Sparekassen Kronjylland reviews

Sparekassen Kronjylland reviews

4.5

sindel, villedning af kommende kunder og ikke mindst : falsk reklame.

ang den falske reklame: så reklamere de i stor stor stil med: vi låner gerne ud til nye kunder

NEJ det gør de så ikke

jeg søgte om at blive kunde og fremsendte budget og tre lønsedler og års opgørelse og udtog over hvad jeg selv har opsparret

ja så gar min info om min pensions ordning fik de narret fra mig (hvad de så ville med det)

da de så ENDELIGT ulejliger sig med et svar på om jeg kunne blive kunde og om de ville yde et lån (skal lige siges, jeg havde anmodet om et boliglån til et hus)

så var der ikke grænser for hvorfor det ikke kunne lade sig gøre, skal lige siges at det hus jeg havde set på koster 215 000, men som mægler sgade de havde fået en acept på at kunne sælge for 200 00

banken insistere på at jeg SKAL låne 250 000, det er jeg uenig med da jeg selv har 25000 så jeg vil mene at jeg kun ville låne de 215 max

jeg forsøgte på mindst 4 -6 forskellige løsniongs forslag til at imødekome dem (blandt andet sagde jeg at jeg havde nogle aktier som muligvis kunne realiseres ) men nej

jeg kan kun konkludere: AT kronjylland har bestemt sig 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 % på forhånd at de IKKE ville låne noget som helst ud

med mindre man hedder stein bakker eller claus riskjær petersen som har adskillige lig i lasten

MEN jeg fatter simpelt hend ikke at alle bankerne har fået så mange bank pakker betalt af skatteyderene når de alligevel ikke vil hjælpe den lille dansker

men kun de store svindlere som stein bakker og claus riskjær pedersen

Hej Carsten
Det er ikke vores opfattelse, at vi laver vildledende reklame og beklager, at du har fået den opfattelse.
Vi står ved vores ord om, at vi gerne låne penge ud til både gamle som nye kunder. Men vi lægger heller ikke skjul på, at vi altid laver en konkret vurdering og at vi i nogle tilfælde ikke ønsker at låne penge ud.
Vi har fuld forståelse for, at et afslag på at låne penge kan give anledning til frustrationer, men vi har ikke mulighed for her på et offentligt sted, at kommenterer en specifik kunde. Det må og kan vi ikke og derfor kan vi på dette sted ikke give andet end et generelt svar. Hvis du ønsker andre øjne på din sag, kan du skriv til jpsd@sparkron.dk.

Al for konservativ

Jeg har været i Sparekassen Kronjylland i efterhånden 6 år - og jeg var rigtig glad i starten. Det gik nemt med at flytte over og jeg kunne få lov til at få kassekredit og dankort - noget som er uundværligt for en studerende.
Tiden gik og jeg læste videre. Jeg flyttede og fik jordens bedste rådgiver! Han var simpelthen så venlig og forstående for studerendes trange kår. Uheldigvis var han så god at han blev flyttet til hovedafdelingen. Jeg fik så en ny rådgiver, der var nyuddannet. Hold da op! Her fik jeg bl.a. at vide jeg var uansvarlig og jeg burde sælge min hest og begynde at spille håndhold (!!) til trods for jeg havde levet med et stramt budget længe og overholdte aftaler. Flyttede igen og fik endnu en gang en rigtig god rådgiver.

Nu er jeg så flyttet sammen med min kæreste, og vi har ville have en fælles bank. Han har ikke haft problemer med at "flytte" fra hans bank. Det har faktisk kørt som smurt. MEN så heldig var jeg ikke! Mine konti og kort blev spærret fra det ene minut til det andet. Min løn og det hele blev holdt som "gidsel" hos Sparkron. Jeg ringede og fik overført nogle penge, for lidt skulle jeg vel leve af. Der var kun arrogant svar og langsom hjælp at hente. Nu er mine penge så blevet frigivet - og jeg stiller spørgsmål til det - her får jeg igen bare et koldt, kort og arrogant svar at jeg kan ringe til min nye bank! Så ved man lige som godt man ikke er velkommen i Sparkron mere!

Derudover koster ALT penge i Sparkron - veksling af valuta, MasterCard (som burde være gratis fordi jeg havde en uddannelseskonto men betalte over 300 kr. om året for det)

Ja, det er sgu ikke i orden!

Hej
Sådan som du beskriver dine første oplevelser i Sparekassen Kronjylland, er sådan vi gerne vil være og opleves af vores kunder.
Hvad du derefter har oplevet og har fået dig til at forlade os, er på ingen måde noget vi er stolte af. Vi bruger kommentarer her på trustpilot, facebook og kommentarer sendt direkte på mail til at blive bedre. Derfor er du meget velkommen til at skrive direkte til jpsd@sparkron.dk og forklare mere om, hvad der er gået galt og også gerne, i hvilken afdeling du var kunde. Så er det nemmere for os at lære af det du fortæller.
Tak for kommentaren - vi ville ønske du havde haft lyst til at give en mere positiv en af slagsen.
Sparekassen Kronjylland

God service og billig rente

Er virkelig glad for mit skift til Sparekassen Kronjylland - som har en afdeling på Frederiksberg. Fik den bedste rente ud af de banker, jeg undersøgte (Laan og spar, Danske Bank, Jyske Bank, Nykredit og Sydbank. Sidstnævnte vendte ikke engang tilbage selvom vi har firmaaftale gennem mit arbejde).

Hej Signe
Tak for din kommentar og velkommen til Kronjylland.

Sparekassen Kronjylland

Verdens bedste bank - uden problemer

Hej.
Jeg vil til hver en tid anbefale Sparekassen Kronjylland til andre. Jeg har altid fået god service, de har god kundekontakt og ringer man, får man altid svar på ens spørgsmål uden tøven!

Jeg har nu været kunde i 6 år privat og 3 år med virksomhed og er tilfreds i begge anlæggende. Jeg flyttede kort med virksomheden i en periode, men kom hurtigt tilbage.
Hvis en ting skal ændres, er det kun deres udlandsgrænse på virksomhedskort - men dog overlever man nok! :)

Så for at runde af, så er det en bank der går op i kundepleje, er hurtige til at hjælpe og som jeg til hver en tid vil anbefale til andre!

Dertil skal det også siges, at jeg har fået lov til at beholde min bankrådgiver, efter Sparekassen Østjylland gik ned og man har ikke mærket det lille bump banken havde. Flot klaret.
//Maria

Hej Maria
Tak for dine kommentarer - dem er vi naturligvis glade for.
Angående vores udlandsgrænse på virksomhedskort: Da jeg ikke ved, hvilket kort du har, kan jeg ikke give dig en løsning her. Men der er måske mulighed for en anden korttype eller en anden løsning. I hvert fald vil jeg opfordre til at du tager en snak med din rådgiver for at høre, om der er noget der kan gøres bedre for dig.

Sparekassen Kronjylland

Kunderundbold og minus på kundekontakt!!!!

Øv øv... Jeg lod mig overtale til at skifte til Sparekassen Kronjylland, da de garanterede tryghed og superpersonale. Det viste sig så at være stik modsat. De er ikke interesseret i kontakt med deres kunder!
Ringer man ind for at snakke/booke møde med sin bankrådgiver er personen syg, i møde, på ferie eller gået hjem- fair nok, de ligger så en besked til rådgiveren, som ville vende tilbage senest dagen efter. NOT, jeg har kun oplevet, at de ringer tilbage 1 ud af 10 gange! Det er simpelhen for dårligt, når det handler om ens økonomi. Men jeg kan kun sige, at personalet i banken må da kun være tilfredse! For jeg har aldrig oplevet så meget ferie og så korte arbejdsdage!
Sender man derimod en e-mail får man ikke svar, så hvis de læser ens mail kunne det være rart med et svar. Når man så i ny og næ for fat i en, som kan give nogle svar, får man af vide, at man ikke længere har den samme bankrådgiver. Og rigtigt nok, hvis man går ind på hjemmesiden, så er personen fjernet. WTF, er man så lidt værd, at man ikke bliver orienteret om skift af bankrådgiver?! Jeg har skiftet bankrådgiver 5 gange på tre år, og jeg er kun blevet orienteret om det første skift!
Personalet i afdelingen i Aarhus N er verdensmennesker. De flytter rundt på penge unødigt og trækker regninger tilbage, selvom man har orienteret dem om, at de er en eller to dage forsinket og dette sker især ved overgang mellem dagpenge/kontanthjælp og SU, hvor man har faste aftaler. Men disse er jo ikke gældende, hvis den pågældende bankrådgiver har ferie, og en anden lige mener at han skal blande sig... Hvad skal aftaler så til for, når det bare handler om en forsinkelse og pengene bliver dækket ind dagen efter?
Dette er desværre ikke halvdelen af de dårlige oplevelser, som jeg har haft med denne bank.
Vi låner penge til en bil og det var super dejligt. Som sikring for tilbagebetaling aftaler vi, at de får hold i bilen på det lånte beløb(19000), og dette forsvinder når bilen er betalt. Der kommer så et brev ind fra tinglysningen, at de har gjort krav 50.000 i bilen! Da de 19000 blev tilbagebetalt efter 1,5 år, opdager vi, at de stadig har hold i bilen, som vi fandt ud af i forbindelse med forsikringsskift. Hvad er det for noget svindel! Men bankrådgiveren, som indgik aftalen arbejder der ikke mere, så det er jo påstand mod påstand!
Så kom det værste efter min opfattelse. Vores rådgiver er på ferie og vi lige så, og vi aftaler, at vi skal snakke sammen når begge parter er kommet hjem, da vi endnu engang går fra to gange alm. lønindtægt til SU, og der sikkert opstår problemer igen. Da vi så kommer hjem ligger der et fint brev i postkassen fra Sparkassen Kronjylland (fra en anden rådgiver), som skriver, at vi ikke længer kan have PBS i deres bank pga registret overtræk efter flere tilfælde. Ja, der er 5 tilfælde på tre år, hvor fire af dem er aftaltovertræk pga skift i lønindtægt og den sidste var en svipser i forhold til forsikringer, da vi havde glemt denne, men den blev dækket ind til måneden efter. Siden da, har vi ikke kunnet få kontakt med vores rådgiver, som hverken besvarer opkald eller mails. De har lukket vores budgetkonto, hvor der står 3500, som vi ikke kan få adgang til! Svineri, de skal jo stadig bruges til at betale regninger med, når de nu ikke "kan stå indenfor" det mere.

Personligt er jeg ligeglad nu! Banken kan rende mig et vist sted! De gider ikke holde et møde eller snakke med en. De er ukontaktbare, uinteresseret og ligeglade med deres kunder og samarbejdet mellem kollegaerne er ikke eksisterende. Det kan man jo kun konstatere, når man har fået en så ringe behandling.
Desvære må jeg meddele banken, at ordet spredes hver dag om at forlade denne skod bank og jeg hører også om flere og flere, som anbefaler folk at holde sig væk!

Hej Nina
Vi er på ingen måde glade for den beskrivelse du giver af os, for det er meget langt fra, hvad vi vil stå for.

Sådan som du beskriver dine oplevelser, er der plads til forbedring og derfor vil jeg spørge, om du have ulejlighed med enten at komme til et møde med mig, eller ringe, så du kan uddybe og forklare nærmere, hvad der er sket mellem os og dig.

Jeg er naturligvis klar over, at du har taget din beslutning om at forlade os, men jeg vil meget gerne tage imod dine forklaringer direkte.

Villy Dokkedal - tlf. 8739 1522
Souschef
Aarhus Nord afdeling

Ikke til at stole på og stor forskelsbehandling.

Jeg har været kunde i Sparekassen Kronjylland i 20+ år cirka og har gennem flere gange lånt penge af dem og aldrig misset en betaling.
Så i 2013 hørte jeg om jeg kunne låne penge af dem til et forbrugslån, der blev ikke engang spurgt om hvor mange penge jeg tjente eller ligende der kom bare et nej fordi jeg er førtidspensionist.
Et par måneder senere kommer der et brev om at fordi jeg har basiskontoer hos dem skal jeg til at betale penge til dem hver 3. måned.

Så ud over jeg ikke har en skid fordele ved dem så vil de til at have jeg skal betale for at være kunde hos dem, men åååh nej du må ikke noget hos os ud over at give os penge. Men de vil godt låne penge til unge der har en elendig økonomi men ikke til dem der har styr på deres penge det giver ikke mening.

Jeg vil råde alle til at smutte fra denne bank eller lade være med at blive kunde der for det de har gang i er klasse forskel, hvis du har penge eller vi ser en mulighed i dig om du har det eller ej vil vi låne dig penge, men hvis du er pensionist, førtidspensionist eller på anden måde på overførsels indkomst så kan du kysse vores R** for at sige det pænt.

Jeg har fået af vide fra sparekassen at ja du kan lige så godt skifte bank for du kan ikke få nogle fordele hos os mere.

Ud over disse småting så vil de til at have 30 kr hver gang du har brug for at have gjort noget ved kassen. Så du kan ikke gå ind i en afdeling og sætte penge ind uden de skal have 30 kr fra dig. Plus de vil have 50 fra hver basiskonto hvis du ikke er garant eller ligende. igen klasseforskel for hvor mange ældre bruger netbank, nej de vil bliver rippet.

Så for at opsummere hold jer fra denne bank.

Det Hjælper så ikke at fra den 1. marts vil de have penge når man skal have hjælp ved kassen. De er self ikke den første bank der gør dette, men det der er frusterende er at de har ikke et gratis alternativ til hvis du skal sætte kontanter på en af dine kontoer. Nogle banker har et gratis alternativ hvor der er en "automat" hvor du sætter de "kort" i og så giver maskinen kontanterne så de bliver sat ind.

Nej nej du har ikke et gratis alternativ til at sætte kontanter på din konto..

Hej Michael
Det er trist at du efter 20 år som kunde, har fået en så negativ opfattelse af os.
Vi må og kan ikke kommentere konkrete kundeforhold offentligt, så derfor får du ikke på dette sted nogen kommentar til vores afslag på et forbrugslån.

Det er rigtigt, at vi har indført et gebyr på 50 kroner i kvartalet for basiskonto+. Så er det gratis at oprette og bruge hævekort, netbank og mobilbank og man kan gratis benytte hævekort i vores automater. Hæver du ved kassen koster det 30 kroner.

En basiskonto+ tilbyder vi kunder, hvor husstandens samlede engagement hos os er mindre end 20.000 kroner. Er husstandens engagement større end 20.000 kroner eller er du under 21 år tilbyder vi konti uden gebyr.

Vi har indført gebyret for at få dækket nogle af omkostningerne ved at stille en konto til rådighed, men vi har sat gebyret relativt lavt i forhold til de omkostninger der er forbundet med at drive en konto og sammenlignet med andre banker.

Super bank!

Vi har haft Sparkron siden sparkassen østjylland gik ned... vi har samme rådgiver nu som vi havde før, og vi har altid følt os velkommen når vi kom i banken... - det betyder utroligt meget at kemien mellem kunde og rådgiver fungere...

vi har aldrig haft problemer med banken... så jeg kan ikke forstå alle de ting der bliver skrevet her...

Selv min revisor er rystet

Hele vejen igennem dyr og uduelig. Af uheldige oplevelser er der mange. For eksempel spurgte jeg til om mit kreditforeningslån, der lå på 7 % ikke burde laves om, andre betalte 1-2%. Det skulle straks laves om. En uge senere kunne de i banken slet ikke huske hvad vi havde snakket om, men de ville tage det op. Endnu en uge senere havde de igen glemt sagen og ønskede ikke længere at gøre noget ved det. " det kunne nok ikke svare sig på et lån på 1,2 mil.
Pga. En stor ordr. Skulle kassekredit hæves med 100.000 i 4 mdr. Pga. Rigelig dækning var det bevilgeligt straks pr. Telefon. Men ak. 10 dage senere var alt glemt. Nu skulle de kigge på det. 4 dage sener kom de frem til at jeg skulle stille pant i mine regninger for 500.000. Noget presset pga. Deres snøl havde jeg intet valg. Og måtte betale 8000,- i tinglysning. 30 dage senere fandt jeg så ud af at det jeg havde fået var 30 dages bevilget overtræk. Og ikke mere. Her bedte jeg om at snakke med direktøren, det var i jærgergårdsgade afd. Han startede med at meddele jeg aldrig var blevet lovet mere og at de ikke havde taget nogen pant. Han mente jeg løj og ønskede end ikke at jeg kom ind med papirerne på at de havde taget pant. Men når han fik tid skulle han da kigge på det. I mellemtiden kunne jeg så ikke betale mine kreditorer. 1 uge senere ringede jeg igen for at høre på status. Men nu ønskede direktøren ikke at snakke om det alligevel da jeg jo nok alligevel snart skiftede bank.
Det tog dem så mere end 3 måneder at overføre mine konti til arbejdernes Landsbank. Hvor min firma kassekredit faldt fra 14% hos spk Kronjylland til 7 % hos Al. Boliglån gik fra 7% til 2%.

Hej Per
Vi medgiver, at der er sket flere beklagelige fejl i forbindelse med dit engagement. Det er dog ikke alt i din beskrivelse, som vi er enige i, men vi må ifølge lovgivningen ikke kommentere konkrete detaljer offentligt.
Vi beklager de fejl, der er sket, og de ulemper, det har haft for dig.

Banken er blevet langsom/sløv

Har været kunde i sparekassen østjylland i mange år. Og var meget tilfreds. Men efter at skiltet er skiftet ud oplever jeg som mange andre at alting trækkes i langdrag, og rådgivningen halter.

Hej Michael
Tak for din anmeldelse - i dine øjne er der tydeligvis noget vi kan gøre bedre.
For at vi kan blive bedre, har vi behov for at du giver mere specifikke oplysninger. Jeg vil derfor bede dig fortælle, hvad du har oplevet, i hvilken situation og afdeling. Alt dette kan du enten fortælle direkte til afdelingen du er kunde i eller du kan sende din beskrivelse til: jpsd@sparkron.dk.
Jeg håber naturligvis at du vil mærke, at vi generelt set ikke er hverken langsom eller sløve og at du igen bliver tilfreds med at være kunde hos os.
Jens Frovin Stampe Dahl
Sparekassen Kronjylland

Sikke mange negative anmeldelser?

Jeg kiggede tilfældigt ind på Trustpilot kategorien for banker og opdagede at Sparekassen Kronjylland lå så lavt her. Det overrasker mig ganske meget må jeg sige.
I forbindelse med vi købte hus nær Aarhus sidste år shoppede vi rundt imellem bankerne i Danmark og forsøgte at finde den bank der var mest imødekommende og gav de bedste forhold. Det var uden betydelig konkurrence Sparekassen Kronjylland (specifikt Aarhus Nord afdelingen)..
Vi har så været der siden og har været 100% tilfredse igennem hele forløbet. De har været gode til at rådgive, gode til at forhandle med om renter, lån mv. Og så har de været fleksible når der pludselig kom noget uventet, f.eks. i form af den vandskade vi opdagede, der betød vi greb chancen og investerede ganske mange penge i en renovering med delvis finansiering fra banken (til lav rente).

Det er muligt Sparekassen Kronjylland ikke er banken for dig hvis du ikke har den største økonomi .. det skal jeg ikke kunne sige. Men for os med en relativt standard arbejdende familieøkonomi, er det den helt rette bank.

Hej Michael
Tak for dine kommentarer og de fem stjerner.

Arrogant og letsindig

Jeg har i mange år haft Sparekassen Østjylland som pga. konkurs blev overtaget af Sparekassen Kronjylland. Efter et godt og seriøst samarbejde er det blevet helt anderledes med Kronjylland. Jeg oplever nu dårlig service, hånlig og arrogant kommunikation fra deres side, en betydelig forhøjelse af renter og gebyrer samt en letsindig omgang med mine ting. Eneste plus er at jeg har fået lov at beholde samme bankmand som jeg havde i Sparekassen Østjylland, men han kan bare ikke gøre noget ved forretningsgangen i denne nye bank. Desværre. Jeg har altid holdt aftaler indgået med banken og betalt mine ting, men når de skal gøre noget for mig sejler det og bliver trukket i langdrag. Har oplevet at blive grint af i telefonen da jeg bad om at få hævet en større opsparing for at kunne dække nogle udgifter i en lille virksomhed jeg har kørt. Jeg har aldrig oplevet noget i denne stil før og har hørt fra bekendte at de også oplever denne arrogante holdning i banken. Jeg mangler ord, men kan da sige at jeg er vildt ked af at det ikke gik for Sparekassen Østjylland for det var noget helt, helt andet.

Hej Lone
Det er en trist beskrivelse du giver af vores virksomhed. Vi beklager meget det skete og takker dig for, at du har givet dig tid til at beskrive din oplevelse. Det giver os anledning til at overveje, hvad vi kan gøre anderledes, så hverken du eller nogen anden får en behandling som du beskriver.
Du vil blive kontaktet af din rådgiver, så du får lejlighed til fortælle nærmere om dine oplevelser.

Trusler og chikane

Har været på ferie i udlandet, hvor vi har glemt vores lommepenge hjemme. Skriver straks til vores bankmand, og gør ham opmærksom på, at der vil blive trukket penge på kontoen, som muligvis vil komme i minus, men som vil blive inddækket ved hjemkomst. Hans respons er, at det jo ikke er aftalt, og at der jo så ikke må komme overtræk! Jeg skriver tilbage, at der jo som sagt ER penge, blot på køkkenbordet, og at vi vil være lidt ilde stedt hvis ikke vi må bruge kortet. Som respons på dette, skriver han, at vi jo må håbe, at der ikke kommer overtræk, for som jeg selv siger, vil vi jo være ilde stedt!!!
Det synes jeg fandme er for dårligt! Man sender Info og bliver dernæst sjoflet og truet, det ødelagde hele ferien, og er dybt uprofessionelt og har intet med service at gøre!
Jeg vil aldrig anbefale Sparekassen Kronjylland til nogen, ALDRIG!

Hej Per
Det er tydeligt, at du ikke er tilfreds med forløbet. Jeg kan ikke kommentere det aktuelle forløb her på trustpilot.dk, men vil dog sige, at der højest sandsynligt er tale om, at en venlig ment bekymring er blevet opfattet på en anden måde end den er ment.
Jeg vil stærkt opfordre til, at du tager en snak med din rådgiver, så han kan få lejlighed til at forklare baggrunden for, hvad der er sagt eller skrevet. Jeg håber misforståelsen kan blive ryddet af vejen.

Pålidelig.

En pålidelig og bundsolid sparekasse med en ansvarlig kunderådgivning. I Sparekassen Kronjylland er der styr på udlånspollitikken, og de lover dig ikke noget, de reelt ikke kan holde. man får en grundig gennemgang af sparekassens serviceydelser og også en redegørelse for metoder til at slippe for gebyrer. Spørgsmål besvares altid venligt, og der er hjælp at hente, hvis du er kommet ud i en vanskelig økonomisk situation. Jeg har haft sparekassen som pengeinstitut siden 1996.

Sparekassen Kronjylland "stjæler" fra fattig studerende

Sparekassen Kronjylland ”Stjæler” fra fattig studerende

d. 14. dec. 2012.
Jeg har nu ventet i 14 dage på at få mine SU-penge.

MEN HAR ENDNU IKKE FÅET DEM.

Jeg har dokumentation fra SU-styrelsen på at de har overført pengene til min nemkonto.

Men Sparekassen Kronjylland nægter at have modtaget beløbet og påstår at SU-styrelsen ikke har overført pengene.

Jeg har nu fået dokumentation fra SU-styrelsen at de har overført beløbet til min konto. Denne dokumentation viste jeg banken, som ikke ville akceptere denne men blot afviste denne og sagde at de havde 30 lignende sager. De nægtede at forholde sig til den fremskaffede dokumentation.

Banken ”sylter” mig! OG lader mig være et gidsel i deres system.

Banken er netop blevet fusioneret med en anden bank og er ved at omlægge alle konti.

Så hvor er mine penge?

Jeg er en fattig studerende, som ikke har kunnet betale min husleje og hverken har råd til mad eller at holde jul.

HVAD SKAL EN FATTIG STUDERENDE GØRE?

Kan nogen hjælpe mig? For Sparekassen Kronjylland er ikke en bank der hjælper.
DE STJÆLER BLOT DINE PENGE.

Mvh. Steffen Petersen

Dårlig stil....

De glemte og overføre min nemkonto, så fik ikke mine penge og de ville IKKE hjælpe da jeg spurgte, hvorfor jeg skulle straffes for en fejl de har lavet.

Super service!

Jeg har i dag oplevet en super god service hos Sparkassen Kronjylland... og det selvom jeg ikke er kunde hos dem.

For en lille uges tid siden overførte jeg et beløb til en konto hos dem. Det viste sig desværre, at jeg havde tastet forkert kontonummer.

Egentlig mener jeg ikke at jeg lovmæssigt har krav på at få ført beløbet tilbage. De udviste imidlertid stor venlighed, fandt ud af hvor pengene var havnet, kontaktede modtageren for at få godkendt at de kunne annullere overførslen og førte beløbet tilbage til min konto.

Det kalder jeg god service!

Sparekassen Østjylland - nu Sparekassen Kronjylland Hinnerup

Efter sparekassen Østjylland/Kronjylland mistede jordforbindelsen fuldstændigt og lod renterne tage en himmelflugt til langt over niveau i andre pengeinstitutter, så valgte vi at kigge andre veje.
Vi har nu fået andet pengeinstitut og renter der er flere procent point lavere på låneprodukter. Sparekassen har dog svaret igen med at være mega sløve til at få vores konti overført til den nye bank. Burde ellers mene, at vi har betalt rigeligt for at de har meget personale, da garantbeviser blev tabt ved sparekassens krak.

Kan kun på det kraftigste fraråde, at andre stifter bekendtskab med Sparekassen Kronjylland i Hinnerup.

Okay bank

Dengang var jeg kunde hos sparkron ca 4 år, jeg var garant og havde en børneopsparing. Jeg huskede, at jeg fik gæld og de fastlog renten på ca 12,xx pct. Det var uacceptabelt og jeg flyttede til en anden bank, hvor de gav rente MEGET lavere.

Jeg husker dygtige og gode bankrådgivere, men bankens politik forstod jeg ikke.

Bedste bank jeg har været i til dato

Jeg har været i en håndfuld forskellige banker efterhånden, men er rigtig glad for at være i Sparekassen Kronjylland.

Min bank rådgiver har stor forståelse for mig, mine behov og forstår hvor jeg vil hen. Det gør at vores kommunikation altid går som smurt, og vi altid når til en fælles enighed.

Jeg anbefaler sparkron til alle jeg kender.

Helt fint

Jeg har været kunde i over syv år og har intet at indvende.
De gange jeg har været i deres filialer har jeg kun mødt glade og imødekommende medarbejdere.
Jeg er fint tilfreds med deres netbank, som også fungerer godt på min iPhone

Sparekassen Kronjylland Details

Visit Sparekassen Kronjylland