Sparshop reviews

Sparshop reviews

9.0

Perfekt betjening og oplysning om produktet samt en lynhurtig levering

Købt Sony DVD optager som virker perfekt og MED DANSK BRUGSANVISNING

Meget fint og god betjening

God sted at handle

Pokkers at Sparshop lukker

Jeg har købt mange ting hos Sparshop gennem tiderne. Og når noget i et eller andet omfang gik galt, så sørgede Sparshop hver gang for, at tingene blev bragt på plads - til min fulde tilfredshed.

Vi mister en af Danmarks absolut bedste AV-forhandlere.

Ingen problemer

Jeg har handlet med dem er par gange uden problemer og har fået god hjælp ved at kontakte dem både pr. mail og telefon.

Dårlig distribution af information

Mangel på direkte besked pr. mail. Bestilte en Boomblaster Design. til en gave
og mente den hellige grav var vel forvaret da jeg 6 dage efter logger mig ind på hjemmesiden for at tjekke leveringen... ser jeg at den er annulleret... Det er i og for sig ok men en direkte mail ville ha været på sin plads...

Bedre held næste gang :-(

Ingen slinger i valsen

Havde ingen problemer. God service, jeg blev ringet op da jeg havde skrevet forkert i bestillingen og de gennemskuede. Fik god hjælp til bestilling af højttaler kabler over telefon.
Skal nævnes at jeg ikke har prøvet at skulle returnere eller lave en reklamation hos forhandleren.

Super hurtig tilbagemelding.

Bestilte en fladskærm, der var udgået, og fik hurtigt svar med et nyt tilbud.

Fremragende service

Købte et 50" plasma fjernsyn som desværre viste sig at have et par skavanker. Fik lov at ombytte til et andet 50" uden problemer og havde det nye TV et par dage efter indlevering af det gamle. Helt klart en butik jeg vil handle hos igen og som jeg uden tøven vil anbefale til andre.

uden tvivl en oplevelse vær

Købte 1 stk. LG 50'' bedste service jeg har fået, og lynhurtig levering.. ved alt hvad man spør om.. kan mer end varmt anbefales.. jeg handler der igen.. helt sikkert :-)

Der var fejl med den ene vare

Vi har bestilt en del meter 35mm - men den ene gang fik vi to stunper en på 50m og en på 30m som aftalt med jer - men den ene på 30m var en udgave på 50mm, vi hade ikke tid til ombytning for vores udførlse. Men sidest omgang var helt ok :-)

Super behandling lynhurtig levering

Købte Harmon Kardon minianlæg. Eneste ærgelse er at jeg ikke lagde mærke til at der kuner et sæt højtaler udgange, men udover det er det en befrielse at købe et superanlæg der ikke fylder og samtidig er pænt.......

god kundeservice men lidt rod i produkterne :)

Ville købe en "kodefri" bluray afspiller og bestilte derfor deres "kodefri" pioneer bp330. Fik så en mail om at de var kommet til at sende min model til en anden men at jeg kunne få en anden model. Fin service og pengene retur uden problemer.

Super betjening

Har købt højtalere.De vidste meget om deres produkter.Og var rigtig gode til at rådgive.Og hurtig levering.De er ikke sidste gang jeg har handlet der.

Super service og rigtig god vejledning

Søgte efter et 50 tommer plasma TV, og i sin tid faldt valget på et TX-P50V10. Har aldrig fortrudt mit køb, og heller ikke selvom prisen faldt en del nogle måneder efter. Bedste TV jeg har ejet til dato.

Har ikke snakket byttemuligheder med Sparshop, men det kommer nok snart. V20 modellen er ret nice.

Leveret lige til døren og fik hjælp af Sparshop selv til at slæbe det op på 3. sal. Kan man forlange mere? :)

5 big ones herfra.

Superservice

Bestilte en forstærker - leveringstid blev overholdt - og prisen super.
Telefonisk henvendelse blev behandlet kompetent og ærligt

Stærke priser og super god service.
Ville bestille DAB radio og var under tidspres. Manden hos Sparshop tilbød selv at køre til leveringsadressen, så gaven kunne overrækkes til fødselsdagsbarnet næste dag.
DET er god service!

Alt gik super, fin vare, hurtig lev. Meget flinke Mennesker.
Vil klart købe herfra igen.

super hurtig levering, god kundeservice..

Købte en forstærker hos spareshop.dk, den var ca 500 kr billigere ind hvad jeg ellers kunne finde på nettet. Det er lidt underligt spareshop.dk ikke er på hifipriser.dk. Jeg bestiller forstærkeren søndag aften, mandag morgen ringer kundeservicen fra spareshop.dk, for lige og høre om det ikke var en god ide og få den leveret på mit job. Fordi en del kunder benytte sig af denne mulighed. Tirsdag blev den leveret på min hjemme adresse, havde nemlig fri.

TV-stand

Jeg bestilte en TV-stand fredag ved middagstid, og fik den leveret mandag formiddag - flot - flot

Torvets Radio & TV A/S Details

Visit Sparshop