Sparnord reviews

Sparnord reviews

5.1

For dårlig information - eller mangel på samme

Først flytter de mig over i en anden afdeling (fra Løgstør til Aabybro) og får dermed ny rådgiver UDEN at informere mig.. -Jeg fandt ud af det på deres hjemmeside under "min rådgiver" og var ret forvirret over dette.
Jeg havde nemlig kun været til møde i Aabybro én gang..

Dernæst lukker de mit dankort og kommer med modsigende årsager til hvorfor de gjorde det..

Hvis informationen forbliver væk, kan de også regne med at både jeg om min kæreste gør det samme..

Super Bank(Gug)

Har været kunde i banken i snart 10 år, de har altid været der når der har været brug for det.
Især efter jeg blev kørt i stykker i 2007 hvor jeg mistede min arbejdsevne, igennem hele forløbet hvor pengene har været ganske små(sygedagpenge) har banken hele tiden været der når det kneb med økonomien.
Uden dem havde vi mistet huset, men de hjalp os igennem hele forløbet indtil der kom en afslutning på det hele så vi har absolut intet dårligt at sige.

De hjalp også med en åndsvag bankrådgiver i Nørresundby bank som valgte at opsige en af mine forsikringer, da jeg skiftede bank til tros for at han ikke kunne det.!

Unfair "salgstrick"

Hej.
Min hustru og jeg tog et svært valg i år, da vi skiftede vores bank ud, som vi altid har været kunde hos. Årsagen var, at vi ikke længere kunne retfærdiggøre god service ift. den høje rente vi betalte. Derfor tog vi kontakt til en lang række andre banker, hvor vi talte vilkår. Kemi og vilkår var vores to vigtigste parameter, og her faldt valget på Spar Nord. Efter forhandling, fik vi tilbudt en rente som modsvarede vores forventning, og overførslen blev igangsat - en godkendt process i øvrigt.

Vi har nu været kunde hos Spar Nord siden januar, og det har ikke været en udpræget succes. Det som vi hurtigt erfarede var, at banken begyndte at hæve renten - det betyder, at det er blevet over 20% dyrere for os at være kunde i banken siden vi skiftede.

Det er vi meget utilfredse med, da vi gjorde det klart på vores møder med banken, at netop renten var afgørende. I vores optik er det nemt at "kapre" nye kunder, på at love lave rente (og ja, de er variable, men renteniveauet er faldende), for derefter hurtigt at sætte dem op igen.

God kundeservice havde været at informere om risikoen/taktikken inden, således at vi kunne kalkulere med det i vores evaluering.

Vi overvejer kraftigt om vi er det rigtige sted - vores tillid til banken og deres rådgivning er langt fra intakt.

Her føler man sig hjemme

En rigtig god bank, med gode muligheder og rigtig professionelt personale.

Super bank!

Har altid fået super service i min lokale afdeling i Hjallerup. Gode bankrådgivere og venlige ansatte. Deres nye netbank fungerer helt fantastisk både på pc, ipad og iphone. Desuden er det fedt at de bruger facebook til at uddele fodboldbilletter o.lign.

ikke ret gode

de har ikke altid deres mennekselige fornemmelser med sig

SUPER BANK

Hurtig, venlig, og altid serviceminded betjening!
super personlig betjening af rådgivere, især i forhold til eks. Nordea.
Kan kun varmt anbefales

Dejlig og nem side

Nem at bruge, nem at finde ud af og jeg syntes at sikkerheden er i top.

Spild af min tid - Umoden rådgiver

Mig og min kæreste er forholdsvis unge (28 og 22 år). Den ene har et fuldtidsarbejde, den anden studerer.

Vi har netop spildt en uges forløb med email korrespondancer og telefonsamtaler, med en ung fyr fra Sparnord Aarhus afdeling.

Det hele handlede om at vi overvejede at skifte bank, pga. renterne tilsyneladende var lavere i sparnord end vores nuværende. Bankrådgiveren får alle de nødvendige papirer, og vil kigge på det inden vi skal mødes mandag formiddag, hvor jeg derfor bliver nød til at tage fri fra mit arbejde.

Manden vælger så at ringe idag, og forklare os at vi ikke er ønskede kunder i banken, pga. "for store minusser i vores samlede balance".

Jeg vil ikke fremlægge min privatøkonomi her på trustpilot, men kan forsikre om at vi ingen Fona lån eller lignende har, og generelt er meget økonomisk bevidste med vores ca. 14.000 kr. i månedligt rådighedsbeløb alt efter hvordan du regner (vi har iøvrigt ingen børn).

Det der irriterer mig er ikke så meget at få et afslag, som det er at manden ikke engang vil se os til mødet, og vælger at vrage os som kunder inden vi overhovedet er dukket op til det aftalte møde (som vi allerede havde taget fri til).

For mig har det været komplet spild af min tid, og jeg har fået den opfattelse at problemet ligger i at banken ikke formår at koble de rigtige bankrådgivere til de rigtige opgaver.

En rigtig øvoplevelse, hvilket betyder at jeg på ingen måde kan anbefale andre unge mennesker at bruge banken.

5 FEDE Stjerner til [navn].

[navn]
Privatkunde chef
Spar Nord Køge

Var vores bankrådgiver i Jyllinge Bank, som nu er nedlagt, der var han Afdelings chef. vi fik så den dårlige nyhed at den skulle nedlægges, og vi skulle flyttes til Roskilde.

Vi valgte så at flytte med til Køge afledningen.
Selvom der godt nok er langt at køre, men det er bare det værd.
Han er bare en super fed fyr.

Der har i som Bank gjort et godt scoop, pas godt på ham.

De varmeste hilsner.

Berith & Jens Hofby
Stenløse

super service

Den bedste service vi har haft. Flinke og bedst med pris og service.
Vi anbefaler Sparnord til samtlige af vore kunder :-)

Det er en bank

Har nu været kunde i SparNord Næstved i en 5-6 år vil jeg tro. Fantastisk bank! Jeg fik mit Visa-kort stjålet og der var de yderst flinke til at hjælpe mig. Lån og lignende hjælp har de også en dejlig hurtig responstid således, at jeg ikke behøver at være presset over det. Jeg gider ikke tænke på penge, og derfor har jeg SparNord til den slags. Mindre snak mere handling. Fedt!

Jeg er skuffet over Spar Nords holdninger. Dem deler jeg ikke.

Jeg er meget skuffet over spar Nords holdninger. Dem deler jeg ikke..

Har brugt denne bank i mange år

En gang i mellem skal man tjekke at priser og gebyrer er konkurrencedygtige, og Sparnord kommer altid ud i den bedre ende af skalaen. Mobil app til netbank er grim som bare F... men den gør det som den skal. Man kan selv bestemme hvor meget man vil høre fra dem. Det er sket et par gange at jeg ikke fik en bedre pris pga stjernekunde status, men de fik hurtigt rettet fejlen når jeg gjorde opmærksom på det.

Tilfreds, og mere til

Jeg har ikke haft sparnord som bank særlig længe, men siden jeg valgte at få sparnord, har min bank rådgiver [navn] i Københavns afdeling, kun været hjælpsom, og forstående. Og man bliver ikke dømt bare fordi man er ung, ligesom jeg oplevede i Nordea. Jeg er meget tilfreds, og jeg har hvert fald ikke i sindet at skifte bank.

Meget ros herfra.

Signe

super god bank

super bank, jeg har aldrig haft nogen form for problemer der, og har kunnet få det jeg gerne ville have.

Kundevenlig og seriøs bank

Vi har været kunder i Sparnord i godt og vel 6 år, og vi har været tilfredse hele vejen igennem. De har hjulpet os i de gode tider, og de har så sandelig også hjulpet i de tider hvor det var lidt hårdere.. feks. da vi fik vores første barn og i en ledigheds periode. Der har været en enkelt episode med lidt manglende gennemsigtighed i vores rådgivning, men det blev løst på professionel vis via god gammeldags kommunikation. Vi ser frem til mange års forsat samarbejde med Sparnord og i særdeleshed privat rådgiver [navn], som har stor del i vores tilfredshed.

God bank

Jeg flyttede fra Lån og sparbank i sin tid, fordi jeg kunne få bedre rente hos Sparnord bank. Nu har jeg aktier i Spar Nord bank, og har derfor stjernekunde status, hvilket giver mig en masse fordele. Sparnord bank vil jeg helt sikkert anbefale til andre.

Man føler sig velkommen, og medarbejderne er meget hjælpsomme..

Ærlighed og samarbejde

Jeg er yderst tilfreds med min bank. De er ærlige, også selv om det måske vil give dem mindre "salg". Jeg har aldrig prøvet at de trækker noget ned over hovedet på mig - som jeg høre andre har prøvet i andre banker. De er gode til at værdsætte en som kunde, og formår der med at give en følelse af at man er mere en bare en de skal tjene penge på.

Is Sparnord your company?

Visit Sparnord