Soundsourze reviews

Soundsourze reviews

3.4

Kan ikke komme i kontakt med dem og får ikke ombyttet defekt vare

Har købt en E-bow hos Soundsourze.com til en værdi af 900 kr. Denne var imidlertid defekt/virkede ikke. I den medsendte bekræftelses-mail står, at defekte varer skal sendes til afdelingen i Århus og på hjemmesiden, at disse skal sendes til Roskilde og at det er meget vigtigt at have et nummer inden returnering, så derfor prøver jeg at kontake firmaet. Men der er intet telefonnummer på hjemmesiden og det jeg finder hos oplysningen svares altid kun af en telefonsvarer. Jeg prøver så at kontakte firmaet via mail over 10 gange - har fået kort svar to gange, som ikke rigtig kunne bruges.
Så har jeg sendt den defekte vare anbefalet, retur til afdelingen i Roskilde ( vedlagt retur- formular, som jeg fandt på hjemmesiden) to gange, men begge gange er varen kommet tilbage fordi ingen har modtaget denne eller afhentet den på posthuset.
Jeg vil gerne advare andre mod at købe noget hos Soundsourze.com

Manglende levering samt trukket penge

Vi har bestilt et guitarophæng og pengene er blevet trukket for 14 dage siden! Der er ikke sendt besked om hvornår varen ankommer og den er heller ikke afsendt. Det er dybt kritisk og ulovligt. Nu vil vi forsøge at få fat i virksomheden ellers politianmelder vi dem for tyveri hvis ikke Forbrugerstyrelsen kan gøre noget.

Ingen kontakt.

Har bestilt en vare som havde en leveringstid på 2-14 dage. Har flere gange i perioden forsøgt at kontakte firmaet både pr mail og telefon men har ikke fået noget svar. Jeg købte over forbrugsforeningen der sagde at de havde hørt fra andre medlemmer at der var problemer med at få de bestile varer, men at de ikke havde hørt om folk der havde betalt penge uden at få varen. Det håber jeg så er tilfældet fordi det kunne ikke lade sig gøre at annullere købet hos forbrugsforeningen.

Soundsourze skal man bestemt ikke handle med, og desværre skulle man give en stjerne i vurderingen selvom de bestemt ikke har fortjent den...

Har bestilt en guitar intet er sket

Har bestile en guitar 15 februra , har intet hørt eller set
kan ikke komme i kontakt med firmaet ,hverken pr tlf. eller prmail
hold jer langt væk fra drm.

Ingen levering, ingen kontakt

Købte et sæt guitarstrenge hos dem, der gik 14 dage uden jeg modtog noget. Jeg sendte dem en besked på deres hjemmeside, men intet svar er kommet endnu.

Heldigvis kun 40kr + fragt, men det er stadig surt :/

UPDATE:
Jeg modtog strengene 2,5 måned efter købet. Så jeg opgraderer lige fra 1 til 2 stjerner, selvom de egentligt ikke helt fortjener det.

Har bestilt varer men intet hørt

stilte en guitar til min søn i julegave i dec. 2010, og har d. 4/2 2011 intet set eller hørt til varen. Kan ikke komme i kontakt med butikken, hverken pr. mail, eller telefon. Virkelig et sted man skal holde sig fra.

Leverer ikke varerne og er umulig at komme ikontakt med

Bestilte noget musikudstyr hos Soundsourze.com.
Stor Flot professionel netbutik, automatisk ordrebekræftelse med loginoplysninger osv. Det virker overbevisende.
Efter 14 dage har jeg intet modtaget bortset fra den automatiske ordrebekr.
Der er intet tlf.nr. på kontaktsiden - jeg sender besked via kontaktformularen. Yderligere 3 arbejdsdage uden reaktion - Sender en mail, fra min egen mail. Finder nogen oplysninger om ejer, via CVR-registeret: Et tlf.nr. der konstant er "uden kontakt med mobiltelefonen", samt en C/O adresse hvor jeg telefonisk træffer hans mor der giver mig et mobilnummer - som der er kontakt til; Men ikke bliver taget i de 25 forsøg jeg prøver.
Slutter med at annullere min ordre pr. mail - beder om bekræftelse både på modtagelse og læsning! Den er bekræftet modtaget fra hans mailserver; Men her en uge efter ikke læst! - eller også bevist valgt ikke at kvittere for læsning.

Får ikke erstattet eller repareret defekt vare- kan ikke komme i kontakt med firmaet

Jeg vil gerne advare mod firmaet Soundsourze.com som er en internetvirksomhed, der sælger musikinstrumenter.
Jeg bestilte en såkaldt E-bow som en gave til min mand.
Varen kom godt nok hurtigt, men virkede ikke. Herefter prøvede jeg at komme i kontakt med firmaet - intet telefonnummer på hjemmesiden og det oplysningen kunne give besvares straks af en telefonsvarer, men ingen ringer tilbage trods nok 30 forsøg.
Jeg har desuden prøvet at kontakte firmaet pr. mail adskillige gange, men har ikke fået fyldestgørende svar.
Herefter har jeg forsøgt at returnere den defekte vare, sendt den anbefalet to gange, men den er ikke blevet afhentet og er kommet retur begge gange efter en uge på Roskilde posthus.

Nu har dette firma kostet mig 1500,- incl. forsendelser uden at jeg har fået noget ud af det, og min eneste trøst er at kunne advare andre mod at komme ud for det samme.

Is Soundsourze your company?

Visit Soundsourze