Specialmc reviews

Specialmc reviews

7.9

Den bedste service får du ved Special MC Aalborg.

Jeg kan varmt anbefale Special MC til køb af alt scooter- og motorcykelrelateret. De har altid tid til kunderne - servicen er i top uanset om du køber et par handsker, en enkelt pære eller en hel motorcykel. Altid en god stemning, præcis information og vejledning. Og butikken er mægtig hyggelig.

Perfekt!

Skulle bruge reservedele til en scooter som Thansen ikke solgte dele til. Havde læst et sted på nettet, at Special MC kunne skaffe dele til min scooter og kontaktede dem derfor på mail og hurtigt havde jeg et svar om, at det godt kunne lade sig gøre at skaffe delene indenfor et par dage mod forudbetaling - tilmed til en fornuftig pris. Desuden kunne de skaffe de originale dele.
Jeg forudbetalte delene om mandagen via bankoverførsel og allerede onsdag morgen, fik jeg besked om, at delene var klar til afhentning eller de kunne sendes til mig, mod betaling af fragtomkostninger. Mange mc-forhandlere sender ikke reservedele til kunderne, men man skal oftest selv møde op og hente dem. Men Special MC, kunne godt have sendt dem til mig.
De var hurtige til at svare på mine mailhenvendelser og som sagt lynhurtige til at skaffe de originale reservedele. Andre forhandlere jeg kontaktede, svarede ikke engang tilbage på mine henvendelser. Det var Special MC de eneste som kunne finde ud af - og så svarede de endda på en lørdag!

Nu har jeg i hvert fald fundet min fremtidige reservedelsforhandler.
Jeg giver hermed de varmeste anbefalinger til Special MC i Aalborg.

Fremragende service

Absolut intet at brokke sig over her, de er altid flinke og hjælpsomme.

Is Specialmc your company?

Visit Specialmc