Speedline.dk reviews

Speedline.dk reviews

9.5

fejlfri levering som altid!

Der er aldrig bøvl med speedline eller deres leveringer,
er en vare beskadiget eller er der bare en smutter, så er de altid gode til at hjælpe og evt. Rette deres fejl (hvis den er deres)

megea hurdig handel

Kan ikke sige så maget alt ersom det plare........MEGA HURDIG......

ingen problemer, bestile søndag og havde mine ting tirsdag :)

Bestilte kl 10, stod med varen dagen efter. super hurtigt! og god kvalitet.

Perfekt firma

Jeg har nu handlet hos Speedline adskillige gange.
De leverer altid indenfor 2 hverdage, de leverer alt det bestilte solidt indpakket.

Super handel

God webshop, billige ting, hurtig levering, perfekt...

Super!

Nem bestilling
God pris
Varen som forventet

Rask og god handel

Vil anbefale deres nettbutikk til andre, takk for handelen

Nok noget nær den hurtigste "reaktionstid", jeg nogen sinde har oplevet ved en nethandel, (man kunne dårligt nå at slippe ENTER tasten før forsendelsen var i hus).
Godt emballeret......lige efter bogen.

Hurtigt og nemt

Som sagt i overskriften, er det hurtigt og nemt, der må dog gerne være lidt flere informationer om nogle af varene, og så savner jeg at se noget af deres egen personlige erfaringer, og sådan.

Hurtig og nemt

Sender samme dag selvom jeg var lidt sent på den. Altid det rigtige der kommer og det kommer hurtigt - nem og overskuelig side og bestilling

Godt firma

God hurtig service og billig fragt

Forkerte vare.

Modtog en kobling idag hvor der også fulgte en pakning med. Havde bestilt den under aprilia sx 50 og da jeg fik pakket koblingen og pakningen ud, kunne jeg se at pakningen ikke passede og kobling ser heller ikke ud til at passe 100% hvilket er pænt nederen da det kostede 269kr. Og er til en helt anden maskine. Men ellers en fin side har bestilt der mange gange før uden problemer, dog mangler der lidt mere Info på nogle vare.
Speedline A/S

Reply from Speedline A/S

Hej Emil,

Tak for din anmeldelse.

Det kunne lyde som om din maskine er med den gamle type motor og så er det rigtigt nok en anden type pakning du skal bruge. Send mig gerne et par billeder af din maskine til info@speedline.dk, så tager jeg et kig på det og vender tilbage til dig. Du er også velkommen til at ringe på tlf. 8651 1181.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Simon, Speedline.dk

God kvalitet og god service

Jeg har købt forskellige produkter ved Speedline siden 2010, har både købt scootere og reservedele, og har altid fået den bedste service, både telefonisk og i butikken.
Hvis der endelig har været problemer, så er det blevet rettet op på uden at de sætter spørgsmål ved alt for meget.

Det eneste jeg kan sætte finger på er, at de ikke har gratis levering til Erhvervs adresser med GLS, men det er ikke nok til at trække dem ned på 4 stjerner.

hjælpe

De altid villig til at hjælpe så meget de nu kan og det kaldes god service :)

Godt udvalg og hurtig levering

Dog ikke super vild med deres samarbejde med trustpilot
Speedline A/S

Reply from Speedline A/S

Hej Mads,

Tak for din anmeldelse.

Du er meget velkommen til at sende mig en e-mail på info@speedline.dk, med grunden til du ikke synes om vores samarbejde med Trustpilot.

Jeg håber at høre fra dig.

Simon, Speedline.dk

Mangler billede fornyelse

Super gode varer og hurtig betjening . Har lige købt udstødningen Nardo , jeg vidste godt den var lavet om med hensyn til farver ovs. og synes den er meget pænere end det billede I har som den så ud før , og jeg tror at I kan sælge flere hvis I sætter det rigtige billede på som den ser ud nu . Jeg er 100% tilfreds

Super!!

virkelig god service, nem hjemmeside og lækkert design. forsendelsen går super hurtigt. så kan klart anbefale at handle hos speedline.dk!

Speedline A/S Details

Online salg af reservedele til cykel scooter og skate. Originaldele, styling og tundele. Vi har mærker som AO Scooters, Centurion, Cube, District, Doppler, DR Racing Parts, Giannelli, Malossi, Motoforce, NGK, Nishiki, Polini, Slamm, Stage6, TNT, Top Performances, Yasuni, Zoot og mange flere. www.speedline.dk

Visit Speedline.dk

Kontaktinfo