Spejdergear reviews

Spejdergear reviews

8.6

Hurtigt levering , professionel butik

Fredag bestilte vi telt, rygsække, kogegrej, frysetørret mad og soveposer.
Lørdag kl 11 ringer posten på døren, med pakken!
Dertil lå et brev med rabatkode til yderligere 5 procent rabat på næste køb.

Ganske enkelt fantastisk, billigst og top professionel butik

Det er når det går galt, at man ser en webshops værdi

Det er jo ingen sag at bestille og få leveret fra en webshop.
Men når det går galt, er det jo at man ser en webshops sande ansigt.
Hos spejdergear blev en Stanley Thermokande forsinket fra leverandøren, trods oplyst 3-5 dage.
Jeg bliver kontaktet pr email, og jeg vælger at afvente leveringen, som dog trækker ud mere end de oplyste 5 dage, da varene åbenbart var forsinket i tolden.

Fint nok, for jeg stod ikke og skulle bruge den - købte den egentlig blot som en ekstra gave til mig selv, da jeg samtidig købte et Nordisk Telemark telt - begge dele iøvrigt billigst hos spejdergear.

Da jeg så modtager Stanley thermokanden, ligger der både en lille gave, som plaster på ventetidssåret - men også en ekstra seddel med yderligere 5% rabat næste gang jeg handler på webshoppen.

Så ja, spejdergear er lidt ud over det sædvanlige - og jeg har efterhånden handlet nogle steder, men ingen steder hvor der tages så godt hånd om fejl i ordreprocessen.

Det burde være muligt at give 6 stjerne i sådanne ekstra fantastiske tilfælde !

Proffesionelt efterkøb

I vores spejdergruppe, har vi købt nogle Helsport telte på webshoppen - men fortrød købet da de var for små til vores unger og returnerede dem.
Spejdergear tog dem retur, selvom 1 telt allerede havde været slået op.

Efter grundig vejledning fandt vi de rigtige telte og vi kan nu tage på fjeldtur med troppen til sommer, helt sikker på at vi kan have alt vores udstyr med i teltet.

TAK spejdergear - proffesionelt og dejlig spejderånd i butikken - helt til fingerspidserne

Hilsner
Lars - TL

Fornærmet betjening ved info om billigere priser hos konkurrent

Jeg fik en rigtig god og proffesionel betjening, da jeg var i butikken for at se på en sovepose. Da jeg næste dag ringer for at fortælle, at jeg har fundet varen 30% billigere hos en konkurrent, fik jeg en lang fornærmet svada om at nu havde jeg jo fået al hans ekspertise gratis og at på den måde er der jo snart ingen butikker tilbage.
Jeg fortalte så, at den butik, jeg havde fundet soveposen i, var en fysisk butik på Frederiksberg, og at jeg jo netop gerne ville handle hos ham - men det havde ingen indvirken.
Har nu købt varen i den anden butik, og dermed får han jo ret mht. sine egne overlevelsesmuligheder

God pris og præcis service

Bestilte og fik leveret; god pris og præcis leveringsdato. Ikke noget ud over det sædvanlige for professionel internethandel ... og dog en samlet oplevelse, der gør at jeg vender tilbage til Spejdergear for at se om de, med butikkens meget varierede sortiment, har netop det, jeg søger.

Service ud over det sædvanlige og skarpe priser!

Bestilte bl.a. nogle Yeti produkter 01.11.12. 2 dage efter modtog jeg en mail med besked om at varerne pt ikke var på lager grundet indbrud, og at jeg enten kunne vælge at annullere min ordre eller vente 8-10 dage på levering.
Jeg besvarede, at jeg ville vente - og om de kunne hjælpe med mine varer i str xs (på hjemmesiden var det kun muligt at bestille str s), samt skaffe et par Yeti bukser som ikke fremgår af deres produktliste.
Har her til aften, 8 dage efter min bestilling modtaget samtlige produkter, rette str og farver - og til ca 27% billigere end andre steder på nettet.
Kan kun anbefales - og jeg handler her gerne igen!

Hurtig ekspedition

Bestilte en trangia triangle, samt et etui, der tryller ens selvoppustelige liggeunderlag til en stol.. snedige varer - og en rigtig hurtig ekspedition. Bestilte mandag kl 10.. tirsdag kl 9 bankede postmanden på :)

Tak for jeres service!

MVH Kristian

Som lovet

Varen - som lever op til beskrivelsen/mine forventninger - ankom inden for de lovede 8 (hver)dage. Dog havde det været rart med en mail da varen blev afsendt.

Vær opmærksom på de angivne leveringstider før du handler, der er åbenbart mange varer som ikke lagerføres.

Super kunde service, og altid billigst

Har efterhånden købt en del ting gennem Spejdergear.dk og altid med de bedste produkter, til den bedste pris :) - Mange butikker kunne desuden lære af deres kundeservice :)

Super service og lynhurtig afsendelse.

jeg har handlet for første gang på spejdergear.dk det var en super god oplevelse og en kanon service. jeg vender helt sikkert tilbage!

Super sevice og gode vare

Jeg har flere gange valgt at handle hos SpejderGear.dk både i deres fysiske butik samt på deres webshop.
Jeg syns deres priser er mere realistiske end dem jeg finder i mange andre outdoor butikker, også selvom jeg flere steder får "spejder-rabat"
så er det oftes SpejderGears priser der er billigst..

Alletiders!

Da jeg bor i kbh kan jeg cykle til den fysiske forretning, men der var servicen på højt niveau. Hyggelig lille biks som bar en del præg af at være mere webshop end egentlig forretning, men de havde stadig styr på tingene. Den varer jeg købte var nedsat med 110 kr og STADIG på lager og jeg var ikke hurtigt ude, et problem jeg ellers tit løber ind i. En given varer er på tilbud, men er næsten altid udsolgt eller kun tilbage i størelse dværg eller kæmpe.
Meget tilfreds med mit køb og vil helt sikkert kigge forbi en anden gang. Vil heller ikke have bekymringer ved en net-handel.

Stabil webshop - og lidt ekstra

Jeg har nu handlet 2 gange hos spejdergear.
Første gang fik jeg allerede dagen efter selvom jeg bestilte efter kl 15 !

Igår modtog jeg så en særbestilling idet jeg forespurgte på et par handsker som spejdergear normalt ikke fører fra Outdoor Research.
5 dage efter forespørgslen kunne jeg bestille - med den sædvanlige besparelse, og dagen efter bestillingen - altså igår - modtog jeg så mine nye handsker som jeg skal bruge på en fjeldtur i nordsverige den næste uges tid.
Thumps Up spejdergear - I rokker sgu

Alt for lang leverings tid.

jeg Bestilte d.4/10 2 Stk. Nalgene Drikkeflasker, og der stod på hjemmesiden at leveringtiden ville være 5-8 Dage. Nu er det d.19/10 og jeg har fået mine drikkeflasker med posten. efter min lommeregner er det over 14 dages leverings tid. og det er sku for dårligt efter min mening.

Fin levering osv. - Overdrevne produktbeskrivelser

Jeg købte for nylig en Silva Helios stormlighter.

De lover en modstandsstyrke på op til 25 m/s, og at den med Peizo tænding kan tænde op til 30.000 gange.

Jeg har nu haft den i knap to uger. Jeg har allerede fyldt den op 5 gange, og bruger den 20-30 gange om dagen.

Nu vil den overhovedet ikke gniste, og selv når den gør, er det ikke altid at gassen får fat.

jeg købte den fordi jeg ville have en pålidelig lighter, og slippe for alle de engangslightere. En engangslighter fra Fakta ville have holdt længere.

Meget god service og hurtig afsendelse af varerne

Har købt hos Spejdergear flere gange. Denne gang købte jeg regntøj og kids mini chairs til drengene. Bestilte varerne i slutningen af december. Midten af januar var varerne ikke kommet. Mailede fredag til webshoppen med forespørgsel om afsendelsestidspunkt. 2 timer efter lå der svar om, at pakken var afsendt i starten af januar. Pakken er åbenbart forsvundet i posten. Spejdergear sendte på ny mine varer fredag og jeg modtog dem i dag mandag. God kontakt med virksomheden, super service og produkter i god kvalitet.

Super service og hurtig ekspedition

Jeg har bestilt et liggeunderlag, som desværre - fra posthusets side - aldrig blev afleveret. Da jeg kontakter SpejderGear og samtidig fortæller, at det nu haster lidt, da min datter skal på udendørslejr - ja, vupti, så har jeg underlaget 2 dage efter. Super service, som man bestemt ikke finder andre steder. Det skal også bemærkes, at underlager er primakvalitet, og det er bestemt ikke sidte gang vi handler her.
Venliigst
Jane, Greve

Alt var perfekt, borset lige fra kassens størelse.

Jeg har købt 4 ting i deres webshop, med forsendelse hjem, alt gik perfekt - synes dog at deres kasse er for stor til de 4 småting. Det er jo ikke godt for naturen.
Ud over det vil det med sikkerhed handle der igen.

Perfekt - bortset fra forsendelsesomkostninger

Bestilte to varer torsdag 20/8. Modtog fredag en mail om, at varerne var afsendt. Modtog dem med pakkeposten mandag 23/8. Det kunne ikke være bedre.

Enenste anke var mine forsendelsesomkostninger på 69 kr. Derfor var det kun en økonomisk fordel for mig at handle der, fordi den ene vare var en hel del billigere end i en fysisk forretning.

www.spejdergear.dk Details

Visit Spejdergear