Spies reviewed by

Forskels behandling

Jeg har bestilt og betalt en tur til Disneyland i Paris. Jeg troede at jeg havde bestilt en tur med helpension, da det var det banner jeg klikkede på på deres hjemmeside. Finder så desværre ud af, at det jeg har bestilt er uden helpension, til trods for, at Spies reklamere pænt heftigt på deres hjemmeside, at hvis man booker en tur til Disneyland Paris tidligt, så får man ikke kun helpension med i prisen, men også ekstra nætter, ophold for børn og entre med i prisen. Der er dog visse betingelser man skal læse sig frem til, men det står meget forvirrende, og man får indtrykket af, at der ihvertfald er helpension med i prisen! Jeg finder så ud af, at den tur jeg har bestilt, er uden helpension. Fint nok tænker jeg, Spies reklamere jo med at det er gratis, så man kan vel ringe ind og få det arrangeret. Jeg får fat i en fra deres kundeservice, og forklarere hende, at der ikke er tale om en klage men blot en misforståelse fra min side mht. helpension på den bestilte rejse. Hun går i forsvarsposition med det samme, og lader mig ikke tale færdigt og afbryder gang på gang. Hun siger blandt andet, at hun ikke kan vide hvad jeg har siddet og klikket mig frem til på deres hjemmeside, og at det er mit eget ansvar. Hun siger derefter, at jeg på et tidligere tidspunkt har ringet ind og ændret afrejse tidspunktet, og at det så bare er ærgerligt, at jeg ikke gjorde opmærksom på problemet dér??. Det er først nu jeg opdager at der ikke er helpension med i prisen, og hvad har det egentligt med sagen at gøre. Efter en del snakken frem og tilbage, siger hun at jeg kan få helpension men, for ca. 2300 kroner? Jeg siger til hende, at de reklamere med at det ikke koster noget, såfremt man bestiller tidligt. Kundebetjeneren siger herefter, at det kun gælder visse rejser? og at min datter på 6 år, nok vil være ligeglad med at spise til frokost når hun er i Disneyland?? Fair nok, Jeg acceptere det hun siger, at jeg har bestilt en rejse uden helpension, selvom det er nemt at misforstå deres hjemmeside. Nu kommer problemet så. Jeg gik derefter ind på Spies hjemmeside, og søgte på en afrejsedato og med samme kriterier iøvrigt som min, og kunne derefter konstarere, at man kan vælge en rejse magen til min, med helpension til ca 1500 kroner mere. Hvorfor fik jeg så oplyst at det vil koste 2300 mere at få helpension??. Det forstår jeg ikke?. Men ud over denne oplevelse, fin service. Dog er det ikke ligefrem denne måde de får stamgæster på i fremtiden!