SparePart.dk reviews

SparePart.dk reviews

9.0

JA!! OG DOG...

Super, Fint firma som har en fantastisk kundeservice og troværdighed, men jeg har dog haft at par problemer med dem da de ikke altid er lige opmærksomme på deres produkter. Jeg har efterhånden bestilt en del fra dem, og jeg synes at de er ved at falde af på den da de har i 2 omgange sendt defekte skærme til mig. KOM IGEN!

Dårlig service

Var i dag inde i butikken for at få repareret skærmen på en iphone 4, jeg bad om ( og betalte for) at få sat originalt glas i, men ved afhentning af telefon efter endt reparetion var noget tydeligt galt, glasset var alt for tykt, hvilket resulterede i at home-knappen sad meget lavt og var løs. De tilbød så at lave det om, og nu er det så som det skal være. Men jeg må sige jeg har dem mistænkt for at sætte uoriginale dele i til at starte med i håb om at jeg ikke ville opdage det, hvilket er totalt uacceptabelt! Desuden kunne jeg ikke få udleveret et indleveringsbevis da jeg afleverede telefonen hvilket jeg synes er utrolig dårlig service! Bemærkelsesværdigt er det også at første gang de reparerede telefonen tog det en time anden gang kun en halv. Det er første og sidste gang jeg handler der.
Gianni found this review useful
SparePart.dk

Reply from SparePart.dk

Hej Nathalia

Vi beklager meget hvis du har haft en dårlig oplevelse af vores reparations service.

Vi kan forsikre dig om at vi ikke snyder med kvaliteten på de reparationer eller de reservedele vi sælger, hvilket du kan få en fornemmelse af hvis du at læser de mange positive anmeldelser. Vi forsøger altid at yde den bedst mulige service.

Problemet med den skærm du fik ud skiftet var at rammen som holder skærmen ikke var limet ordentligt fra producenten. Der var kommet for meget lim ind imellem glas og ramme hvilket har hævet den lidt.

Det var desværre ikke vores normale teknikker som udførte reperationen så fejlen blev ikke opdaget før du fik telefonen udleveret.

Mht. den originale kvalitet du bestilte, skulle du have haft følgende ad vide.

Klasse A:
Klasse A kvalitet er super kvalitet på højde med originalen.
Funktionalitet og udseende er nøjagtigt som på originalen.
Det er den bedste kvalitet på marked og lægger sig meget tæt op ad originalen.

Klasse B:
Klasse B kvalitet er et rigtigt godt produkt til prisen, funktionalitet og pasform er stort set det samme som kvalitet A, men glasset tager lidt bedre imod ridser og fedt fingre.
Der kan forekomme en højre fejlprocent på Klasse B dele.

Man kan desværre ikke købe originale skærme direkte fra Apple, så derfor kan der forekomme fejl på enkelte produkter selv om man vælger klasse A kvaliteten.

Vi beklager endnu en gang hvis du har fået en dårlig oplevelse og indtryk af vores forretning.

Super hurtigt og nemt

Bestilte i går eftermiddags et nyt batteri til min mobil telefon. Allerede i dag da jeg kommer hjem fra arbejde ligger den klar til mig. Det var super nemt at finde det rigtige batteri til min telefon, og alting forløb fuldstændig uden tvivl eller spørgsmål. Her handler jeg helt sikkert igen.

Hurtig og billig

Købte et dæksel til min tlf. Modtog øjeblikkelig en bekræftelse, fik 20 min. efter en besked om afsendelsen, og modtog varen dagen efter. Perfekt.

Perfekt kundeservice og forståelse

Kanon service, efter bestilt skærm som viste sig at være forkert, til tabletten, fik de den retur og sendte os den rigtige uden problemer, og det foregik rigtig hurtigt.
Kan klart anbefales til andre, det er ikke sidste gang jeg handler der. :)

Fantastisk pålidelig!

Jeg bruger sparepart.dk som fast leverandør til alle mine reparationer, det skal de også forsætte med at være!
- Cirka 24 timers leveringstid.
- Altid venligt personale.
- Fleksible.

Thumps up!

Tllidsvækkende i den grad

Bestilte en ny HTC Legend skærm - arriverede 24 timer senere med GLS
Desværre samme nat - Legenden gik HELT død!
Returnerede den nye skærm dagen efter. Og nu er pengene refunderet.
Dem handler jeg med igen! Mvh Peter

Billigt og nemt

Bestilte et nyt jack-stik til min telefon og fik det 2 dage efter. De var den billigste side og siden er nem at finde rundt på.
Alt i alt rigtig godt.

Helt perfekt!

Bestilling og levering er helt perfekt. Blot 2 minutter efter ordreafgivelse kommer der en mail om, at ordren er afsendt. Dagen efter modtages den, meget fint emballeret.
Priserne og forsendelsesomkostningerne er acceptable. Der er ligeledes også hurtig og effektiv svar på mails.
Desværre løste de dele jeg havde bestilt, ikke mit problem med min telefon, hvorfor jeg returnerede ordren. Det forløb også problemfrit. Dagen efter jeg havde returneret, fik jeg en mail om, at beløbet var refunderet og samme dag stod beløbet på min konto. Bedre kan det ikke gøres.
Vender gerne tilbage en anden gang. De varmester anbefalinger herfra.

God butik med flot service

Jeg har flere gange handlet med sparepart.dk og hver gang modtaget det jeg har bestilt.
Jeg har modtaget en defekt vare en enkelt gang, men efter de var informerede fik jeg en ny med det samme.
Så meget flot service og god butik.

Dejlig forretning

Skulle have en ny knap til min iPhone 4. Bestilte den mandag morgen. Et par timer senere får jeg en besked om at pakken er sendt af sted.

Tirsdag formiddag får jeg pakken leveret. Det er god service!

Fantastisk service uden sammenligning!

Jeg har over en længere periode bestilt adskillige reservedele til telefoner gennem SparePart.dk. Altid med tilfredsstillende resultater. Da jeg en enkelt gang modtager en fejlbehæftet iphone-skærm og først opdager dette efter at have monteret den på telefonen, henvender jeg mig i håb om at kunne få den netop modtagne defekte skærm ombyttet. 7 minutter senere får jeg et positivt svar i min indbakke. Her har man ihvertfald at gøre med en meget tilfreds kunde, som ser frem til at handle meget mere hos SparePart.dk!!

Hurtig ekspedition og fremragende service

Har efterhånden bestilt 4 LCD/glas, skruer, kamera til iPhone 4. Med en enkelt undtagelse, hvor en vare var i restordre, kommer stumperne i løbet af 1-2 dage.
Da en enkelt LCD/skærm viste sig defekt, sendte jeg en mail kl. 11 den pågældende dag. Klokken 12 var der en returmail om, at en ny var på vej. Næste morgen kl 8 ringer postbudet på døren med den nye skærm. Der var også returæske med i pakken inkl. porto. Dét er service!

Køb af specialskruer, billigt og hurtigt

Jeg skulle bruge nogle specielle små skruer til en mobiltelefon jeg skulle reparere.
Jeg fandt den nemt hos netbutikken til en god stykpris og de blev hurtigt leveret.

Køb af mobil-batteri, var lige efter bogen.

Bestilte et batteri til mobilen, jeg fik den rigtige vare til den lovede tid.
Ja så kan man vel ikke forlange mere!

Den bedste service

Helt klart det bedste sted at handle dele til mobilen. Hurtig levering og virkelig god service selvom man bor i Grønland

Fantastisk!

Dejligt, venligt personale der ved hvad de taler om. Ikke noget vrøvl. Kun gode oplevelser hos dem.

Alt OK

God oversigt på sitet.
Hurtig (fabelagtig hurtig) fremsendelse.
Varen som forventet.

Det bliver ikke bedre.

Sendt min mobil til reperation, den blev repareret og sendt tilbage samme dag, jeg havde min mobil i hånden næste dag. Her er en butik hvor service er i top, god vejledning, super indpakning af varer, bare 100% tilfredshed. Jeg kan ikke anbefale denne virksomhed nok.

Vh
Natasha N

Hurtig ekspedition og eminent service

Jeg modtog min ordre dagen efter, jeg havde bestilt den.
Batteriet holdt dog ikke rigtig på strømmen. Da jeg beskrev problemet til kundeservice, bad de mig sende batteriet tilbage, hvorefter de sendte mig et nyt dagen efter.
Super service.

SparePart.dk Details

Netbutik med utrolig billige priser på tilbehør og reservedele til mobiltelefoner. F.eks. Covers fra 29 kr.

Visit SparePart.dk

Write to: john@sparepart.dk