Spar Momsen reviews

Spar Momsen reviews

9.4

Fin service.

Varen blev leveret til den forventede tid, og var desuden pakket forsvarligt ind.
Spar-momsen er nem at finde rundt på, og det er med til at gøre hele oplevelsen som kunde nem og overskuelig. Det er bestemt ikke sidste gang jeg har brugt spar-momsen.dk, og jeg kan kun anbefale siden til andre.

Helt OK sted at handle

Hurtig ekspedition, kvalitetsvarer til konkurrencedygtige priser.
Har handlet hos Spar-Momsen to gange og har været fuldt ud tilfreds.
Spar-Momsen er et OK sted at handle.

Alt ok

Lidt langsom ordre behandling, men ellers ingen problemer

IGEN en super hurtig levering og service

Bestilte igen nogle varer ved dem (da jeg fik en super god behandling sidst), og pakken var der dagen efter.
Desværre havde deres leverandør pakket noget forkert i den ene pakke, og Spar-momsen sendte omgående en ny sammen med en returlabel.
Det kalder jeg super god og ikke mindst hurtig service.
Yderligere havde jeg nogle spørgsmål før handlen, som jeg sendte pr mail, og fik hurtig svar retur:
Så kan absolut anbefale dem :-)

super flot service

havde bestilt en vare som kom 2 dage senere med posten. Desværre da jeg åbnede var det en forkert vare. Skrev en mail med det samme og fik hurtigt derefte en ny mail at de beklagede og sendte den rigtige vare med det samme og en retur blanket til det forkert leverede. Synes det var fin og hurtig respons. .... Vi kan vel alle lave en fejl
Men kunne ikke lade være med at grine lidt af den barbermaskine jeg havde fået tilsendt, hvem står så nu og er lang skæget med en hot cup

Fantastisk

Bestilte mandag kl 17.50 og fik pakken onsdag formiddag :)

Kanon oplevelse

Hurtig betjeninge og god service

Lagerstatus passer ikke og ingen status ved forsinket levering.

Leveringstiden er lang... Der er åbenbart travlt.. De svarer dog på deres mail når man skriver. Det er jo dejligt..

Den første forsendelse forsvandt sporløst i PostDanmark. Alligevel sendte "Spar Momsen" straks en ny vare. Tak for god service!

Hurtig levering.

Varen kom dagen efter og var forsvarligt pakket.

Jeg bestilte en Kitchen Aid blender, som overraskende kom allerede dagen efter at jeg havde bestilt den over nettet. Blenderen var pakket forsvarligt ind og fejlede intet. Maskinen fungerer perfekt, så jeg er tilfreds.

Super god oplevelse. Kan varmt anbefales til andre

Bestilling af en Delonghi ESAM5600 kunne ikke være nemmere. Blev leveret efter lidt ventetid, men det var kun fordi at maskinen ikke var på lager. Masser af + herfra :-)

Nem bestilling og hurtig levering - tip top!

Jeg bestilte en grater til min Kenwood (tak til Spar Momsen for at gøre det nemt at finde et produkt, der passer lige til min maskine - det er jo en jungle i sig selv). Bestillingen var nem og overskuelig. Den kom dagen efter. Bum.

Dejligt sted af handle:)

Super god service, hurtig til at svare på mailen, afsendt samme dag som bestilt og jeg havde varen dagen efter, her vil jeg gerne handle igen :)

Ingen problemer ved køb og levering.

Kan derfor ikke udtale mig om reklamationsservice.

Let at bestille

Fin side - priser Ok, hurtig levering. - Anbefales

Ved handel er de Perfekt. Ved Reklamation/support arbejder de fortsat på at blive det.

Jeg har efterhånden handlet nogle gange hos dem og varene er altid kommet som forventet - Thumbs up der.

Deres support afd. har dog ikke altid været lige så effektive som salgsafd., i deres første behandling. Når jeg efterfølgende har kontaktet dem, for at høre status, har der været fuld fokus på opgaven som altid har endt ud med et tilfredsstillende resultat. Det har dog været irreterende, at jeg har været nød til at tage denne ekstra kontakt, hvorfor jeg ikke kan give dem 5 stjerner.

Så min konklution er at deres salgsafd. er helt i top, men deres supportafd.mangler lidt for at nå samme højde.

Rimelig forhandling

God dialog, alternativt produkt blev tilbudt, de bestilte vare viste sig at være i restordre, med udsigt til lang leveringstid.
En tilfreds kunde:-)

Hurtig levering, men....

Har lige fået min slowcooker, og den kom også rigtig hurtig efter bestilling. Men da jeg skal til at bruge den finder jeg ud af at stikket ikke passer til danske stikkontakter. Det stod ikke noget om dette, og var ret træls at skulle ud for at købe en adapter.
www.spar-momsen.dk

Reply from www.spar-momsen.dk

Hej Emma,

Jeg kan se på trustpilot, at du har modtaget en slowcooker med et forkert stik, hvilket naturligvis er en fejl, som vi beklager meget. Du har dog ikke skrevet til os, hvorfor vi har svært ved at ombytte varen, da vi ikke kan se hvilken ordre det drejer sig om. Du må meget genre kontakte os, så vi kan få løst fejlen.
Jan Møller, Spar-momsen.dk

Rigtig god service

Købte en Kenwood køkkenmaskine som gik i stykker efter knap en måned. Super venlig rådgivning omkring hvad jeg kunne teste inden jeg sendte varen retur.
Sendte den defekte maskine retur og efter en uge er der en ny på vej
Det kalder jeg service

www.spar-momsen.dk Details