Songkick reviews

Songkick reviews

7.4

Fantastisk at være "in the know" før andre!

Jeg har misset mange koncerter fordi jeg ikke vidste, at musikeren kom til Danmark. Det problem har jeg ikke længere, for med SongKick får jeg automatisk en e-mail når mine favoritkunstere kommer til Danmark! Man kan vælge at tracke de kunstere man kan lide og vælge de byer man er villig til at tage til for at se dem. Man kan synkronisere siden med sin iTunes eller sine likes på Facebook, så man slipper for at sidde og tilføje kunsterne manuelt.
Når man så har skrevet at man tager af sted til koncerten, kan man tilføje det til sin iCal eller Google Calender!

Alt i alt en perfekt side!

Songkick Details

Songkick allows you to organize and track your favorite bands and track concerts and dates. Get instant tour dates from your music library.

Visit Songkick