Spacepoint.dk reviews

Spacepoint.dk reviews

8.8

super sevice

super service, en ung mand der vil frem i livet respekt, støt ham nu.

SUPER HURTIG LEVERING af Xbox live gold 12 month

Jeg bestilte Xbox live gold 12 month Søndag og allerede efter 1½ time modtog jeg det. Det er jo top hurtigt. Kan kun anbefales og derfor får virksomheden selvfølgelig 5 stjerner!

X-box live abonnement - 12+2 mdr.

God og responsiv service. Det virker! Hvis du har et spørgsmål, bliver der svaret - hurtigt.

Fortjener hver en sterne

Jeg har været meget tilfreds med at handle på spacepoint. Helt igennem god service og for en gang skyld kunne det ikke betale sig for mig at købe mine vare et sted i udlandet..
Jeg købte to vægophæng til PS3 til den absolut bedste pris på nettet!
Suveræn levering, da det blev afsendt samme dag.

..Jeg vil klart anbefale spacepoint til andre.

Super god kommunikation

Første gang jeg købte et Xbox Live abonn. havde de problemer, så min transaktion skulle returneres og næste gang var siden nede, men de jeg fik begge gange hurtig besked pr. sms, og igen en sms da siden igen var oppe at køre.
Helt klart et sted der kan anbefales. Hvis driftstabiliteten havde være bedre havde de helt klart fået 5 stjerner.

SUPER GOD SERVICE.

Jeg ville købe X box live abonnement, men havde nogle spørgsmål. Jeg blev kontaktet af Andreas som ejer SPACEPOINT, som svarede på alle mine spørgsmål. Sideløbende har han sendt sms og ringet, da der på et tidspunkt desværre var problemer med hans betalingssystem... men også det klarede han super fint, så betalingen blev gennemført, så nu er x box live abonnementet, samt 4200 points hjemme... til den bedste pris overhovedet.
Meget fin service. Og helt klart et sted jeg vil bruge igen, samt anbefale til andre.

Best of the Best

ganske billiget, li til at forstå og man har det man ska bruge indenfor et par timer ^_^

Hammer fedt

Jeg købte 14 mdr Xbox live igår til Danmarks bedste pris og det er sku for fedt at indenfor 1 time så havde jeg koden til det.... SUPER SUPER SERVICE

Bestilte Xbox 360 live medlemskab en søndag formiddag og blev ringet op samme dag. Fik derefter en mail med alle oplysninger og alt virkede perfekt.

X box live medlemskab

Jeg købte X box live medlemskab. Superhurtigt, nemt og frem for alt billigt. Kan trygt anbefales. Meget fin service.

Spacepoint du'r

købte Xbox live medlemskab og det funker. Iøvrigt god service.

Valuta for ALLE Pengene

Jeg tænkte at jeg Prøver, selvom det virker lidt "Jeg render med dine penge, og du får ikke noget" agtigt...... men ca 1 time efter jeg havde betalt 12+2 mdr Xbox live Gold, havde jeg koden......

Jeg kan KLART anbefale, og købe der, Han er og bliver Billigst.....!!!

Mvh Jakob Candy

Hurtig, billig og effektiv

1. 2. 3. Så havde jeg fået mit 14 md. Xbox live Gold, og sms om at det var gennemført. God service!

BILLIGE PRISER OG HURTIG LEVERING!

Jeg var lidt skæptisk over at købe mit xbox live 12 mdr hos spacepoint, med email levering.
Det var der dog ingen grund til at være!
Varen kom efter ca 30 min, og jeg fik en venlig sms fra ejeren.
Jeg kan varmt anbefale denne hjemmeside.

spacepoint.dk Details

Visit Spacepoint.dk