Neptun Spa & Pool reviews

Neptun Spa & Pool reviews

8.8

Fantastisk service og rådgivning

Vi har haft en rigtig god oplevelse med at handle spabad med Rasmus.
Vi fik en rigtig rådgivning for hvilket spa der ville passe bedst til vores lille familie, og det passer rigtig godt ind i vores behov og på vores terrasse, da vi bor i rækkehus.
Mirage er et rigtig godt spa, med godt tryk på alle dysser samtidig.
Spa'et blev leveret til tiden, og alle aftaler blev overholdt. Skønt!
Vi står og skal bygge hus i nær fremtid, og der skal også installeres et et spabad.
-Og Rasmus jeg kan fortælle dig at du er selvskrevet til at levere det næste spa til os, når tiden kommer.
Tak for hjælpen til alle i neptun spa, for venlig og god service hele vejene igennem.

Jimmi Asbjerg

Professionel leverandør

Der er flere leverandører af spa på det danske marked inkl. diverse byggemarkeder, men som "gammel" spa bruger og indehaver vil jeg fremhæve Neptun Spa & Pool som en særdeles professionel og kompetent leverandør, før - under og efter et køb.
De har et super udvalg af kvalitets spa og går meget op i at sælge dig den rigtige og ikke nødvendigvis dyreste spa.

Super service!

Kan kun anbefale at handle her! Vi har været flere steder og valgte i sidste ende med at handle ved Neptun, fordi vi kunne få et spabad i højere kvalitet end vi kunne finde hos deres konkurrenter. Vi så desværre andre steder at man forsøgte at "forklæde" sine Kina-spabade med beskrivelser som "skandinavisk kvalitet" og lignende... Derfor besluttede vi os for at vælge et spabad, hvor vi kunne få oplyst hvem producenten var, så vi var sikre på at fabrikken ikke var kinesisk!
Vi har nu fået leveret spabadet (og testet det) og vi er slet ikke i tvivl om at det var det rigtige valg! Stor ros til deres tekniker som har været meget behjælpelig under forløbet med vores håndværkere...

Vi valgte at købe spa der hvor vi havde en god oplevelse i butikken, og hvor en anerkendt producent står bag produktet

Vi var blevet anbefalet af nogle bekendte at handle hos Neptun, men besøgte alligevel et par andre forhandlere, for at se hvad muligheder der var. Vi valgte at købe en udendørs spa hos Neptun, og har fået en utrolig god service hele vejen – både før og efter købet.

Vi overvejede også et kort en spa fra en anden forhandler som ved førte øjekast så rigtig flot ud og var ret billig, men vi kunne ikke rigtig finde oplysninger om producenten fra forhandleren eller på nettet. Det vist sig middelbart var det et ”no-name” produkt fra Kina (på deres hjemmeside står der Skandinavisk kvalitet, samtidig med at de viser et amerikansk flag – pænt misvisende !?)

Spaen vi endte med fra Neptun var af mærket Marquis, og ved lidt søgning på nettet fandt vi hurtig ud af det er en ret stor og anerkendt spa producent.

Så I sidste ende besluttede vi altså at købe en spa hos Neptun hvor vi havde en rigtig god mavefornemmelse, og et Spa produkt hvor der står en Amerikansk anderkendt producent bag som giver os yderligere sikkerhed. Det var faktisk ikke specielt meget dyrere, slet ikke hvis man medregner levetid, drift/isolering osv.

Eneste lille ”men” er at vi blev oplyst at det var nemt for 2 mand at rykke spaen henover en græsplæne. Det var altså lidt hårdere end forventet, og vi måtte ofre en lille busk der stod i vejen – men det hele lykkedes og i dag har vi stor fornøjelse af vores spa :-)

Super hurtigt

Vi havde længe talt om at købe et spa og i den forbindelse talte vi med vores nabo som har haft spa i nu 4 år om fordele, ulemper og økonomi m.m. De havde købt deres spa hos Neptun Spa og Pool så derfor var det naturligt for os at kontakte dem.
Vi fik fat i Rasmus hos Neptun der viste os de forskellige modeller og som var super god til at sætte sig ind i vores behov som førstegangskøber og børnefamilie. Efter god vejledning besluttede vi os for at købe et 4-5 personer spa fra Marquis E-serie. Købt, betalt og leveret inden for få dage. Vandet i, temperaturen sat til 38C og så var den klar dagen efter til første spa-tur.
Vi kan klart anbefale Neptun når man skal investere i spa.

Velkommen

Når først man sætter sig ind i hvad en rigtig spa er,er udvalget meget begrænset i DK
Vi var rundt og se hvad der var på marketing og da vi kom ud til Neptun spa følte man hurtigt at her har de styr på tingene.friske fyre som ved hvad de taler om
Og fortæller hvorfor de forhandler de produkter de de gør.
Vi undersøgte yderlig og mrk Marquis spa som de forhandler får fine anmeldelser med fra USA hvor alle ansatte har andel i firmaet.
Det plejer der at komme noget godt ud af.
Kan kun anbefale Neptun Spa de kan få et smil frem hos alle selv på en regnvejrsdag dag.vi købte en Marquis Reward
Vil klart anbefale denne forretning til alle som går med tanker om at anskaffe sig en spa.
TAK for god betjening.

Fantastisk service og professionel vejledning

Vi havde overvejet at anskaffe os en spa, og var rundt i flere forskellige butikker for at kigge. I NEPTUN Spa & Pool fandt vi os hurtigt til rette og følte at vi fik en utrolig professionel og god vejledning som nye brugere og ejere af en spa.
Mikkel og Rasmus ved virkelig hvad det handler om, og vi har ikke endnu kunne stille dem et spørgsmål som de ikke på stående fod har kunnet besvare.
Vi har nu haft vores spa i et år, og kommer jævnligt i butikken for at købe produkter til både vore pool og spa, og får altid en fantastisk behandling.
Vi har anbefalet butikken til en af vores venner, og han har osse kun ros tilovers for den imødekommenhed der altid er. Han har iøvrigt osse købt en spa i butikken.
Vi kan til enhver tid anbefale butikken til fremtidige købere af enten spa, pool og produkter.
VEL MØDT i Neptun :-)

Kan varmt anbefale Neptun Spa & Pool.

Hej derude.
Står i og overvejer at anskaffe en udendørs Spa til familien... som vi gjorde... men er i tvivl om, hvor i skal starte/hvem er kompetente/har gode produkter. Vi havde hørt godt om Neptun Spa & Pool, havde været på deres hjemmesiden og kigget produkter, så vi kørte ud til deres showroom/butik en lørdag, for at få fornemmelsen af virksomheden/produkterne, vi blev mødt af Kim Agger som er meget kompetent og venlig. Vi endte med" samme dag, at købe en Spa hvor hele familien kan være, og vi nyder godt af Spaen både sommer og vinter. Da vi i starten havde spørgsmål om vedligeholdelse/tilslutning/grader/rensning, har Kim stået til rådighed og guidet os igennem. *Det er nemmere at have en Spa end man lige regner med*

Familien Brandt)

Super service og levering før tid.

Vi bestilte et Topas 170 exclusive spabad i begyndelsen af januar, og blev lovet en formodentlig leveringstid på 1½ måned. Vi fik en rigtig fin service og vejledning inden købet.
Spabadet blev leveret efter ca 4 uger, og karret lever til fulde op til forventningerne.

God service og levering til tiden

Vi købte et Marquis spa Resort Signature i marts måned 2011.

Vi fik en meget fin behandling og følte, at vi fik god og ordentlig information fra sælgeren Rasmus Nylander, både før købet, under købet og efter købet.

Den lovede leveringstid blev overholdt, og vi oplevede ingen problemer undervejs fra køb til levering.

Eneste minus er, at vi fik af vide at det var meget nemt at tilslutte spaen, og at det sagtens var noget man selv kunne gøre - Det er det absolut ikke!
Vi havde heldigvis valgt at hyre en elektriker til at tilslutte spaen, og han måtter endda ringe for at få hjælp undervejs. Så helt nemt er det ikke at tilslutte. Til gengæld fik elektrikeren fin og brugbar hjælp da han ringede.

Vi har kun haft en positiv oplevelse med købet. Efter spaen er leveret og tilsluttet, har vi kunne ringe eller maile til Neptun spa, hvis der var noget vi var i tvivl om, og også her har vi kun mødt tålmodighed og god hjælp og vejledning.

god service og råd

Havde nogle problemer med mit spabad.
Selv om jeg ikke havde købt det hos dem, var de venlige, immødekommende og hjælpsomme.

Med lidt vejledning, fik jeg ordnet mit problem, uden tilkald af reperatør.
Kan klart anbefales, er meget seriøse.

Neptun Pool & Spa Details

Visit Neptun Spa & Pool