Speek reviews

Speek reviews

3.5

Du er ikke velkommen på Speek

Sikke noget pis og sige, hvad med alle de andre faker der er der, og hvad med de børn under 15 der står og viser krop, vil sikkert være en sag for politiet og lige komme ejeren.... Ikke en profil derinde er rigtig, alle lyver om deres alder, bare du viser patter eller røv kan du være derinde.... klam side... håber ejeren bliver snuppet endag, for han har sikkert flere ting på hans servere der ikke skal ligge der

4. Mindreårige

Mindreårige (under 15 år) på dette websted er under deres værgers ansvar. Det er derfor (jf. gældende dansk lov) deres værgers ansvar at kontrollere at det mindreårige individ ikke forbryder sig mod den gældende danske lovgivning.

hvordan kan forældre give deres barn på 13-14 år lov til og stå og vise bryster på siden ?!

De private oplysninger du indtaster i din profil samt øvrige private beskeder, billeder eller andet materiale bliver ikke videregivet til trejdepart. Materiale udleveres kun til politi og andre myndigheder under tilstedeværelsen af en dommerkendelse. En undtagelse herfor er dog i tilfælde af mistanke om pædofili, børneporno, grov vold og andre forbrydelser som vi skønner at være meget alvorlige. Sådanne sager politianmeldes og al relevant information udleveres til politiet.

Øøøøh billederne siger selv, hans servere er fyldt med halv pornografiske billeder af piger der står og viser mave og røv og det

Så har mistanke til at ejeren er pædofil, så han vil blive meldt til politiet, i det han ikke gør noget ved de billeder

fin nok side

jeg er over 18 år. rent faktisk 19. og jeg har en gang sendt nogen forslag til ejeren af siden. dog lukkede jeg selv min bruger da jeg ikke følte at jeg fik noget ud af opholdet. dog har jeg tænkt mig at kigge nærmere på siden, for det kan jo ikke passe det i skriver! så efter noget tid kan jeg opdatere denne, og skrive alt jeg ved. og måske + eller - nogen stjerner.
hilsen mikkel500

update: brugeren united27 oprettet!

DET MELDER FOLK TIL POLITET

Det skal lige siges at når man kigger på profilerne derinde så er det en meget useriøs side... nogen er 5 andre 105, når man så kigger på deres profil står de og viser krop, det er fanme for klamt at de skal have lov til og udstille sig sådan, en af mine venner var derinde for at se hvad det var for en hjemmeside, og der står jo i deres regler at man skal være der alle sammen anset alder, men mystisk nok meldte de min kammerat til politiet hvor de havde sagt til politiet at siden er for unge under 18? hvor fanden står det henne ?! ingen steder, hvis den er for unge under 18 hvorfor reklamere de så med krop og kroppen på forsiden ?! lyder lidt som om dem der har hjemmesiden tænder på noget selv, og det måske var bedre politiet kiggede deres ting igennem..... det skal lige siges min ven vandt sagen. men når de ligefrem ikke har styr over hvad der står i deres egne regler, og hvad der forgår på deres hjemmeside skulle man måske sende sagen videre til redbarnet for det er sgu ikke en hjemmeside for unge der får lov til at stå og vise dig frem på den måde

Amatører

Virkelig dårlig side fyldt med indhold som ikke burde være der.
Mange fakere.
Anmeldte en person derinde men man kan åbenbart ikke ringe dem op samt mail er ikke noget de tjekker.
Var nød til at undersøge firmaet nærmere og hvilke andre firmaer der havde samme ejer. Skete først noget da jeg kontaktede gigahost som er samme firma. :((((

Man er bare nød til at have en support som virker når folk på det groveste bliver misbrugt derinde.

Ikke en side for børn!!!

Som forælder er jeg dybt rystet over den side! Der er ingen kontrol med de billeder som bliver brugt som profilbilleder, og kønsdele bliver desværre flittigt brugt.
Jeg har skrevet en mail til siden, men de vender ikke tilbage på min henvendelse.
Jeg vil kraftgigt anbefale forældre til at kigge sig lidt omkring og bagefter tage en snak med ungerne om siden - den skal de unge virkelig holde sig fra!!!!

Simpelhen for dårligt!

Det er simpelhen ikke i orden det her! det kan ikke passe at i udgiver et telefonnummer som man ikke kan kalde op. folk herinde faker helt vildt. jeg er selv blevet faket inkl. en lang profiltekst med løgne efter løgne. det har resulterede i at jeg har måtte slette alle mine billeder på facebook, og slettede samtlige profiler på forskellige hjemmesider. for at sikre mig mod at blive faket. I må vide at jeres side ikke er i orden siden i har et falsk telefonnummer..
Seriøst det er bare for dårligt!

så dårligt!

Så ringe side.. alle kan tage ens billeder og bruge dem til andre chat sider som facebook, arto, og faceup. Og man kan ikke komme igennem til at anmelde folk for at have gjort det! Så dårligt!

hey

hey en der hedder Into-Oblivion bliver ved med at skrive til mig jeg ved ikk hvad jeg har gjordet hende jeg ahr ikk skrevet til hende før jeg kender hende ikk hun skriver at jeg er ordblind og jeg kan ikk noget osv øhm og hvergang jeg skriver til hende at hun skal stop og lad mig være og det vil hun ikk og hun tror ikk på at men kan anmelde folk øhm og det kan man øhm jeg vil gerne anmelde hende hun har skrevet til mange som ikk har lyst til at skrive med hende så vil i gerne tag fat i hende det ville være dejligt
p.s jeg har os svinet hende lidt til for at hun skal stoppe

Med venlig hilsen NexuzDulleh

Rigtig god side

Simpelt og nyttigt community for den lidt yngre generation (typisk generationen før Facebook). Ingen brugerbetaling og ingen decideret chikanerende reklamer.

Jeg vil vove at kalde det "børnenes Facebook", men ikke en kopi af Facebook - det ER anderledes! Men her kan den lidt yngre generation chatte, fordrive tiden og skrive med vennerne.

Skuffene

Dårlig side
- ufattelig langsom
- Ændre ens login oplysninger så man ikke kan logge på og bliver nød til at skrive og brokke sig for at logge ind
- Hvis man har rettet sin Profilteskt evt. så går der 30 min. eller noget.
Så er den det samme igen.
- Dårlig!
- Massere af folk der laver profiler med falske billder og info.

SIden er Okay

Siden er i sig selv og med sine funktioner et virkelig godt og gennemført chat site for unge.
Sitet er dog fyldt med såkaldte "fakere" som er personer der udgiver sig selv for at være andre, teamet bag speek.dk prøver at stoppe det med IRL-billedegaranti, det kan du læse mere om derinde.

Men når det kommer til teamet bag siden er det en anden sag.
Det virker ikke som om at brugernes mening og ideer betyder noget for dem.

Alt i alt et gennemført site, dog med en masse mangler..

fakere!

det lort er 90% fakere, slettede min profil efter 2 dage, ellers fed hjemmeside, kunne godt lide hot or not listen :)

Underligt

Det er ikke porno sikret og det er BRUGERNE der afviser billeder, det er da dumt og sygt når man tænker på det er for unge.

hvad sker der lige for det nye speek det er totalt fucket

!hvad sker der lige for det nye speek det er totalt fucket det gamle var meget beder

alle bliver kaldt faker

alle bliver kaldt faker

Ingen problemer

Har ikke oplevet nogle problemer med sitet.

Is Speek your company?

Speek Details

Ungdomsportal med personlige profiler, forum, gæstebøger og meget andet.

Visit Speek