Sparmomsen reviews

Sparmomsen reviews

8.5

Jeg havde været en smule uheldig med nogle fabriks skrammer på min nye kenwood køkkenmaskine. Jeg sendte en mail med billeder og fik svar samme dag. Den blev byttet uden problemer.
Jeg havde også købt en Pro slicer, den holdt så op med at virke den anden dag efter få ganges brug. Jeg skrev en mail om aften til sparmomsen og fik svar dagen efter. De ville oprette en reklamation hos kenwood og jeg ville snart få svar. I dag (2 dage efter) har jeg fået svar fra sparmomsen at kenwood har accepteret reklamationen og ville sende mig en ny.
Selvom jeg har været lidt uheldig med mine vare, har den service jeg har fået fra sparmomsen total opvejet alt. De har været utrolig venlig og hjælpsomme. Jeg vil uden tvivl bruge dem til mine fremtidig kenwood produkt købt og anbefale dem tilhver en tid.

super god kundeservice

Jeg var kommet til at bestille to ting der ikke passede samme, det opdagede de, kontaktede mig og vi fik ændret ordren til det rigtige inden den blev afsendt.

Forsinket levering - informerer ikke kunden

SPAR-MOMSEN har fået flotte anmeldelser på Trustpilot og deres priser er attraktive. Så jeg havde ingen betænkelighed ved at bestille varer fra firmaet. De varer jeg havde brug havde en forventet leveringstid på 5-7 arbejdsdage, men efter to uger har jeg stadig ikke modtaget mine varer. To gange har jeg henvendt mig via e-mail for at få oplysning om forventet leveringstid, men jeg har ikke fået svar på mine henvendelser. Det synes jeg ikke er tilfredsstillende! Firmaets åbningstid for telefonisk henvendelse (kl. 12-16) passer dårligt med min egen arbejdstid, derfor har jeg henvendt mig via e-mail.

Nu har jeg så kontaktet dem pr. telefon og fået forklaret, at leveringen er forsinket pga at varerne har været udsolgt hos deres leverandør - de har derfor måtte bestille hjem direkte fra fabrikken og det tager længere tid. Jeg skal forvente, at der går endnu en uge, før jeg har varerne, men jeg vil blive kompenseret for den lange leveringstid.

Udsolgte varer er hvad der kan ske, men jeg mener at SPAR-MOMSEN bør holde deres kunder orienteret, når varer forsinkes udover den anførte leveringstid. Det er de færreste kunder der vil være tilfredse med en leveringstid på 3 uger, når de ved bestiling har fået stillet 5-7 hverdage i udsigt. Men utilfredsheden vil reduceres betydeligt, hvis SPAR-MOMSEN informerer om forsinkelsen UDEN at kunden selv skal henvende sig.

Helt OK sted at handle

Hurtig ekspedition, kvalitetsvarer til konkurrencedygtige priser.
Har handlet hos Spar-Momsen to gange og har været fuldt ud tilfreds.
Spar-Momsen er et OK sted at handle.

Alletiders firma :-)

Super firma, min vare var i restordre, så fik tilbudt en anden vare, som faktisk var dyrere end den jeg oprindeligt havde bestilt!
Kan varmt anbefale www.sparmomsen.dk
Desuden super kundeservice - svarer hurtigt på mails, hvilket er dejligt!!!

Super behagelige korrespondance og hurtig levering

Købte en Ruark Audio DAB radio med batteri, og havde en super behagelige korrespondance med Jan og meget hurtig levering med track & trace via P&T
Så kan kun anbefale at handle via dem.

God Handel.

Hurtig levering samt fin vare som beskrevet,alt ok.

Rigtig god service

Købte en Kenwood køkkenmaskine som gik i stykker efter knap en måned. Super venlig rådgivning omkring hvad jeg kunne teste inden jeg sendte varen retur.
Sendte den defekte maskine retur og efter en uge er der en ny på vej
Det kalder jeg service

Hurtig levering og en super billig pris.

Hurtig levering, hurtigt svar på telefon

Pakken blev leveret få dage efter bestilling. Ved spørgsmål fik jeg med det samme svar over tlf eller mail. Kan klart anbefales

Bestilte varen og fik lynhurtigt track & trace nr. men varen blev leveret inden den overhovedet var registreret hos P&T. Fik 2 trace mails hvilket jeg ikke lige forstod, men varen kom dagen efter bestilling. PERFEKT.

Hurtig og god service

Jeg bestilte et combisæt til min dyre Braun shaver (skæreblad sæt) på et kreditkort jeg glemte var spærret. Dette blev jeg venligt gjort opmærksom på, samtidigt med en fremsendelse af en ny hurtig bestillingsblanket. 2 dage senere kom pakken og jeg lagde mærke til, at de meget skrøbelige skæreblade var omhyggeligt pakket med ekstra beskyttelse af varen.
Jeg vil med sindsro kunne bestille igen fra samme forretning. Tak for god service!

Hurtig levering og god vejledning

Købte en ekspressomaskine som vi er super glade for. Vi ringede inden og fik god vejledning. Nu har vi brugt den i en måned og den er fantastisk. Kan kun anbefale denne side.....skal den have 5 stjerner, skal der lidt kaffeprøver med eller lign. men service osv. er som det skal være :O)

Kan ikke være bedre

Hurtig levering, god information undervejs. Perfekt.......

Manglende information

Handlen gik som den skulle, dog ville det være rart at blive updateret undervejs. Efter at have modtaget ordre bekræftigelsen, hørte jeg intet fra firmaet - men pludselig efter et par dage kom varen.

Super hjemmeside og hurtigt levering.

Hurtig levering og problemfri kundeservice

Varen blev bestilt kl 9.40 - email opdateringer om status hele vejen igennem processen - leveret kl 11.30 dagen efter.
En af delene var defekt og blev erstattet og eftersendt uden problemer.
Virklig god service - vil handle der til hver tid

En rigtig god handel, sælger alt muligt køkkenudstyr. Bestilte søndag havde varene tirsdag så perfekt.

Købte for ca. 1500 inkl fragt butikspris ca. 2000, på originale Kenwood ting, det kan da mærkes.

Is Sparmomsen your company?

Sparmomsen Details

Spar-Momsen tilbyder dig et kæmpe udvalg af forbrugerelektronik. Ingen udgifter til sælgere, minimale butik- og lageromkostninger betyder besparelser, som gives direkte videre til vores kunder via ekstremt lave priser!

Visit Sparmomsen