Spacenteret reviews

Spacenteret reviews

8.4

Service i top

Mark var en stor hjælp både til at vælge det rigtige badekar, hjælpe med råd om placering af badekarret og installering heraf samt en lynhurtig levering😃

God og hjelpsom bedrift

Mark var meget hjelpsom og imøtekommende på vår bestilling:) Bestiller gjerne her igjen.

Super vejledning og service

Vi skulle have hele dynen i form af badekar, inde Spa, Sauna og Ude spa. Super vejledning omkring muligheder og begrænsninger. Hurtig levering, og alle aftaler både mundtlige og skriftlige blev overholdt til punkt og prikke. Et godt tilbud og hjælp til finansiering m.m. Bent og Mark er helt sikkert Superliga når det handler om Spa bade og det der hører til. Vores varmeste anbefaling, til firmaet i Kolding.

Super god service

Super god service både før og efter købet af nyt spabad. Kan kun anbefale at handle med spacenteret.dk

super service

jeg har for nyligt købt et spabad, efter godt og vel et års søgen (med kontakt til en del dårlige firmaer..!!), fandt jeg spacenteret.dk. virkelig god service og frem for alt en ærlig sælger, modsat mange andre i denne branche.
-god forklaring på behov samt installationsmuligheder, alt i alt, et godt jysk firma.

Super service og hurtig levering

Var på udkig efter et spabad til vores sommerhus, og kontaktede derfor Mark fra Spacenteret for at hører hvad vi skulle have, han hjalp os til at finde det spabad der passede til os, og fortalte hvad man skulle være opmærksom på når man skulle købe sådan et.

Ligleedes var han meget behjælpelig med fragt og klor til spabadet.

Is Spacenteret your company?

Spacenteret Details

Her finder du nok danmarks største udvalg af spabade, badekar, udespa for 2 til 7 personer, udendørs jacuzzi, spabad, boblebade, udebruser og massagestole. Vi har 500m2 butik i Kolding hvor du kan se og prøve både ude og indespa.

Visit Spacenteret