Sparmail reviews

Sparmail reviews

Very low
1.5

Trælse mails

Jeg har løst det ved at videresende alle mails fra dem til
kundeservice@mikkelsenmedia.com og til
salg@mikkelsenmedia.com

Derefter har jeg fået en mail hvor der står at jeg endelig er frameldt deres "nyhedsbreve"

generende mails og umuligt at afmelde

er meget irriteret over deres mails som er umulige at afmelde. har skrevet til dem flere gang og det kan bare ikke lykkedes mig.

Virkelig irriterende SPAMvirksomhed

VIRKELIG irritenrende SPAM virksomhed!!!
Har frameldt mig igen og igen, men de vil ikke...
Jeg har selv brugt følgende metode for at tilbagebetale dem med samme mønt :
Skriv ord "Nyhedsbrev" i google, der vil vælte frem med virksomheder, der gerne tilmelder dig til deres nyhedsbrev. Kil på nogle af dem, meld dig til med SPARMAILs emailaddresser, som er :
Kundeservice@mikkelsenmedia.com

Salg@mikkelsenmedia.com

...Man skal så også sige, at hvis du henvender dig personligt og beder dem om at slette dig, gør de det. Så nu har vi spammet hinanden, og de skal ikke høre fra mig igen... Derfor...halvandet stjerne herfra.

Spam spam spam

Som andre har sagt er det kun spam som man ikke kan framelde sig. Jeg har sendt dem til DR Kontant i dag, og håber at de laver et nyt afsnit om Mikkelsen Media (på trods af at de har været efter PointShop før).

Spam spam og atter spam

Kunne ikke få lov til at melde mig fra pr. mail som der ellers står man kan. Prøvede så at ringe til dem, og har nu ikke fået mails fra dem i lidt over et døgn. Så tror det virker nu.

spam spam spam spam spam

Jeg kan heller ikke slippe af med deres spam mails. Har frameldt mig utallige gange på deres hjemmeside, men deres mails bliver ved at dukke op igen og igen i min postkasse.

Som så meget andet af det spam jeg får, er det noget jeg har fået på nakken fra Pointshop.dk, selvom de bedyrer de ikke sneder spam ud, men det gør de. Det er helt tydeligt da de ved en fejl har registrere 2 af mine mailadresser, og jeg kan se at ny spam dukker op samtidig i de to maiæbokse, så det kan jo kun være ét sted kilden er.

Spam sucks og sparmail er spam så do selv the math!!!

SPAM!

Som så mange andre blir jeg bombarderet med spam fra Sparmail uden på noget tidspunkt at ha tilmeldt mig deres nyhedbrev.
Og jeg har ligeledes forgæves forsøgt gang på gang af afmelde nyhedsbrevet uden resultat.
Nu blir hver enkelt mail videresendt til dansk@spamklage.dk så ka man jo håbe på der blir gjort noget ved det fra myndighedernes side!

SPAM

Det er tilsyneladende umuligt at afmelde e-mails fra Sparmail.dk
Jeg har prøvet 20 gange og sendt flere e-mail til dem.
Der må da være en myndighed der griber ind!!!

Kan ikke komme af med dem

Har ikke tilmeldt mig deres nyhedsbrev, men bliver bombarderet med mails fra dem, har prøvet at afmelde mig på deres hjemmeside 40 gange.. Har sendt mails til den om at slette mig. Men intet sker, ret irreterende, hvis man blokere dem, sender de bare fra et andet navn... Det er ret øv, men kan se jeg ikke er den eneste med problemet..

Ekstrem dårlig service!

Jeg har aldrig accepteret nyhedsbreve fra Sparmail, men alligevel fik jeg dem. Da jeg så prøvede at afmelde mig deres satans spam-mails, blev jeg ved med at få dem. Jeg blev ved og ved med at afmelde mig og blev til sidst nødt til at ringe ind og bede dem om at fjerne min email fra deres liste omgående. Jeg havde også svært ved at komme i kontakt med Sparmail via telefon, men jeg er godt nok glad for at jeg kom igennem til sidst.

I det mindste kan man slippe ud pr telefon

En opringning til 6619 0600 førte frem til en medarbejder, der siger, han har fjernet mig fra mailinglisterne - så nu håber jeg, det holder. Overvejede at give 2 stjerner, for hermed kunne det jo være værre, men nej! Det er ekstremt irriterende, at
1) man modtager stribevis af mails, der må være på kanten af loven, hvor det fremstilles som om, man har vundet noget eller har særlig stor chance for ("er tæt på") en gevinst, og det er helt klart ikke tilfældet
2) man melder sig fra igen og igen på deres hjemmeside, og det virker ikke.

Helt uacceptabelt. Men hvis telefonafmeldingen nu virker, så vil jeg lade være med at anmelde firmaet, som jeg ellers havde tænkt mig. Og opfordrer andre til at bruge telefonen også.

Afmelding virker ikke

Har nu prøvet at afmelde deres nyhedsbreve gennem et års tid. Det kan bare ikke lade sig gøre.
Heller ikke, som nogen skriver her, via telefon. De siger bare, at man skal framelde sig i mailen.
Har også prøvet at sende dem en mail direkte, ingen reaktion.

Spam spam spam

Jeg modtager jævnligt mails fra sparmail.dk

rutinen er den samme hver gang:
1. Afmeld min email hos sparmail.dk
2. videresend mailen til dansk@spamklage.dk
3. udfyld klageformularen over spam hos forbrugerombudsmanden

...og lige meget hjælper det. Jeg modtager stadig mails fra dem.

Kan ikke framelde spam mail fra Sparmail

Det er ikke mulige at slippe for SPARMAIL. Men alle I der heller ikke gider deres møg spam, skriv lige en mail til dem under "kontakt". Deres server må vel gå ned på et tidspunkt, hvis man skriver ofte nok! Jeg skriver hver gang, de har skrevet til mig.

Afmeldelse ikke muligt

Ligesom mange af jer andre, har jeg gentagne gange forsøgt at afmelde mig nyhedsbrevet fra sparmail.dk. Selvom jeg får en alert om, at jeg nu er afmeldt, fortsætter nyhedsbrevene med at komme.

Jeg har derfor nu henvendt mig til Mikkelsen Media ApS, der ejer sparmail.dk og samtidig har jeg sendt en klage til forbrugerombudsmanden.

Jeg forstår simpelthen ikke, at de kan blive ved med at tillade sig denne opførsel. Der må da være andre, der har klaget over dem. Jeg tror ikke, deres afmeldelses funktion overhovedet gør noget, andet end viser den alert.

Her er kontakt-oplysningerne til Mikkelsen Media ApS:

Kundeservice:
Kundeservice@mikkelsenmedia.com

Salg:
Salg@mikkelsenmedia.com

ingen kontakt, ubrugelige råd & reklamer

det er umuligt at afmelde sig deres mail, har 4 uger dagligt at afmelde mig, de svare ikke på mail, det er IKKE ok

er ikke et selskab

sparmail er ikke et selskab de har ikke noget svr nr. man kan ikke afmelde sin email og de svare ikke når man skriver til dem
der er ikke noget tlf nr eller adresse på siden
skat burde se på ham der står bag siden

Mails kan ikke frameldes!

Sparmail får en stjerne af mig, da det er umuligt at framelde nyhedsbrevet. Jeg kan se af de øvrige anmeldelser af dette firma, at alle har samme problem.
Hvad gør man for at undgå yderligere mails/nyhedsbreve fra dette aldeles useriøse firma?

Sparmail ophober et register med E-mails - uden at varetage deres modtageres interesse!

Jeg har nu adskillige gange forsøgt at afmelde mig deres mailservice, kontakte dem via deres kontaktformuler og at opstøve en tredje måde at kontakte dem på.
Der automatiske afmeldelse af maillister, virker tilsyneladende ikke, hvilket i sig selv er imod den danske markedsføringslov og det man juridisk kalder for god skik!.
Jeg har efter hånden er mistanke om, at dette handler om at ophobe et mailregister, så man kan få værdisat en virksomhed, som i øvrigt slet ikke har taget de indlæg der er oprettet her seriøst.

Og lige i skrivende stund, kan jeg så se her på trustpilot, at de har en mailadresse der hedder info@sparmail.dk - så er spørgsmålet jo om den er aktiv eller det foregår på samme måde.

1 stjerner herfra pga alt besværet.! - som i øvrigt ikke er løst.

Ring og klag

Virksomheden bag Sparmail.dk hedder Mikkelsen Media ApS.
Dem ringede jeg til. og fik dem straks til at slette mig fra deres liste.
Men der havde jeg også prøvet at slette mig selv rigtig mange gange uden held. Så bare ring til dem, de trænger til et par opkald eller to. ;)

Is Sparmail your company?

Sparmail Details

På SparMail har vi samlet internettets bedste gratis tilbud.Vi samarbejder med Danmarks største udbydere af tilbud på internettet.

Visit Sparmail