Sparvinduer.dk reviews

Sparvinduer.dk reviews

8.7

God betjening på et indkøbt emne.

Jeg fik en hurtig og god handen efter køb af 3 vinduer.

Kvalitet

Kvalitet, konkurrencedygtig pris, hurtig levering

go pris og go levering

alt gik lige efter bogen

Finalist

Super god service og levering

Fin til prisen.

Dog pisse irriterende at døren var skruet i pallen, med skruer der var kørt rundt i kærven, så døren måtte brækkes af pallen.....

Døren var fin nok.

Nem og hurtig levering

God service, hurtig levering til tiden.

Virkelig service!

Har med dette firma fået en hoveddør til min mors hus, der ikke kan bruges til noget som helst!!!
Fragtmanden levere døren ved min mors indkørsel dagen før stormen d.15-2.
Min mor spørger fragtmanden om han er sød at aflevere døren i læ af huset 5 m. længere inde i indkørselen pga. den truende storm, da hun ikke selv kan flytte døren og ikke har mulighed for at andre kan flytte den.
Det nægter fragtmanden pure!
Det ville have taget fragtmanden 5 min. at bakke ind så døren stod sikkert!
Den vælter selvfølgelig samme aften og karmen flænger på langs og selve døren skiller i limningen.
Har efter tlf. kontakt med SparVinduer fundet en løsning hvor alle er tilfredse.

Hej Bjarne,
tak for din anmeldelse - jeg dykker straks ned i sagen og du hører fra os.
Jeg skal beklage at du ikke har hørt noget.

godt tilfreds

Fint produkt og leveret til tiden. Jeg har været rigtig godt tilfreds der var dog lidt problemer med Låsen

God kvalitet

Normalt skriver jeg ikke anmeldelser på trustpilot med mindre jeg er meget tilfreds eller meget utilfreds, i dette tilfælde er det det første. Jeg er meget tilfreds med min nye facadedør, den lever fuldt ud op til mine forventninger plus lidt til.

ingen utilfredshed

rigtig god service. levering før tid. god pris,
Bedst: rigtig god og forsvarlig "indpakning" og levering
kan kun anbefales
Finn Sæderup

hurtig levering af vinduer

hurtig levering af vinduer...................................................................................................

nemt hurtigt billigt

Nemt at bestille. Stod icarporten 2 dage senere. Fint håndværk. Mangler dog en låse mekanisme på terrasse døren. Men det må vi så selv isætte

Online bestilling terrassedør !

Sparvinduer, fulgte straks telefonisk op, først hverdag - døren leveret som aftalt.

super god dervice

Herligt min nye dør kom lige til "døren" alt lige som lovet. Det er ikke sidste gang jegg handler der. 6 ugers leverings tid. Næ nej der var en på lager. Herligt.

Desværre ikke nogen prangende præstation fra Sparvinduers side af!

Spar vinduer kunne for det første ikke levere til aftalt tid. Da leveringen endelig kom, manglede en del af leveringen. Og ved montering af den i første omgang manglende lås i døren viste det sig, at jeg måtte stemme ud til låsen, for at døren kunne låse.

Hej Henrik.

Tak for behagelig telefonsamtale.
Jeg skal endnu engang beklage at grebet ikke var sendt med i første omgang.

Vi har bemærket at du har bestilt ved os igen - Det er vi super glade for.

Sparvinduer
Jesper Johansen

Lavede op til forventningerne

Jeg har nu bestilt vinduer 4 gange hos Sparvinduer og gør det også næste gang.

Hurtig levering samt gode produkter

Jeg var lidt betænkelig ved at bestille fra spar vinduer, idet jeg jo ikke kendte kvaliteten.
Levering foregik hurtigt og kvaliteten på produktet er rigtig god. Jeg bestiller meget gerne derfra igen.

Hej Christian,
Tak for din anmeldelse - alle os medarbejdere bliver i godt humør og får ekstra energi til at betjene kunderne, når vi får sådan en respons - tak for det :)

Kundedir.

Fejl vindue leveret, 2.leveranse også fejl og sprosser der falder af!!!

Bestillede 13 vindue 1.9.13 og ved leveranse var 6 med fejl sprosser. Fragtmand hentet dem og efter 5-6 uger kom nye 6 vindue, OGSÅ fejl sprosser :) Fragtmand hentet også dem. Nå 7.1.14 venter vi på at de 6 skal leveres. Vi prøvede først 2 vindue sist år for at se hvorledes kvaliteten på vinduerne(træ-alu) var og vi mener de var gode. Derfor valgte vi at køre Sparvinduer Træ-Alu over det hele. 4 vinduer er nå monterert og nogle af de udvendige sprosser falder af. Det er simpelthen for dårlig!! Sparvinduer skal montere sprosserne på foråret når temperaturen er gået op. Service er god, men det er skidt med at det 2 gange har været snædker her for at skifte vindue og så er de fejlleverede vindue!! OG at sprosser falder af!!!
Ingen kompentiaton fra Sparvinduer på den usedvanlig lange ventetid! Jeg håber at vi har valg de rette vinduer, men det er et skidt tegn når sprosser falder af inden vinduet er monteret!!!

Hej Atle,
Jeg skal beklage problemerne med klæbesprosserne der falder af - det er noget nyt vi ikke har set før og har fundet fejlen. Der var en fejl på et lille parti af det klæbebånd vi har fået leveret fra vores underleverandør ikke levede op til den standard som vi normalt benytter. Problemet viste sig desværre først efter nogen tid i koldt vejr og vi havde derfor svært ved at finde frem til de vinduer hvor dette bånd blev brugt. Vi har derfor kasseret alt det gamle klæbebånd og har fået leveret nyt så det ikke bør ske igen.
Omkring reparation skal det være over 10-12 grader før en reparation hos kunden holder.
Jeg skal igen beklage dette - det er ikke normalt og vi forsøger at hjælpe de få kunder der er ramt af dette så godt og så hurtigt som muligt.

Sparvinduer
Kundedir.

absolut tilfredsstillende jandel og levering

hurtig levering, varer i orden, absolut ok handel.
dog der stod i mailen, at jeg skulle være tilstede ved leveringen, men varerne blev sat i gården uden kontakt med mig, så det var vist unødvendigt at sidde og vente på dem.

Huetig og nem

Nem hjemmeside, rimlig kvalitet. Handler gerne der igen,

Om Sparvinduer

VI SÆLGER KVALITETSVARER TIL LAV PRIS MED GOD SAMVITTIGHED!

Læs her hvorfor vi kan sælge vores vinduer og døre til fast lav pris.

INGEN DYRE MELLEMLED

Der er ingen fordyrende mellemled fra produkterne forlader fabrikken til de når dig som kunde.

EGEN FABRIK - VI SÆLGER IKKE VARER PRODUCERET AF 3.MAND

Sparvinduer producerer vinduer og døre på egen højteknologiske fabrik, hvilket gør at vi kan producere efter behov. God planlægning = stor besparelse. Det betyder der spares mange penge, som i sidste ende kommer dig til gode i form af lave priser. Vi videresælger ikke varer produceret af 3.mand og står derfor altid 100% inden for det vi sælger.

SALG PÅ NETTET OG FÅ UDSTILLINGER

Vi har lave administrationsomkostninger, da vi sælger via Internettet og via telefon og skal ikke finansiere mange dyre bemandende udstillinger og forretninger rundt om i landet.

CE OG ENERGI GODKENDTE

Vores vinduer og døre er CE godkendte og opfylder de seneste energikrav.

Om Sparvinduer.dk

Sparvinduer.dk sælger og producerer vinduer, døre samt udestue elementer til en fast lav pris.

LAGERVARER OG SPECIALMÅL
Vi har altid 8000 varer på lager til hurtig levering men vi producerer selvfølgelig også varer på specialmål så de er tilpasset netop dine behov. Vi har vinduer og døre i træ, træ/alu, mahogni og pvc.

VI ER IKKE FEJLFRI - MEN...
Vi er ikke fejlfrie, men vi gør til gengæld alt for at rette op på fejlen hurtigt og effektivt! Har du haft en dårlig oplevelse - så fortæl det til os, så garanterer vi at gøre noget ved det. Har du haft en god oplevelse - så del den med andre :)

Visit Sparvinduer.dk

Call us on: 70201887
We live here: Bytoften 8
5550 Langeskov

Construction

Doors and Windows

Certfikater

Energimærkning
Sparvinduer.dk har tilsluttet sig en ny, frivillig mærkning af energirigtige vinduer, der er etableret af Energistyrelsen og Vinduesindustrien.

Testet og godkendt
Vores vinduer og døre er teste og godkendt af Teknologisk Institut og samtidig er de CE godkendte. Det betyder at vores vinduer er testet af et uvildigt institut og ikke af branchen egent kontrolorgan.

E-mærket
Sparvinduer.dk er e-mærket. Det betyder at vi har gennemgået grundig godkendelsesprocess og løbende bliver kontrolleret af e-mærkets jurister.

Sund økonomi
Soliditet udbyder dette anderkendte kreditvurderingssystem der hver dag hjælper private og virksomheder med at skille fårene fra bukkene. Sparvinduer.dk er AA Kreditvurderet hvilket betyder vi har en sund økonomi.