Spakompagniet ApS reviews

Spakompagniet ApS reviews

7.5

Landets laveste pris, gedin kvalitet, ærlig rådgivning og unik service.

Vi har researchet ekstensivt i forbindelse med tilbygning, hvor vi ønskede et hjørne med ude spa. Det er to år siden (se evt anden anmeldelse). Dengang faldt vi for prisen (her et intro-tilbud, men generelt lavere end andre i DK, på trods af tilsvarende kvalitet) og den vidende og ærlige rådgivning.

Levering og opfølgning skete prompte, og til aftalt tid. Følgende har vi haft en enkelt utæt pakning (efter mere end 800 timers aktivt brug), som blev skiftet (under garantien, som er længere og mere omfattende end nogen anden dansk forhandler) få dage senere af udsendt montør. Hver gang vi har haft tvivl om vedligeholdelse eller forbrug, har vi fået kvalificeret vejledning.

Vi har nu benyttet os af Spakompagniets produkter i mere end to år, og vender helt sikkert tilbage. Kvalitet og tillid fastholder os som kunder, medens prisen fik os ind af døren. Sådan skal en forretning køres.
Vi investerede i et 'Black Pearl Udespa' - 200 % livskvalitet.

Dårlig rådgivning.

Vi købte en brusekabine hos spa kompagniet og spurgte specifikt efter om der var nogle ting man skulle bruge for at kunne samle badet, udover det som fulgte med. Svaret var et klart nej.

Nu står vi så uden bad den næste uge, da der ikke fulgte den fugemasse med, som man skal bruge for at gøre afløbet tæt.

Meget irriteret over dette kontaktede vi spakompagniet, hvis eneste svar var, at det jo heller ikke stod nogen steder at man skulle bruge en skruetrækker til at samle badet. Altså vi burde have tænkt os om eller?

Reply from Spa Kompagniet ApS

Ifølge Tanjas anmeldelse, har hun i forbindelse med købet spurgt "om der var nogle ting der skulle bruges for at samle kabinen".
Hun fik oplyst at alt fulgte med. Anmeldelsen går angiveligt ud på, at der ikke fulgte pakketape og forsegler med, til brug ved tilkobling af vand og afløb.
Vi betragter ikke dette som en del af produktet, men henhører under VVS til-kobling. Vi beklager dog misforståelsen, uagtet vi ikke mener, at have rådgivet Tanja forkert.

kundebetjening fantastik

Det var en vidunderlig kundebetjening, saglig på en humørfuld måde. Mange gode råd, en dejlig oplevelse at afslutte en handel. Tak til personalet. Jeg kan anbefale Spa-kompaniet både når det gælder handel og rådgivning.
JØRN

En håndfuld store roser!

Kære Susanne!
Vi købte vore udendørs spa i jeres Århus afdeling sidste år.

Vi traf en sælger ved navn: Morten og her var der tale om supersælger. Han kendte hver en detalje og gennemgik dem alle konstruktion, motor, dyser og besvarede alle vore spørgsmål. Han gennemgik endog betjeningen og den praktiske brug af spa-en. Vi fik ligeledes en super gennemgang af brugen af de nødvendige kemikalier m.v.

Jeg truffet mange sælgere i mit job, men Morten var simpelthen en supersælger med god tid til kunden.

Vi har netop haft Jeres service afdeling ude på det første eftersyn.

Vi troede faktisk ikke at I kunne opretholde jeres serviceniveau efter oplevelsen med Morten -
men vi tog grueligt fejl. Serviceteknikeren var meget venlig og meget omhyggelig. Ud over serviceringen - kom også en detaljeret gennemgang af maskineriet inden under spa-en. Vi fik ligeledes del i hans erfaringer om, hvor og hvordan, utætheder kunne opstå og hvad vi selv kunne gøre, hvis noget gik galt.
Kort sagt - et meget effektivt og informativt besøg.

Kort sagt - også en super servicemedarbejder - det kan næppe gøres bedre!

Vi kan kun anbefale enhver ny kunde, at benytte Jeres gode salgs- og servicefunktion !

Svenn Aage Brandt

God service og godt udvalg - Spa-kompagniet, Søften

Vi købte et godt badekar til vores sommerhus. Udvalget er stort, udstillingen er flot og giver god inspiration til ens egne projekter. Priserne er i den lave ende, og servicen i top. Der var lidt forvirring omkring udlevering af produktet, så vi fik et rør som ikke passede, men pengene tilbage uden problemer. Ved installering af badekaret fandt vi en lille skade, så vi ringede og fik forklaret problemet. De sendte omgående et nyt badekar som ankom dagen efter :-) Tusind tak til Susanne for top service. Mvh Flemming Petersen

Uforsvarlige produkter og elendig service!!

Jeg købte sidste år en damp generator til 10 tkr. Da VVS og elektriker firmaet skulle montere det, konstaterede de at der hverken var en installations- eller brugsvejledning.

Vi kontaktede herefter Spakompagniet, som brillerede med en uforskammet og total inkompetent service. De anede ganske enkelt ikke, hvad de havde med at gøre, og bagateliserede fuldstændig sagen, og forsøgte at dreje ansvaret over på håndværkerne, som da måtte kunne installere noget så simpelt som et dampbad!!

Da håndværkerne gav fortabt, kontaktede vi et andet wellnessfirma, som kom og besigtigede udstyret. De kunne så konstatere, at udstyret heller ikke var CE godkendt og i øvrigt var det utæt og af en usædvanlig ringe kvalitet.

Vi kontaktede igen Spakompagniet og bad dem om at tage udstyret retur, det ville de ikke, og hvis vi havde problemer med det, kunne vi jo bare afmontere det og komme ud med det, så vil de overveje at reparere det, men under ingen omstændigheder tage det retur.

Først efter flere advokatskriverier kom der en servicemontør ud, som reparerede utætheden. Herefter kom der en fuldstændig forrykt regning, hvor der blev tilskrevet 900 kr. i kørsel + montørtimer, vi bor ca. 10 KM fra Spakompagniet og fejlen på udstyret var Spakompagniets, og de havde efter mange advokatbreve indvilget i at reparere anlægget under garanti.

Anlægget er af en elendig kvalitet, ikke CE godkendt og hermed ulovligt, og der er ingen hjælp at hente fra Spakompagniet. Mit bedste råd er, at man skal holde sig langt væk fra dette firma.

Den offentlige gabestok

Vedr: Ytringsfrihed.
Vi værner om ytringsfriheden, men selv i Danmark har den begrænsninger. Således er denne anmeldelse én gang taget af Trustpilot, og anmelder bedt om at revidere sprog og udtalelser, før den igen kunne vises i en form, så den overholder lovens rammer. Ovennævnte er den reviderede udgave.

Det er med stor beklagelse at vi læser denne anmeldelse, da vi har gjort meget for at hjælpe kunden gennem hans projekt. Vi vil nedenstående kort forklare de enkelte klage punkter.

Vedr: Manualer
Kunden har modtaget udførlige vejledninger, som man kan finde på vores hjemmeside under produktet. Desuden er kunden og hans håndværkere blevet vejledt telefonisk af vores service medarbejder.

Der er tale om et simplet produkt der kun kræver at tilslutter strøm og vand. Trods vejledninger og forklaring fra vores side, var kundens håndværkere ikke i stand til at tilslutte hverken strøm eller vand, i de dertil mærkerede tilslutninger på produktet. Vi råde kunden til at finde andre håndværkere.

Vedr: CE mærkning.
Kunden hævder at der efter installationen ikke længere var påhæftet et klistermærk med ordlyden CE. Det tro vi selvfølgelig på, men produkter har været ude af vores hænder i et par måneder på daværende tidspunkt. Alle tilsvarende produkter på vores lager bærer dette mærke. Men det er ikke klistermærket der giver en CE mærkning. Det er en omfattende test af produktet. Vi har sendt certifikat og testresultater til kunden, som dokumentation for at produktet er CE godkendt.

Vedr: Service afregning
Det er korrekt at kunden har kontaktet os et utal af gange pr. mail og. tlf, og brugt et ubehageligt sprogbrug. Vi har afvist kunden da produktet ikke fejlede noget, og henvist til den dokumentation og rådgivning vi har stillet til rådighed.

På et tidspunkt hævder kunden at produktet var utæt, hvilket vi oplyste var dækket af vores service og garantiordning. Under service besøget konstatere vi, at det ikke var produktet, men VVS tilslutningen som var utæt. Vi sender derefter en regning for uberettiget reklamation ifølge de takster der fremgår af vores hjemmeside. Kunden vil derefter være berettiget til at videreføre kravet til sin VVS'er som har udført den utætte tilslutning. For god ordens skyld skal det nævnes at kunden nægter at betale.

Vedr: Kvalitet
Kunden omtaler produktet som en usædvanlig dårlig kvalitet, uden at uddybe dette. Vi har svært ved at kommentere på dette, da vi ikke ved hvad han hentyder til. Produktet kommer fra en af de førende fabrikker, og vi har ikke haft problemer med det, hverken ved denne kunde eller andre. Produktet fungere upåklageligt.

De levede fuldstændig op til deres garanti. Efter 2½ år, ny pumpe uden beregning.

2 gange god service

Har handlet ved Spakompagniet 2 gange, og håbede at service og hurtighed ville være lige så god som første gang, jeg har intet at sætte en finger på! Gennemført godt, hurtigt og til en god pris.

Ulrik Nielsen

Super god service

Jeg vil gerne have lov til at sige tusind mange tak for den gode service fra jeres side. En særlig tak til Louise, som nu har sørget for at vores brusekabine kan fungere optimalt igen.

- Tommy Simonsen

Fra Viggo Petersen

Hej Susanne Vestergaard, tak for hyggelig snak, og tak for den gode service vi har fået, og disse linjer må du gerne bruge i jeres markedsføring på Trustpilot, men vi vil ikke have offentliggjort vores adresse, da det kan give anledning til, at få ubudne gæster.
Både første gang og denne gang oplevede vi jeres særdeles kompetente servicemontører, arbejde hurtigt og effektivt, og med et resultat, som om vores SPA igen var ny, selv om den er fra 1994, og bliver brugt dagligt. Da der er på 800 liter, står den altid varm og brugbar, så den bestiller virkelig noget, så derfor er vi meget tilfredse med, at kunne få så fin service fra SPA KOMPAGNIET. Vi giver gerne 5 stjerner.

Viggo Petersen

ringe service

Jeg havde set en brusekabine på nettet og set at der var en i jyllands afdelingen til 3000,- og en til 3800,- i Karlslunde, begge demo modeller. Så jeg kører til Karlslunde for at se på den, men den var så solgt et par dage før og bare ikke slettet på hjemmesiden :/ men der var en af samme model bare sidste års model som vi kunne købe til 4500,-... Det var jo så den vi var nødt til at tage, så fred være med det, men kan så se at den stadig står til 3800,- på hjemmesiden her 2 dage efter.
Så må konkludere at det ikke kan betale sig at møde op i forretningen og kigge på demo tilbuddene

Hej Phillipp

Vi har haft ferieafløser på i butikken i Karlslunde i den pågældende periode, hvor du har været i butikken og han har ikke været opmærksom på, at få givet besked videre til hovedafdelingen om at brusekabinen var solgt. Dette er naturligvis uheldigt, men kabinen kunne i realiteten også have været solgt kort forinden samme dag. Mange af vores kunder ringer i forvejen og spørger til demomodellerne, da denne side ændre sig jævnligt. Kabinen du købte i stedet, har du til gengæld 3 års fuld garanti på, hvor der på demomodeller gives garanti iflg. købeloven.

Spa-Kompagniet ApS

Service langt over det forventede...

Stor tak og mega meget ros til jer... jeg har købt en brugt spa andetsteds som det viste ikke virkede, jeg ringede lidt rundt , men ingen ville hjælpe, når de ikke havde solgt det, hmm, MEN Spa Kompagniet ville, de spurgte lidt ind til problemmet, og foreslå et par ting, men det var ikke det, så jeg bad om en teknikker, han kom -han så- han fixede det, super service de ved noget om tingende....1000 tak for hurtig assistance....og efterfølgende opfølgning .....
Jesper Andersen

Super Service

Havde købt et spa som blev utæt. Gik selv igang med at få det lavet og ringede til spakompagniet og fik super god vejledning. Jeg sad dog fast på et tidspunkt og blev nød til at køre ud til spakompagniet hvor jeg fik super service og den hjælp jeg behøvede. Kan varmt anbefales, jeg har kun positive ting at sige om dem.

SUPER SERVICE

Jeg købte en brusekabine i marts måned som i øvrigt har et unikt design og til en rigtig god pris iforhold til hvad der ellers er på markedet. Pludeslig kom der en revne i brusebunden hvorefter jeg ringede til spakompagniet og forklarede fejlen. Derefter sendte jeg nogle billeder, og henrik ringede faktisk TILBAGE, hvilket næsten aldrig sker i alle andre firmaer før man har rykket en to tre gange. Spakompagniet har sendt mig en ny bund U/B til afhentning på det lokale lager hvilket er en kanon service. Tusinde tak for det og for god venlig og imødekommende behandling.

Jeg har købt en brusekabine for godt 3 år siden i Hinnerup ved Spakompagniet. Da jeg fik problemer med det ene hjul på en dør, fik jeg kvit og frit tilsendt en ny, det kalder jeg god service. For mig har det udelukkende været en god oplevelse, at handle med Spakompagniet og kan anbefale det til andre.

mvh
Hans Jørgen

Mspa

STOR ROS.....Har et udendørs MSPA som pludselig viste fejl på displayet. Ringede til dem i Hinnerup hvor de med det samme fremsendte en "del" til os, og via mail en god beskrivende vejledning om badet....men det var ikke det der skulle til for at poolen virkede så de sendte nyt varmelegme . TAK TAK for virkelig god og effektiv hjælp. Nu kan vi igen nyde vores udendørs boblebad ;)

Køb aldrig hos dem de snyder folk.

Købte et spa til 89.000,00 som er utæt, de er ikke til at komme i kontakt med, har skrevet flere mail til dem, men hende kontor damen er jo rent ud sagt dum, men så er det jo nok det rigtige sted hun arbejder. denne her sag er ikke slut fra min side, koste hvad det koste vil, jeg skal nok få lavet mit spa, om det så skal afgøres i retten.

Reply from Spa Kompagniet ApS

Alle spa bliver testet umiddelbart før fremsendelse. Konstateres spabadet alligevel defekt eller utæt ved installation, dækkes dette af vores 3 års garanti. Service udføres inden for maks. 10 arbejdsdage. I dette tilfælde kontaktede kunden os den 20. Juni og fik tilbudt udkørende service den 28 juni, svarende til 6 arbejdsdage efter modtagelse af reklamationen. Dette var kunden utilfreds med, hvilket resulterede i denne anmeldelse på trustpilot.

Hurtig og god service

Jeg bestilte en brusekabine hos Spakompagniet, den blev leveret til tiden,
og samlet næsten uden problemer, efterfølgende kom jeg desværre til at ødelægge
afløbsslangen, jeg bestilte en ny på mail søndag aften, og da jeg ringede til dem mandag formiddag, fik jeg den gode besked, at slangen var allerede på vej.
Modtog slangen onsdag. Hurtig og god service

Elendig service!!!

Vi købte to bruseafskærmninger, den ene var på lager og den anden i restordre. Vi betalte begge og fik den ene med hjem og fik besked på at den anden ville komme i ugen efter. Ugen efter ringer vi, og får den besked at mandag ville de tømme containeren og så kunne vi hente tirsdag. Vi kører der ud tirsdag formiddag, men får den besked at containeren først bliver tømt kl 14. Det kan vi jo ikke forstå når vi er blevet lovet at vi kunne hente tirsdag. Til det fastholdes det blot at det har de aldrig sagt. ELENDIG SERVICE!!! Indrøm dog blot at I har taget fejl, det er da bedre end sure kunder. SÅ det vi har sparet ved at købe hos SPA kompagniet er snart spildt på kørsel. Ret træls, det startede ellers så positivt.

God service og hurtig levering

Igennem renoveringen af mit badeværelse har jeg haft dialog med Spakompagniet.dk. Jeg har modtaget hurtig og tilfredsstillende svar på mine spørgsmål.
Jeg bestiltevarene et badekar torsdag morgen, og havde allerede badekaret fredag middag. Badekaret svarede fuldt ud til mine forventninger.

Spa Kompagniet ApS Details

Visit Spakompagniet ApS