Sparholstebro reviews

Sparholstebro reviews

7.4

Gensidig Tillid, God Kvalitet og Super GOD Personlig SERVICE

Jeg har siden 2004 haft sparekassen Holstebro.
Da vi købte hus i Køge, blev vi indirekte tvunget til at skifte bank til en af de store banker i Køge.
Efter et år i den nye bank, skiftede vi tilbage til Sparekassen Holstebro.
Selvom vi var ganske utilfredse med serviceniveauet i den store bank, så var min mand var ikke meget for at skifte til en jysk bank, inden selve skiftet. Han har altid har haft bank i samme by, som han bor og var tryggest ved det.

Han blev dog lynhurtig tryg i den nye situation og synes nu, ligesom jeg, at Sparekassen Holstebro er den bedste bank, vi nogensinde har haft.

At vi bor i Køge er ingen hindring for at have en bank i Vestjylland og vi oplever en fantastisk god service i dagligdagen, selvom vi kun er i Holstebro omkring én gang årligt.
Vi besøger banken, når vi er i byen, uanset om vi har et ærinde eller ej.

Sparekassens medarbejdere kommer til København nogle gange årligt, men dette har vi ikke haft behov at gøre brug af.

Vi anbefaler Sparekassen Holstebro til alle, der har lyst til at opleve en fantastisk god og personlig service. Få og billige gebyrer. En god netbank og nogle kompetente medarbejdere, der så godt som altid er til rådighed med hjælp og vejledning. Også selvom den foregår telefonisk.

Is Sparholstebro your company?

SPAREKASSEN Holstebro Details

Sparekassen Thy