Specialkoebmanden reviews

Specialkoebmanden reviews

8.2

Ekstra god service

Jeg handler tit ved specialkøbmanden i Aarhus, nogle gange tager jeg også blot ud for at finde inspiration til den næste kage, også giver de genre nogle hjælpende råd med på vejen også selvom man ikke køber noget.
Har altid fået gode råd vejledning med på vejen, samt et smil.
Derudover var jeg for nyligt ude for at købe en ny fondant kagerulle, da min kat havde bidt ringene til min i stykker, fluks løber hun op og finder nye ringe til mig i stedet. Jeg anbefaler gerne stedet og handler der tit og har aldrig fået dårlig service! :)

Sindssygt hurtig levering

Bestilte varer i går eftermiddags, de er ankommet her til formiddag.
Fint udvalg, fine varer, overskuelig hjemmeside. Om portoen er i den dyre ende kan altid diskuteres, men jeg gir gerne lidt mere og så har varen "med det samme".

super shop

Super shop med stort udvalg

God, men dyr

De har næsten alt, men siden er lidt rodet. Både varerne og portoen er i den dyre ende desværre.

Stort udvalg

Stort udvalg, men alt for længe leveringstid.

Go' kundesservice og spændende vare

Stort udbud af anderledes varer, og en finkundeservice. Jeg er tilfreds!

Større bondefangeri foretagende skal man lede længe efter!!!

Bestilte et dekorationskursus til mig selv samt 3 venner, betalte 2985 med dankort. Et par uger senere ringer jeg til dem for at annullere min bestilling hvilket de selv oplyser er muligt indtil 14 dage før kursus start. Får lovning på pr Tlf hos både kursus leder samt anden ansat at det fulde beløb vil blive tilbageført til min konto. Dette sker 6 september.

I skrivende stund er halvdelen af beløbet tilbageført hvor resten bliver af kan der tilsyneladende ikke svares på? Derudover tager det dagevis for dem at svare på en simpel email.

Jeg er chokeret over den manglende kundeservice og direkte bondefangeri jeg har været udsat for og jeg vil aldrig handle der igen ej heller anbefale dem til nogen som helst.

Super hurtig levering

Ikke sidste gang jeg handler dér.

Super Service

Bestilte blandt andet 20 røde mellemstore sukkerblomster, fik ved en fejl 9 store. Fik svar inden for en time efter jeg sendte dem en mail ang fejlen, hvori de beklagede fejlen og derefter sendte 3 gange 9 store, fordi de ikke havde flere i mellemstørrelse som plaster på såret. Disse var allerede i posten dagen efter.
Det er rigtig god service!

God service ved reklamation

Ved en fejl havde de glemt at sende mig alle 5 pakker med fondant. jeg modtog kun 1 pakke. Jeg mailede med en medarbejder (Rikke) som virkelig behandlede min reklamation fuldstændig perfekt!. Jeg oplyste, at jeg skulle bruge den enorme mængde fondant til en nærtstående børnefødselsdag hvor en hel klasse skal sidde og dekorerer kager - og oplevede, at hun med det samme fik afsendt de manglende pakker så jeg nåede at modtage dem inden festen!.
Super fin kundeservice. Hilsen Lina Schwiecker

Kæmpe udvalg, super hurtig ekspedition

Det er bare lige som det skal være, hver gang :-)

Dejlige varer!

Fik mine varer hurtigt, havde bestilt nogle sager som man ikke kan få andre steder i Danmark! Alt som beskrevet på hjemmesiden med stort udvalg! Tak :)

Altid go service og hurtig levering !

Jeg elsker at handle ved Specialkøbmanden . Varerne ankommer altid dagen efter !
Jeg har flere gange oplevet ekstra services , eksempelvis glemte jeg at få bestilt en lille ting og de sendte den fragtfrit !
Jeg har også modtaget ekstra ting som en lille gave - det giver bestemt en lyst til at handle igen ! :)

Kun ++++++++ herfra !

Bestilte varer hjemmefra men da jeg kom spurgte jeg lidt ind og blev rådgivet og korrigeret i min opfattelse.
Og sikke et udstillingsrum i Århus, og jeg skal ihvertfald derud igen

Smadder god butik!

Jeg har ikke andet end godt at sige om butikken. Kan kun anbefales. De er altid smilene og hjælpsomme. Hvis de ikke har det man skal bruge, køber de det hjem, og ringer til en!

Super forretning

Udover at de har et kæmpe udvalg af spændende varer, så er de troværdige, og leverer de lovede varer til tiden - uden problemer.

Jeg må indrømme at deres butik er lidt af et paradis for mig, og imødekommer mit kreative hjerte i stor stil. Hvis man - som jeg - er gået i gang med at dekorere kager, så er det absolut det bedste sted at handle! Jeg kan klart anbefale Specialkøbmanden til andre.

God oplevelse

Bestilte mine vare ondsag og fik dem først lørdag.. Det synes jeg er lidt sendt men helt ok. Varene lever op til forventningerne dog synes jeg ikke min ananas aroma lugter af ananas overhovedet men jeg regner stærkt med at den gør når jeg kommer den i noget konfekt..
Varene bliver virkelig pakket sikkert og godt ind :)

Kunne sagtens finde på at handle der igen :)

stort udvalg!

Special købmanden har et stort udvalg, men en dyr fragt. Ofte kommer varerne indenfor en rimelig tid, men jeg har flere gange oplevet at bestille noget som på hjemmesiden var på lager, men viste sig at være udsolgt, og så kniber det lidt for specialkøbmanden at informere om hvorfor ens ordre ikke kommer videre.

Priserne er generelt højere end på andre tilsvarende sider, men udvalget er som sagt stort.

super service og hurtig levering! :)

Har handlet ved specialkøbmanden et ar gange og har været MEGET tilfreds hver gang. De yder en utrolig god kundeservice. Hvis noget af det man har bestilt ikke lige er på lagerl, er de utrolig hurtige til at kontakte en så man enten kan få noget andet tilsvarende eller få annuleret tingen. De er desuden meget hurtige til at sende, de gange jeg har handlet hos dem har det været dag- til dag levering, hvilket er super! :) Og varerne er i top.

Hurtigt og god service

Jeg bestilt varer om formiddaggen og den var leverede dagen efter. Desværre var en vare forkert, så skrev jeg til dem via deres kontakt side. De svarede samme dag og sender den rigtige vare uden at jeg skal returere den forkerte. Dejlig virksomhed!

Is Specialkoebmanden your company?

Specialkoebmanden Details

Specialkøbmanden