Spar reviewed by

Spar (Eurospar) Ringsted

I dag skulle jeg købe en buket blomster til et gravsted, og på Eurospar's gulv står der en masse blomster på gulvet (buket - frit valg 29,95) og en masse blomster på hylden over (igen buket - frit valg 29,95).

Jeg vælger en buket fra gulvet og stiller mig i kø. Efter mere end 10 minutter i kø, kommer jeg frem til kassen. Den bliver slået ind til 100kr, og jeg påpeger, at der står 29,95 henne hvor jeg tog den.
Kasseekspedienten ringer nu efter en kollega, og da hun kommer frem konstaterer hun tørt, at den koster 100kr. Som hun sagde "så står den jo et forkert sted", samtidig med at hun lidt nedladende antyder, at man må jo være dum at tro den kun koster 30kr. Til trods for dette købte jeg min buket til de 100kr, nu hvor jeg allerede havde stået i kø i over 10 minutter.

Jeg gik bagefter hen og kiggede på deres blomsterudvalg igen og INTET sted står der nogen ting til 100kr (udover 1 urtekrukke i modsatte hjørne), så HVORDAN den kan være blevet sat et "forkert sted" forstår jeg ikke, da den ikke havde sit eget prisskilt.

Nej, jeg fristes jo til at tro, at dette er med vilje (det er ikke første gang jeg har oplevet prisfejl i Eurospar, men denne fejl var da til at føle på). Selve buketten jeg købte havde ingen prismærke på sig - se dette ville ellers have sparet mig (og DEM) for en del besvær.
Så alt i alt syntes jeg, at når man som butik laver sådan en fejl, så burde man enten yde den service at sælge varen til den angivne pris (hvilket vi selv gør i den butik jeg arbejder i), eller i det mindste have lidt mere ydmyg medarbejdere.
Michael L├Žntver and Mikkel Toxwenius found this review useful