Sparshop reviews

Sparshop reviews

9.0

Super Service

Købte 42" fladskærm og den blev leveret samme dag 25 km. væk med et smil.
Jeg vender tilbage når jeg skal have en 50" ;-)

God betjening ved fremmøde

Meget imødekommende personale.Kvalitets varer i butikken, ikke noget kineserbras.Vil helt sikkert have dem i tankerne, næste gang jeg skal handle elektronik.

Som det skal være.

Jeg bestilte en AV receiver om lørdagen og modtog den med posten tirsdag eftermiddag. Undervejs fik jeg endda flere mails med opdateringer, "ordren er modtaget", "orden behandles", "ordren er afsendt", trackingnummer osv.
- og så var receiveren oven i købet 10% billigere end andre steder.

Jeg bestilte en recever onsdag sidst på dagen, og modtog den fredag.

Jeg har handlet hos Sparshop før og vil ikke tøve med at gøre det igen.

Butik i super liga klassen.

Jeg har ved flere lejligheder handlet med spar shop med stor glæde og tilfredshed.
Jeg har ved flere lejligheder besøgt butikken - en fornøjelse.

Det er altid rart når man handler på nettet eller face to face at man føler sig tryg. De folk som er ved spar shop lever virkeligt op til den fornemmelse. Meget behageligt at handle med menesker, som brænder for det de laver.
Det er klart en butik jeg handler hos næste gang - fantastisk service af proffer.
Tak for det og vi ses igen og igen .........

Jeg ringede til og forspurte om en varer og talte med Bent, han ville undersøge det og ringe tilbage, der gik ikke lang tid før han ringede, god service varen var ikke på deres hjemmeside, men det ordnede han i løbet af et splitsekund, og jeg kunne derefter bestille, og derefter følge med i varens levering, varen kom hurtig, alt i alt god service hele vejen igennemi

Super hurtig levering

Bestilte en bluray afspiller kl. 17 og 24 timer senere stod posten med den i København.

Fødselsdagsgaven der kom 10 dag for sent selvom den er 250 kr. dyrere end andre steder

Levering blev lovet og forsinkelsen først annonceret dage før den aftalte leveringsdato. I de ti dage der gik inden den blev afsendt, nåede jeg at finde ud af at 4 andre leverandører kunne levere til en pris af 1.993,00, næsten 250 kroner billigere end i sparshop. Jeg tror jeg handler et andet sted næste gang.

5 stjerner for lynhurtig levering

Prisen er OK ikke sidste gang jeg handler her

Perfekt forløb

Prisen på hjemmesiden var rigtig god, næsten for god til at være sandt, så jeg var spændt på, om det holdt stik. Det gjorde det, og de var hurtige til at sende pakken, og de var i øvrigt også hurtige til at svare på spørgsmål pr. mail. Helt perfekt og jeg vil ikke tøve med at handle der igen.

***** :-) Fem stjerner fra Solrød

***** Stjerner :-)
Har bestilt min ordre for et stykke tid siden KRP-500A pioneer + tilbehør, er blevet orienteret om ca. leveringstidspunkt, samt hele tiden opdateret om bestillingstidspunkter hos leverandør.
Så jeg kan kun indtil nu andbefale SPARSHOP alt er forløbet gnidningsløst
MVH. Per B. Solrød

No problemos

Lige fra den første telefoniske henvendelse for at få hjælp til produktvalg til den endelige og korrekte levering kørte det efter en snor .... no problemos.

Fem stjerner til en hurtig og meget tilfredsstillende ordrebehandling.

Bestilte en Bosscom DVD hylde III en søndag aften og fik pakken den følgende tirsdag ganske som lovet. Varen var forsvarligt pakket ind og alt i alt har jeg kun godt at sige om mit køb hos sparshop.dk

Alexandre Bernier

Hurtig og professionel service

Bestilte en Pioneer LX71 blueray afspiller på Sparshop.dk om tirsdag aften, fik bekræftelse om onsdagen morgen og blev ringet op om onsdagen, at varen blev pakket samme dag og leveret dagen efter. Varen ankom som aftalt og i perfekt stand. Hurtig og professionel service og så klart en anbefaling værd.

Hurtigt og nemt

Bestilte torsdag kl 13.30. Fredag kl 8.45 ringede posten på døren med pakken :-)

Perfekt service

Jeg bestilte et ca-modul til mit tv om Onsdagen og fik det leveret med posten om Lørdagen...fik løbene email om forløbet.......så kort sagt en GOD og nem handel.. Kan klart anbefales
M.V.H
Christian

5 stjerner

Super service som altid. Kan varmt anbefales

En butik/webshop, der ved hvad god kundeservice er. Kompetent vejledning og support. Klasse.

god salgssupport og express levering

butikken er parat til at gøre lidt extra - fin service - og levering helt efter aftale

Torvets Radio & TV A/S Details

Visit Sparshop