Speedline.dk reviews

Speedline.dk reviews

9.5

God vejledning, hurtig fragt!

Overskriften siger det hele. God service.

Hej Sebastian,

Tak for din anmeldelse.

Vi gør vores bedste for at alle får god oplevelse at handle hos os og for at få det til at forløbe så gnidningsfrit som muligt. Hvad kan vi gøre, så vi fremover vil kunne opnå fem stjerner af dig?

Super service.

God oplevelse.
Vil anbefale dem til hvem som helst.

Skide gode!

Skide god service og levering men de er sku lidt dyre. Men nemt at finde rundt på hjemme siden.

god levering

Altid god og hurtig levering! service helt i top

Altid god service og hurtig levering!

Super perfekt

Så super godt. Varen blev sendt før de skrev og var der allerede dagen efter nem hurtigt og billigt

købt Stage6 MkII temperaturmåler da jeg monteret den virket den ikke

købt Stage6 MkII temperaturmåler da jeg monteret den virket den ikke men jeg skrev til speedline hvad jeg skulle gør de skrev send den tilbage så kigger vi lige på den
det synes jeg der er super service det bedste sted at at købe dele til sin scooter/knallert og baneracer :)

Perfekt service, god hjemmeside og konkurrencedygtige priser!

Bestilte nogle dele til min knallert og opdagede at jeg havde glemt et krumtapsleje, de lagde et ekstra ned i pakken (selvfølgelig for mer'betaling) og varerne kom dagen efter.
Jeg modtog varerne og opdagede at der var opgivet den forkerte rullestørrelse på en at deres variatorer, og fik sendt nogle nye ruller med det samme. Fik samtidig sendt et boltsæt til kickstarterskjoldet med så jeg ikke skulle betale fragt for dem også.

Alt i alt en virkelig god side som klart kan anbefales. 5/5 stjerner. Og rigtig flink mand som jeg snakkede i telefon med (Simon)
Har intet dårligt og sige om Hverken kundeservice, priser eller hjemmesiden.

Udemærket service

Servicen er fin men kunne være bedre.

Hej Marco,

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af at høre du ikke mener vores service er god nok og vil meget gerne høre hvor du mener den halter og hvad vi kan gøre bedre. Meget gerne i form af en opdateret anmeldelse her eller i en e-mail til info@speedline.dk

Bedre held næste gang!

Jeg bestilte bremseskive og bremsekoldser der inde men istedet for at pakken blev leveret 500m fra mit hus. Så blev den leveret i lystrup som er ca 50km væk ( en bustur på 1t og 17min) men det jo ikke første gang det sket for dem. Men ellers okay

Hej Jesper,

Tak for din anmeldelse.

Vi talte sammen i telefonen tidligere på ugen netop ang. dette og som vi også kom frem til der, så er det dig selv der har valgt den pakkeshop ved en fejl.

Teorien om at vi har ændret det eller at GLS har afleveret pakken forkert, holder desværre ikke for den pakkeshop du vælger bliver automatisk gemt i vores system og det ér ganske korrekt en pakkeshop et stykke fra din adresse.

Jeg forstår fint du er træt af den lange tur for at hente pakken, men vi har leveret pakken det sted du valgte og har derfor svært ved at gøre det bedre.

Upåklagelig kundeservice!

Jeg skulle bestille lidt forskelligt lidt forskelligt, men da jeg ikke har noget kreditkort i øjeblekikket, blev det bare med bankoverførsel, hvilket gik meget nemt! Så venter man bare på krumtappen kommer hjem i morgen :D

Hurtig betjening

Det der er bestilt er der og passer.

godt køb

det er ikke sidstegang jeg handler hos jer ,,,vi er meget tilfreds med varen

Gik perfekt

Alt gik som forventet. Ingen problemer.

Hurtigt og nemt...

Hurtig levering og let at bestille og følge ordren fra afgivelse til modtagelse af pakken :-)

Ingen problemer overhovedet. Super service

Har aldrig før haft problemer med Speedline før i weekenden. Jeg skrev 3 mails til dem men fik ikke noget svar. Bedømte em så her på Trustpilot og de var der med det samme. Der har åbenbart været knas i systemet så de aldrig fik mine mails. Er ved at have skrevet snart 50 mails og bestilt 15 gange fra dem. Aldrig nogen problemer. Der har heller aldrig været problemer med levering. Så synes godt de kan få 5 stjerner :-)

Udemærket service hvis det var det rigtige man modtog

Bestilte en ny del til min scooter som jeg modtog et par dage efter bestilling, det var desværre ikke den rigtige selv om den var bestilt ved hjælp af hjemmesidens "vælg model". Da jeg så ca 14 dage senere modtog den rigtige blev den så bare leveret til afhentning i postbox... dvs mere bøvl og tidsspilde til mig.

Hej Emil,

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af at høre der har været knas med leveringen af dine dele. Har du mulighed for at sende mig oplysninger om din bestilling, evt. fakturanummeret til info@speedline.dk, så jeg kan finde ud af hvor det er gået galt.

Simon, Speedline.dk

for godt til at være sandt

verdens bedste service, bestilte et paknings sæt som så var gået i stykker skrev så til dem og de sende et nyt med det sammen. uden at tøve eller noget, de skulle kun have et billede. men problemet er bare de ikke har styr på hvad tingene passer til, det samme paknings passede så ikke, købt til en derbi senda 2007 som jeg også bestilte det som. det vil sige at de pakninger jeg skulle bruge i motoren ikke passede overhovedet. men god service.

Hej Danny,

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af at høre der ikke kom styr på det med dit pakningssæt, for jeg har ikke hørt fra dig siden vi aftale jeg sendte et nyt til dig. Er du sikker på din maskine er med den nye model motor?

Svar enten her eller på e-mail til info@speedline.dk, så finder vi en løsning så din maskine kan blive samlet igen.

super:)

hej jeg har haft en skide god oplevelse her på speedline, jeg havde bestilt en pakke sammen med en ven, og der jeg pakker op blev jeg skuffet for der var ingen af de super fede speedline klistermærker med, og det havde min ven fået. så jeg skriver til info@speedline.dk og de svare super hurtig og vil hellere end gerne sende et par klistermærker til mig så er skide glad. det er helt sikkert ikke sidste gang jeg handler med speedline:)

Hej Thomas,

Tak for din anmeldelse.

De valgte klistermærker burde være med i pakken, har du kigget hele kassen igennem og kontrolleret ikke ligger indeni fakturaen?

Såfremt du ikke finder dem, så send en e-mail til info@speedline.dk omkring det, så sørger jeg for der bliver sendt lidt klistermærker afsted til dig.

Speedline A/S Details

Online salg af reservedele til cykel scooter og skate. Originaldele, styling og tundele. Vi har mærker som AO Scooters, Centurion, Cube, District, Doppler, DR Racing Parts, Giannelli, Malossi, Motoforce, NGK, Nishiki, Polini, Slamm, Stage6, TNT, Top Performances, Yasuni, Zoot og mange flere. www.speedline.dk

Visit Speedline.dk

Kontaktinfo