Sortvvs reviews

Sortvvs reviews

9.2

kan kun anbefale

cirkulationspumpen i fyret kaput - huset iskoldt ... fandt en god og prisgunstig sag hos SortVVS.dk .. desværre var varen ikke på lager, men kristian "tryllede" og vupti, kunne jeg hente den hos leverandørens til samme gode pris .. endda uden fragtgebyr :)

Super venlig, kompetent og villig til at hjælpe ..

PS - nu er der varme igen ..

Kun gode anbefalinger ..

Kanon webshop

Super god webshop med venlig og hjælpsom support. Delen jeg bestilte var dog nogen dage undervejs men det skyldtes den ikke var på fjernlager og skulle bestilles hjem, fik status på mail.

Kan anbefales på det højeste.

Ringe til dem da jeg skulle bruge lidt forskelligt. fik fat i Kristian derned fra, sagde jeg lige skulle send en mail med de ting, jeg skulle bruge max 5 min efter kom der en mail retur med et link hvor det hele var på. Det eneste jeg skulle bare gøre var bare at trykke antal og betale.

Billigt og god personlig rådgivning

Har gode lave priser og perfekt personlig rådgivning både telefonisk og på mail.

Helt perfekt

Har handlet hos kristian nogle gange, og det er en helt perfekt service... De billigste priser i landet.. Samt hurtig og hjælpsom levering.
Og ikke mindst; god personlig rådgivning...

En Bedre virksomhed støder man sjældent på.

Ekstra høj herfra.

Mvh.

Bare bedre og billigere end konkurrenterne.

Købte to varer ved sortvvs.dk. Overskuelig hjemmeside, og løbende opdatering af leverancen. Pakken kom efter 2 dage, meget fint.. Varerne er tilmed billigere end ved de store lavpris VVS sider. Sortvvs.dk kan klart anbefales. 5 stjerner herfra.

Hurtig levering.

Perfekt firma at handle med, rimelige priser og lynhurtig levering.

Billigste vvs side på nettet - ud fra flere større tilbud!

Har købt komplet hus installation med gulvvarme og et komplet badeværelse. Hver gang var de billigere end de store sider.... service og rådgivning i top.

meget fin service

super hurtig levering og jeg skulle hente varen i butikken og bliver ringet op af forhandleren som spørger om jeg ikke vil slippe for den lange køre tur så han tilbyder at sende det til mig uden mer pris det er sgu iorden 5 stjerner til jer og god vind fremover mvh Betina Thorup

Rigtig god service

Onsdag bestilte jeg en masse varer hos Sortvvs lige fra toilet til radiatorer med tilhørende dippedutter til installation. Fredag fik jeg besked om at tingene var blevet pakket.

Søndag kom de fra Sortvvs og afleverede det, fordi deres fragtmand havde lagt sig syg... det kalder jeg godt nok god service.

Det er ikke sidste gang, jeg handler hos Sortvvs!!!

Anbefalelsesværdig

Købt Grohe brusehoved, bestilt fredag, kom i dag lørdag.
God information via e-mail om ordren.
Billigere end ved en fysisk butik.
Er anbefalet til venner, og handler der bestemt igen.

Tip-top handel

Gode priser, skaffede hurtigt specialvarer og gav status på ordren både på mail og telefonisk. Jeg vil helt sikkert handle der igen.

Ekstrem hurtig levering

Bestilte onsdag sidst eftermiddag og skrev i kommentaren "at de gerne måtte give besked hvis ikke jeg kunne nå at have varen inden 28. februar, da den skulle gives som gave."

10 minutter senere fik jeg en statusopdatering på mail fra firmaet på at ordren var "Pakket" og 30 min. efter var den "Sendt".
Jeg modtog varen dagen efter. Hurtigt og nemt. Kan kun anbefales.

Hurtig og fin betjening ...

Skulle bruge nogle små dele i weekenden, og allerede mandag morgen blev varen afsendt og tirsdag havde jeg dem. God service og billige priser

Kanon Service og gode priser

Vi har et billigt toilet og når der går noget istykker på sådan et, er det åbenbart svært at finde reservedele til den. Der hvor vi havde købt toilettet "silvan" var det umuligt at fremskaffe den trykknap der var gået istykker, vi kunne lige så godt købe et nyt toilet. Så jeg har været i samtlige fysiske butikker uden held og på nettet i lang tid før jeg fandt måske den trykknap jeg ledte efter. Jeg skrev til sortvvs og spurgte om jeg kunne få et total billede af trykknappen og kort tid efter havde jeg et billede af den. Og det var lige den jeg ledte efter. Alt i alt har jeg sparet et nyt toilet for den gode service, gode priser og ingen gebyr mv.

God service og super pris.

Super service, kontrollerede (ved leverandøren), som den eneste af 3 vvs web butikker jeg har søgt tilbud ved om den løsning jeg ville benytte kunne fungerer i mit bestående anlæg, hvorved løsningen blev optimeret. Var desuden billigst.

Super hurtig levering og super pris.

Købte hos sortvvs.dk et blandingsbatteri.
Bestilte den torsdag aften klokken ca. 20.30 og allerede fredag morgen klokken 8.30 var blandingsbatteriet blevet leveret til os, det kan kun kaldes hurtig levering. og prisen på blandingsbatteriet var også fantastisk billig lå langt unde de andre internet butikker.

Fine priser og god support

Dejligt med mulighed for at få sendt pr. brev. Så der ikke skal betales overpris for fragt af diverse småting. Dog en smule lang leveringstid 5-10 dage !!

Billigt og problemfrit

Jeg skulle bruge nogle småstumper til nogle reparationer. Det var forholdsvist nemt at finde tingene på hjemmesiden, og småtingene blev sendt som brev, hvilket sparede en del porto.

Hjemmesiden er ikke fantastisk opbygget og til tider en smule langsom. Til gengæld var servicen hurtig og korrekt. Sammenholdt med den konkurrencedygtige pris og muligheden for at få sendt småting med almindelig post, udløser 4 stjerner.

Is Sortvvs your company?

Sortvvs Details

Sortvvs tilbyder vvs artikler til bundpriser. Sortvvs.dk er opstartet 1 januar 2008. Vores motto er - det vi ikke har, det skaffer vi.

Visit Sortvvs