SpeedGaming.pro reviews

SpeedGaming.pro reviews

6.8

Super support

Jeg har ikke haft nogen problemer med min server. Hver gang jeg fik en fejl sendte jeg en support ticket til support og fik hurtigt svar tilbage selvom det var midt om natten eller tidligt om morgen

Beste servicen!

Speedgaming er presis, lønnsomt og gir deg en bra start på guild gamingen din, ikke bare ved å gi deg knallbrae servere men du får deres egen, oppegående servere som er under vedlikehold her hos Speedgaming.pro

10/10 hos meg;)

Fødselsproblemer, og support ligegyldighed.

Jeg startede en minecraft server for lidt over en uge siden. Indenfor denne uge, mangler jeg stadig at modtage en SQL server, der gør at jeg kan sætte resten af serveren op.
Da jeg første gang henvender mig til supporten, får jeg afvide at de venter servere der skulle blive leveret i løbet af ugen. De er imidlertid stadig ikke leveret, og jeg har stadig en betalende spiller base der står og venter på en aktiv Minecraft server.
Supporten giver meget korte udefinerbare svar, som ikke altid er til at tyde, når dette ikke sker, kommer der svar som "okay".
Efter dette måtte jeg kontakte dem telefonisk for at få informationer om min manglende SQL. (som stadig i skrivende stund mangler)
På en mere positiv note, har de mulighed for support igennem en TS3 server, hvor support var meget behjælpsom, da jeg oplevede problemer med min MCMA pga. et problem på min ende, og svartiden er forholdsvis kort.
Serveren er stabil, og jeg har ikke oplevet at der har været nogen problemer på den tekniske front, udover den manglende SQL server.
Hjemmesiden er der problemer med nogle links, der føre tilbage til forsiden. f.eks. "Game server" og kigger man i deres vidensdatabase under fanen "Minecraft" finder man et ringe udvalg, og næppe noget man kan kalde for en "Vidensdatabase"

Det som selvfølgelig bragte mig hertil var den nationale stolthed, og stoltheden ved at have danske produkter. Desværre må jeg konstatere at der ikke er blevet levet op til de løfter som der står foreskrevet på hjemmesiden.

Jeg håber selvfølgelig at det bliver bedre i fremtiden, da jeg ser frem til at kunne tilbyde mine danske brugere en server der bliver hostet af et dansk firma.

Hejsa Rasmus Sanctus Jespersen

Dit rigtige navn herinde fremgår ikke af vores system, men ud fra din beskrivelse har jeg fundet en supportsag der passer på beskrivelsen.

først vil jeg sige at natuligvis glade for at høre vores minecraft server kør stabilt og uden problemer.

Vi har beklaget den manglende MySQL database og har rettet op på fejlen fuld antal tabte dage tilbage.

Vi har i forbindelse med din sag fået vores tekniker til at kode vores system om så i får leveret jeres MySQL database ved oprettelsen helt automatisk nu.

SpeedGaming

Fin support - for meget nedetid

Supporten er ganske fin - dog har min FTP været nede i fire dage og jeg oplever for meget lag på min server.

Hej Thomas

Takker på vejene af vores supporter at de får den ros de fortjener.

Vi er naturligvis kede af alt den ustabilitet pga. DDoS angreb, og det arbejder vi naturligvis på at få løst i tæt samarbejde med vores udbyder og nogle kompetente netværkstekniker der er vant til at bekæmpe den slags.

hurtig og stabil

Fik min server meget hurtigt, og den er super stabil. Serveren er desuden blevet testet med flere kampe, og kan også berette min server kører perfekt og efter hensigten

Fremragende Service

Speedgaming er helt klart 1 af det første steder jeg ville købe en ts server fra deres support line er så flink og hjælper dig med alt du har problemer med og der er altid forbindelse på deres servere og de er hurtige til at svare

Bedre enn folk sier .

Vet ikke hvordan det var før. Men har nå fått den beste supporten en kunne forvente seg.
Fortsett sånn Speedgaming.

Kan ikke skifte til se.maps i cs.go

Serverne er OK, dog lidt høj ping i forhold til dsrack. Ellers fungere de fint bortset fra at de ikke vil skifte til se-maps selvom serveren har dem.

Fantastisk oplevelse

Det er mega smart og billigt at komme i gang med. En af de bedre oplevelser jeg har prøvet.

Fin behandling hurtigt opsætning af server.

Det er ikke mange min. man skal vente på sit køb ( TS3 server) hurtigt og nemt.

fin service

fin og hurtig opsætning af Teamspeak server , er godt tilfreds .

SpeedGaming.pro var hurtige til at svare, og jeg fik hjælp til det hele...

Jeg købte minecraft-server plads. Jeg har ikke den store erfaring i Server opsætning mm. Men, SpeedGaming.pro var hurtige til at svare, og jeg fik hjælp til det hele. Også efterfølgende når jeg havde speciale ønsker i forhold til indhold på serveren. Så stor tak til SpeedGaming.pro support. Og specielt tak og ros til en fra support gruppen, for at ringe til mig og guide mig igennem, så det hele bare spillede 100 %

God support, men en del problemer med servers.

Jeg har haft nogle problemer med min cs 1.6 server. Mange har leavet vores server, imens vi har spillet pcw, fordi serveren har haft kæmpe lag-spikes. SpeedGaming support har dog svaret hurtigt, og de har prøvet at hjælpe.

Kan ikke holde ord

SpeedGaming.pro kan ikke stå indenfor, hvad de har stående på deres side. Jeg har betalt 244,29 kr. (pr. md) for en 20 slots Counter-Strike: Source FFA Server. Jeg har gjort brug af de mods, de nu engang tilbyder under kontrolpanelet i kategorien 'Mods', men kombinere man en tredje mod med SourceMod, så afbryder ens server og går ned med jorden. Herefter, der skrev jeg indtil deres support og spurgte dem, om de kunne redde trådene ud, da jeg selv har prøvet at geninstallere serveren, men det gav intet håb. Efter 4-5 timer, der får jeg endelig et svar fra support, hvor de skriver, jeg skal prøve at se, om min server er kørende igen. Jeg tjekker og finder ud af, at den er på benene igen og kører udmærket. Jeg prøver så igen, at installere de forskellige mods, der står indenfor SpeedGaming.pro's panel af mods. What a surprise - serveren går ned igen.

Det er sidste gang, jeg prøver at leje server hos danske udbydere. Nu går jeg på internationalt plan. Tak for denne gang.

Reply from SpeedGaming

Vi beklager at du mener vores produkt ikke holder hvis du forventer,

Men dine server virker skam 100% hvis du brugte sidste snapshot version cssdm-2.1.6-hg144-linux.tar.gz som forskrevet i deres forum.

Vi har tilføjet den til vores plugin system, så skulle du ikke lige og skriv igen til os.

Kim - SpeedGaming.pro

Ringe Support og svartider på Tickets ang. Teamspeak!

Efter de har skiftet location er ALT gået galt for dem åbenbart.
Har nu haft Speedgaming i flere år til min TS2 senere TS3.
Før de flyttede var oppetid/stabilitet noget nær 100% og support var ypperlig med svar indenfor 24 timer på ticket/mail de ringede sågar en op hvis det hele koksede for en!
Men efter de er flyttet har min TS ikke sammenhængende været oppe i 7 dage
Support bliver svaret op til 6-7 dage efter man har smidt en ticket og endnu være er man kan så svare på et svar og så dør ticket simpelthen, de følger ikke op på det efter første svar, desuden henviser de konstant til Ddos angreb eller anden fejl, men med den erfaring de efterhånden må have opbygget tror jeg de er begyndt og slacke på servicen!
Så når min TS udløber næste gang (man er så blå øjet man køber 6 måneder af gangen) finder jeg anden udbyder hvor jeg af erfaring de sidste 6 måneder har set det GODT kan køre stabilt og med service til folket.
Men måske er det bare de "små" kunder der bliver spist af med dårlig service???
Og når de endelig vil køre service eller har nedbrud af den ene eller anden art er de ringe til og oplyse det på deres hjemmeside og facebook som efterhånden kun er reklamestunt site for deres events!

"Til sidst skal de dog have ros for en nem og overskuelig hjemmeside og hvis de engang i fremtiden bliver bedre igen skal det ikke udelukke jeg vender tilbage"

Meget fin service

God og overskuelig side med svar på de fleste spørgsmål til brug af server. Vigtigst af alt virkede serveren med det samme efter køb. Ahh. Tak SpeedGaming.pro!

Sletted minecraft server og geninstalleret default server.

På min server havde jeg installeret en bukkit server 1.5.1 , fordi da jeg fik serveren kunne den ikke køre minecraft 1.5.1

Men det startede Søndag morgen da jeg loggede ind på min minecraft server.
Ca. hver andet min var der lag spikes af på en 10 sek varighed.
Jeg prøvede med en /stop command i minecraft, og bagefter en restart af serveren.
Men det hjælp ikke på de lag spikes. Så jeg loggede af serveren, og logged ind på speedgamings hjemme side og skrev en ticket til support :
Mads :" Hejsa
Jeg har haft nogle lag spikes her på det sidst på min minecraft server.
Er det noget i kender til fra jeres side ?"
-----
og fik hurtig et svar tilbage :
Support : Hej mads
server lagger ikke og den er ikke oppe
--------
Jeg læste faktisk ikke den besked før en af mine venner som også spiller på serveren ringede til mig og spurgte hvad jeg havde lavet ved serveren.
Jeg loggede ind på servers kontrol panel for at kontroller den og fandet ud af serveren var blevet geninstalleret. Lidt sur og forunderet skreve jeg så til support igen.
----------
Hej Igen
Hvad ......... er det lige der sker ?
Alt på min server er blevet slettet!
Den står ikke til 100 bruger men 28, som den gjorde her til morgen.
Så jeg må gå ud fra det er noget i lavet?
Og jeg ikke snakket med support om at få det ændret.

Som I nok kan se har jeg kun spurgt om server lag.
Hvis det er måden i klare det på så ....

Jeg håber I har et restore point eller noget, for jeg har kun en gammel backup af min server.
Og siden det er der lagt rigtig mange time i den server !!!
--------
Support : Vores system har stoppet din server tidligere i dag da den gik i selvsving og bruget over 282 % CPU kraft " og var årsagen til alle andre server lag", fejlen ligger ikke hos os "men din minecraft server"

At din server er blivet stoppet burde ikke bevirke noget skulle gå tabt.
-------
Mig : Alt min data er blever slettet som jeg siger.
Det er som I har kørt reinstallering på server ....
Support :
Server kun ikke start prøvet alt
Mig:
Og hvad så ???
Support :
Prøvet og hentet backup men den sagde fejl og kigget på filer var der fejl på mange af den prøvet også at laver fejlene men det hjælpe ikke vis server ikke skulle laves den du eb server som ikke kørt,
-----
Jeg havde lidt svært ved at forstå dette .
Mig :
Ok så jeg skal forstå, at fordi i ikke kunne start server , kørte i bare en re-install
I havde stoppet server , hvorfor så ikke sende mig en mail ? Så jeg kunne ha taget en backup af server.
Nu gentager jeg mig selv ... Men alt hvad der var lavet på server er væk.
Eller har i taget en backup af min server inden I lukkede den ned og lavet re-install ?
Support :
Jeg to en backup men den sagde fejl
Mig :
Det kan jeg jo ikke bruge til noget.
Vil det så sige at I har en backup som bare ikke virker ?
Eller i slet ikke har nogle af vores gamle filer tilbage ?
Hvis det sidste er tilfældet hvad vil i så gøre .
Jeg har haft en server ved jer i under 2 uger og sker der noget som det her det er sku ikke PRO .
Support :
Du har en server der kører igen vis vi ikke gjort noget så har du ikke nogen server som kørt
Mig :
Ja jeg har en server der kør igen, men jeg har ikke til tro, til at min data er sikker på jeres server. Hvis jeg installer min egen backup på serveren , jeg har nu en server der er næsten 2 ugers draw-back på og det er bare ikke godt nok !
----
Og mere har jeg ikke hørt fra dem.

Jeg syntes det er irreterene det vil alle der opleve det nok syntes.
Men jeg syntes der flere ting support kunne have gjort anderledes.
Men det er ikke til at sige om det kunne ha redet mine servers data.

Men jeg vil dog ros support for hurtig at svar selv på en søndag.
Og nu har de fået opdateret deres server til at køre minecraft-server 1.5.1

No reply from speed gaming.

So, I ordrede a mine craft server, and got it nearly right away, so far so good, but. to my surprice it was a 1.4.7 version, not a 1.5.1 version, Means. my minecraft cannot run this, event throught it said i should run with the orginal minecraft, Means I need to mod it? or hack it? no, I then wrote to them, asking for the 14 days return order. but it seems like those 2 letters you send to speed gaming are not replied at all, so not I am forced to go to my bank, and make -them- get my Money back, aka. get them to look into this case, even if I wrote to speed gaming. Not even a single reply was given. Bad service and alike. I am not happy with the service of this place.

Hej Daniel Jensen

Vi har gennemgået vores support system, og kan konstatere at du ikke har haft oprettet nogen support ticket i vores system, så vores supporter kunne hjælpe dig.

og kikker du under vores FAQ står der følgende også

Hvor kan jeg få support?

Du ser allerede på en del af det. Vi har denne FAQ og vores Vidensdatabase, som indeholder svarene til de mest normale spørgsmål. Hvis du har et spørgsmål som ikke er besvaret et af disse to steder, kan du altid benytte Helpdesk funktionen i dit kontrolpanel.

Men kontakt kds@speedgaming.pro og lad os finde en løsning på dine problemer.

super

Ingen problemer overhovedet.

Seriøs firma og god kundeservice. God tone og hjælpsom support

Får god behandling og de hjælper også, hvor de egentlig ikke burde. Meget hjælpsom kundeserive og support. Til lige utrolig hurtig oprettelse af Game serveren.
Betal og spil indenfor 10min. afhængig af hvor hurtig du kan sætte en server op.

SpeedGaming Details

SpeedGaming levere kvalitets game- og voiceservere som Counter-Strike, CS:Source, Call of Duty, Left 4 Dead, Ventrilo - hosted i skandinaviens bedste gaming-netværk.

Visit SpeedGaming.pro

Call us on: 42362050