Spar Momsen reviews

Spar Momsen reviews

9.4

Lyn hurtig og billigt

Jeg bestilte en vare tirsdag aften sent, og kunne hente varer torsdag formiddag ved post Danmark. Super hurtig service, og varen var 300 kroner billgere end i andre butikker. Kan kun anbefales herfra.

Fantastisk service

I skal prøve at handle med Spar-Momsen - man får super god hjælp. Jeg modtog et produkt, som ikke helt levede op til mine forventninger - men det var min egen fejl, da jeg ikke læste produktbeskrivelsen så nøje ifm. bestillingen. Intet problem - de sendte et nyt produkt i opdateret udgave og medsendte returlabel til det første - uden ekstra omkostninger for mig. FANTASTISK!!!!!

Super..

Bestilte en Kenwood kødhakker, da de her var billigst og jeg kunne se at der ikke var problemer med dem på Trust Pilot. Fragt til 20,- uden omdeling, det er også ok.
Varen modtaget - her handler vi gerne igen..

Kanon god service og pris :-)

Super god service og så var elkedlen, jeg købte, ca. 150,- kr. billigere end andre steder. Havde varen allerede dagen efter, og den lever fuldt ud op til mine forventninger. Det er ikke sidste gang jeg handler her :-) !!!

hurtigt og enkelt

Hurtig levering. God pris. Pakken havde fået lidt en lidt hård medfart under transporten, men alt indeni var ok.

Så bliver det ikke bedre

Nem og overskuelig webshop.
Hurtig levering. God kommunikation. God indpakning

Hurtig handel til en god pris.

Super service :-)

Jeg havde været en smule uheldig med nogle fabriks skrammer på min nye kenwood køkkenmaskine. Jeg sendte en mail med billeder og fik svar samme dag. Den blev byttet uden problemer.
Jeg havde også købt en Pro slicer, den holdt så op med at virke den anden dag efter få ganges brug. Jeg skrev en mail om aften til sparmomsen og fik svar dagen efter. De ville oprette en reklamation hos kenwood og jeg ville snart få svar. I dag (2 dage efter) har jeg fået svar fra sparmomsen at kenwood har accepteret reklamationen og ville sende mig en ny.
Selvom jeg har været lidt uheldig med mine vare, har den service jeg har fået fra sparmomsen total opvejet alt. De har været utrolig venlig og hjælpsomme. Jeg vil uden tvivl bruge dem til mine fremtidig kenwood produkt købt og anbefale dem tilhver en tid.

Pålidelig og hurtig levering

Varen blev leveret i postbutikken 2 dage efter bestilling.
Pakket i en solid kasse. Desværre bar selve emballagen præg af at have været åbnet tidligere! Men det kan jo betyde, at de tager varer retur?
Kan sagtens tænke mig at handle hos Spar-Momsen.dk igen...
www.spar-momsen.dk

Reply from www.spar-momsen.dk

Hej Hans,
Tak for den pæne anmeldelse af dit køb hos os.
Jeg er dog ked af, at emballagen på din bestilling bar præg af at have været åben. Jeg har talt med vores pakkeafdeling, som fortæller at emballagen var noget "slidt" på hele sendingen af disse citruspressere, hvorfor de havde givet kasserne en gang ekstra tape. Jeg kan dog forsikre dig om, at det ikke drejer sig om en returvare. Jeg har tilbageført 10% af købsprisen til din konto grundet den slidte emballage - håber gaven vækker glæde.
Med venlig hilsen / Jan Møller

God service og hurtig levering

Her handler jeg bestemt igen. Fantastisk service og levering dagen efter.

God service og hurtig levering

Bestilte varen onsdag aften og fik den leveret mandag. Det gik hurtigt :-) da der desværre kun var mulighed for at betale med dankort, hvilket jeg ikke har, fik jeg en fin mail, om aftenen fra shoppen om en anden betalingsmulighed (fandt dog selv en løsning), rigtig god service :-)

Fungerede perfekt

Bestilte tirsdag og havde pakken torsdag, pakket ind, så der ikke kunne ske noget. Meget positiv oplevelse at det hele bare gik som smurt

Nemt og hurtigt. Hurtig svartid på henvendelse

Bestilte en varer kl. 10.26. Skrev 10 min. efter en mail for lige at få bekræftet hvornår varen blev afsendt. 30 minutter efter var der svar på mail om at den vil blive sendt samme dag. 5 min. efter var der en mail med Track n Trace

Ukompliceret og enkelt med hurtig levering

Top! Ingen anmærkninger til handlen og købprocessen. Savner blot flere betalingsalternativer.

hurtig levering

Varen var som forventet og alt som det skal være

God pris, hurtig levering

Intet at klage over. Har handlet ho Spar Momsen to gange - begge gange fuldt tilfreds.

www.spar-momsen.dk Details

Visit Spar Momsen