte den stod pengene igen på min konto. Kan varmt anbefales og jeg har tænkt mig at bruge dem igen!

Fejlfri og hurtig levering

Alt kom som lovet til aftalte tid. Jeg kommer igen :)

Fantastisk kundeservice!

Jeg har haft en super fantastisk oplevelse hos SoMo-Art Online!
Jeg havde købt en ring, men den var for stor, skrev så til kundeservice,
at min ring ikke passede, men at der ikke var en mindre str.
De var så fantastisk flinke, at de bestilte en mindre str hjem fra udlandet!
Jeg vil helt sikkert handle hos dem igen! :)

Hurtig levering og en super service fra Jesper, som ikke ses andre steder. God oplevelse.

Stort udvalg og hurtig ekspedition

Jeg kan kun tilslutte mig anbefalingerne af SoMo-Art.
Bestilte varer sent onsdag aften, på den andens side af midnat så det reelt var torsdag. Modtog varerne fredag formiddag.
Varerne lever fuldt ud op til forventningerne - og var i øvrigt meget grundigt pakket ind, så der var ingen fare for transportskader.
Ingen tvivl om at jeg kigger forbi en anden gang!

Fantastisk service!!

Giver SoMo-Art mine bedste anbefalinger.

Fantastisk service - bestilte lamper, som var i rest-ordre, men SoMo-Art fik dem på lager efter ganske kort tid, og jeg modtog dem formiddagen efter at min bestilling var indgivet.
Fin korrespondance hele vejen igennem, en service, man ikke finder andre steder.

Nemt og hurtigt, og med masser af kommunikation

Dejligt køb, det var nemt og hurtigt, og med flere mails med information om levering.

Helt klart at anbefale :)

Super købsoplevelse

Problemfri og hurtig levering. Skønt vareudvalg....vender helt sikkert tilbage.

Købte et par lanterne, hurtig og fejl fri leverering, dejlig overskuelig hjemmeside med anderledes og spændende ting, bestemt et sted jeg vil handle igen.

Torben Poulsen

SoMo-Art Danmark Details

SoMo-Art / Danmark - Livsstil & Boligstil Online. Speciel og anderledes boligindretning og brugskunst. Hus og havekunst i god kvalitet og i flot design. Vi glæder os til at byde dig velkommen i vores online forretning med unik og spændende inspiration. Vi er E-mærket webshop.

Visit SoMo-Art Online

Write to: somo-art@mail.dk