SpejderSport.dk reviewed by

Kerteminde, DK

Dårligt lagerpersonale online, god betjening i fysisk butik

Bestile en T-shirt fra spejdersport.dk, modtog den et par dage efter, dog er det ikke en t-shirt jeg modtager, men en ting til at klatre med.

Hvordan kan man forveksle en t-shirt med klatreudstyr?

Jeg tror ikke engang i har kigget på mine ordre, men bare håbet på at finde den rigtige vare. Jeg har hørt fra andre, at de har haft samme problem.
- Jeg har aldrig oplevet noget lignende.

Dog fik jeg byttet varen i butikken i Odense, og fik refunderet fragten.
    SpejderSport.dk
    TrustScore 9.1 / 10
    1,299 Reviews

Reply from SpejderSport.dk

Hej Mikkel

Tak for din anmeldelse. Jeg var selv i dialog med Odense om netop din pakke, og det glæder mig, at de kunne hjælpe dig i butikken, så du fik den korrekte vare.

Jeg beklager, at vi har pakket en forkert vare til dig. Alle vore webordrer pakkes manuelt, hvorfor der naturligvis sker en menneskelig fejl i ny og næ. Her i december måned sender vi mange, mange flere pakker af sted, end vi gør årets andre måneder, så der er fart på. Men det ændrer ikke på, at vores fejlprocent stadig ligger under 1%. Dette er naturligvis ingen undskyldning, og vi arbejder dagligt på at sikre vores processer fungerer helt optimalt, men så længe der er manuel håndtering involveret vil der ske fejl - det er jo menneskeligt at fejle.

Jeg vil derfor bede dig tage henvendelse til de andre, der har haft samme problem. Du må rigtigt gerne bede dem skrive til os på salg@spejdersport.dk, så vi har en chance for at rette op på de fejl, vi måtte have lavet.

Håber at høre fra dine bekendte, der har haft samme oplevelse som dig.

Spejder Sport

Anne K. Hansen