Sonomio reviews

Sonomio reviews

3.4

Useriøst og uproffesionelt

Allerede i november bestiller vi et micro sim til en Ipad4. De lover at sende den med det samme. Da vi kommer til december har vi endnu ikke set skyggen af kortet. Ringer igen og de lover at nu kommer det. Vi modtager et almindelig sim ikke et microsim. Ringer igen og klager. De sender så en skabelon så vi selv kan omdanne kortet til micro men fralægger sig ansvaret hvis vi skærer forkert. Vi vælger at ringe og får dem til at sende et nyt kort denne gang et micro. Heller ikke denne gang modtager vi kortet.
Vi fik for nyligt 2 nye iphone5 og skal så have 2 nano-sim til dem. Bestiller derfor så 2 nano-sim til vores telefoner UDEN ændringer af telefonnummer eller abonnement og et micro-sim til et tredje nummer....ogminder dem igen om micro-simmet til Ipaden.
Jubel alle 4 sim kort kommer i løbet af 2 dage. MEN ak, nano-simmene passer ikke i telefonerne da det er noget "gør det selv" juks fra deres side......vi skulle selv klippe kanter af og file dem til for at de passede. Og da vi så får dem i telefonerne og oppe at køre så har de FANDEME ikke de rigtige telefonnumre. Vi er blevet tildelt nye numre. Vi har endnu ikke prøvet at bruge micro-simet til den 3 telefon men lur mig om den ikke også har fået nyt nummer.
Har idag IGEN ringet og klaget og venter nu på deres næste træk. Hvis de ikke snart får deres hoveder ud af r**en og kommer op i gear så skal vores virksomhed nok finde et nyt selskab.

Venter i spænding.
Sonomio A/S

Reply from Sonomio A/S

Hej Maria,

Tak for din mail.
Jeg vil starte med at korrigerer dig, selv om det er uhøfligt.

Du har pt. din abn. i "SONOMIO" og ikke under "COMTALK" branded.

Men udover dette, har du helt ret i, at vi har haft store problemer med simkort leverancer til SONOMIO, når det drejer sig om microsim og NANO sim.
Jeg kan dog se i vores log, at du flere gange er blevet tilbudt at få simkortene i "COMTALK" branded, hvilket du dog ikke har ønsket.
Vi meddelte allerede tidlig i forløbet, at der pt. var længere ventetid på micro og NANO sim i "SONOMIO" og leveringstiden var pt. ukendt.

Så vi har informeret og forsøgt at hjælpe dig så godt som muligt.
Jeg beklager hvis det ikke har været tilfredsstillende for dig.

Det står dig stadigvæk åbent at få simkortene i "COMTALK" navnet istedet

COMTALK A/S
Mads Mortensen

Gav hellere nul stjerner

Der er én ting, du kan være sikker på med Sonomio, og det er at det ALTID er kunden, der er noget galt med, og aldrig Sonomio.
Jeg kan kun anbefale alle at holde sig langt fra Sonomio og ejeren Comtalk.

De pisser på dig !

Som overskriften siger, er de ligeglade med dig som kunde. - jeg har været kunde ved Sonomio siden dag 1. - og har kun oplevet problemer med dem. Jeg har givet dem rigtig mange chancer, men alligevel er der problemer hver gang, til den 1 i måneden. Så kan jeg ikke ringe, så virker mit data ikke osv. Men i denne måned har de trukket 700 kr, det er simpelthen uacceptabelt, og det gør det ikke bedre at manden fra kundeservice, ikke tager ansvar, men kommer med den ene dårlige undskyldning efter den anden. - SÅ HVIS I SØGER ET ORDENTLIGT MOBIL SELSKAB- SKAL I IKKE VÆLGE SONOMIO. Kan stærkt fraråde det. !!!!!!!!

haha..

Hvor er det egentlig komisk at alle opslag her inde, ser ud til at være skrevet af sonomios egne medarbejdere.

Konkurs

Sonimio er gået nedenom og hjem.
Sorry

Sonomio = halvering af telefonregningen !!

Abonnoment med 1 times gratis tale og fri sms og mms for kun 69 kr./mdr. Jeg har siden mit skifte fra telmore halveret min telefonregning. Derudover har været fuld tilfreds med min behandling fra kundeservice, som er utrolig hjælpsomme. Tak for det Sonomio.

Sonomio - Fordi jeg får råd til mere...

Jeg har været kunde hos Sonomio fra dag 1! Har på intet tidspunkt været udsat for gebyrer, af nogen art. Efter at have været ved de fleste mobil selskaber, er skiftet til Sonomio klart det bedste! Aldrig har jeg haft så billig telefoni, og har ikke engang måttet ændre mit forbrug!
- Stor ros, for at tilbyde gennemskuelig telefoni - lækre produkter og en uovertruffen service!
Sonomio kan klart anbefales!

de er som de siger et ærlig selskab

hej jeg har to nummer hos sonomio og kan kun sige at det er et aldeles fremragende selskab kan varmt an befales kundeservice er utrolig hjælpsom og venlig modsat visse andre selskaber godt gået sonomio

Gennemskueligt mobilabonnement!

- Gennemskuelige priser, ingen gebyrer
- Smertefri bestilling og overflytning af nummer
- Super kundeservice
- Gode visioner for telebranchen

Disse og mange flere er årsager til, at jeg anbefaler min omgangskreds at blive kunder hos Sonomio!

100% tilfreds

Lynhurtige og præcise svar fra kundeservice, priser helt uden gebyrer. Jeg er glad og tilfreds!

Sonomio - nemt, og det passer - ingen gebyrer

Jeg har nu været kunde i Sonomio 2 måender - det virker bare! Jeg var skeptisk, skulle det passe at de ingen gebyrer har. Ja det passer - har ikke set skyggen af et gebyr, så jeg fik for første gang i mit liv en regning fra telefirma hvor der ikke var et eller andet jeg ikke lige vidste hvad var. SUper service i Kundeservice og så de tager telefonen hurtigt.

Ærllighed om priser ingen gebyrer

Har tegnet et SONOMIO abbonement til min søn.
Ingen gebyrer (heller ikke for opkrævning/betaling).
Ingen opkaldsafgift.
Du betaler efter sekunder og ikke pr. påbegyndt minut.
Du kan fravælge fx data til dit barn, så du ved et uheld ikke får en ekstraregning på 500 kr. pr. måned!
Kort sagt - fuld gennemskuelighed.
Hvis du eller din familie taler meget i telefon, kan det sikkert i visse tilfælde betale sig at undersøge priser hos andre teleudbyder.

Sonomio A/S Details

Visit Sonomio